Skocz do zawartości

Ciśnienie oleju w Kawie KLR 600


Rafciu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

ja bym tam Dr ki szerokil lukiem omijal - przetarta rurka olejowa to zadkosc w tych sprzetach z wytarta glowica , dziwne ze w xr ,xl i klr skrzynia nie pada . Zreszta w 125 i 350 jest to juz inaczej rozwiazane a glowice i tak padaja.

 

Greedo a po czym poznanjesz ze twoj motocykl nie byl remontowany w riachu, czy gdzie go tam kupiles ?

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym tam Dr ki szerokil lukiem omijal - przetarta rurka olejowa to zadkosc w tych sprzetach z wytarta glowica , dziwne ze w xr ,xl i klr skrzynia nie pada . Zreszta w 125 i 350 jest to juz inaczej rozwiazane a glowice i tak padaja.

 

Greedo a po czym poznanjesz ze twoj motocykl nie byl remontowany w riachu, czy gdzie go tam kupiles ?

 

 

Po ogólnym, takim samym zużyciu wszystkich części które oglądałem. Muszę tylko wymienić łańcuch rozrządu, a przynajmniej go sprawdzić

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja sie pytam o ciśnienie oleju a tu mi jakiś cybał pisze o zbiorniku do sracza. Sraj na dworze jak sie boisz że Ci wode odetną. To jest tylko i wyłącznie moja sprawa czy zamontuje tą chłodnice czy nie. Nie jeden producent zarówno motocykli jak i samochodów (szczególnie benzynowych mocno doładowanych), wstawia chłodnice oleju w główną magistrale i jest dobrze a teraz mi wyjeżdżasz że sie z**bie. Ogólnie chłodnice olejowe charakteryzują sie tym że mają o wiele mocniejszą konstrukcje od zwykłych wodnych ze względu na sporo większe ciśnienie i są mniejszej pojemności dzięki czemu bardzo szybko wypełniają sie olejem.

 

Ja po rozebraniu dołu nie zauważyłem żadnych uszkodzeń. Wymieniłem tylko wszelakie uszczelniacze żeby nie było z tym problemu. Luz między tłokiem a cylindrem był zdecydowanie za duży ale cylinder miał wyraźne ślady ponownego honowania. Domniemam że nie trzymał ciśnienia a "polaczek" cylider wyhonował a tłok pozostawił taki jaki był. Głowica to również nie wina producenta tylko "polaczka" który źle zregenerował gwint od śruby podpory wałka rozrządu. A no i za małe luzy zaworowe spowodowały lekkie wypalenie gniazd. Ale głowica już jest the best, łańcuszek rozrządu rzeczywiście jest wymieniony jak zapewniał poprzedni właściciel i łąńcuszek od wałków balansujących też już jest nowy. O tym czy chłodnica oleju pomogła czy nie przekonamy sie po sezonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tam na dole pod filtrem masz kanal do sprawdzania cisnienia oliwy , tam sie mozesz wpiac z wesjciem , pytanie gdzie wyjsc z wyjsciem ? aby nie ciac i nie spawac silnika. Na bloku z tylu masz przykrecone rurki do kanalow olejowych ( z tego co pamietam blok- glowica i gdzies jeszcze , moze tam pokombinowac z wejsciem.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak są tam rurki do smarowania głowicy i wałków skrzyni biegów. Problem w tym że jeżeli zasilanie chłodnicy zrobie z tego kanału a odbiór na tych rurkach, omine filtr oleju. Niestety Bez spawania karteru sprzęgła (bo w nim znajduje sie znakomita część magistrali olejowej) raczej sie nie obejdzie. Dla zapewnienia maksymalnej szczelności i bezpieczeństwa połączenia z gumowymi wężami będą niczym z układu klimatyzacji samochodowej czyli gwintowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe kogo bedziesz od cymbałów wyzywał jak ci sie to wszystko urwie, a pod motocyklem znajdziesz piekna plame oleju.

moze zrzucisz wtedy wine na spawacza, ktory nieumiejetnie pospawal ci stop aluminiowo-magnezowy...? :D

KTM LC4 400 SC '95

Honda CB 1100 Bol D'or '83

DKW KM 200 '35

www.bikepics,com/members/thefex/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciekawe kogo bedziesz od cymbałów wyzywał jak ci sie to wszystko urwie, a pod motocyklem znajdziesz piekna plame oleju.

moze zrzucisz wtedy wine na spawacza, ktory nieumiejetnie pospawal ci stop aluminiowo-magnezowy...? :D

 

 

Nie denerwuj się, kolega wie wszystko najlepiej. On zrobi takie cudo techniki że z Akashi padną na kolana, bo co oni się tam znają :D

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...