herflik Opublikowano 14 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2003 Witam wszystkich, mam male pytanie-ostatnio przegladalem oferte czesci do Junaka firmy Kemot,nie mam jeszcze doswiadczen z tymi czesciami i chcialbym zapytac jak jest z trwaloscia i jakoscia tych elementow(cylindry,tloki,itd)planuje maly remont i prosze o info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mimo_ck Opublikowano 14 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2003 Ja cie mogę tylko do pierścionw ostrzeć(i to nie tylko w Kemocie,ale i na bajzlach i innych takich).W życiu nie kupuj "Motusów",takie na niebieskiej tekturce.Po 1500 km u mnie zszedł "chrom" z górnego,luzy powyżej 1 mm.To nie tylko moje zdanie-cała Lista Dyskusyjna Dziki Junak,powiesiła psy na tych pierścionkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Redas Opublikowano 14 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2003 Najlepsze pierscienie robią w Lodzi na ul.Liściastej.Wonski z dzikow kupowal tam paru osobom pierscienie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mimo_ck Opublikowano 14 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2003 Dupa blada,Redas.Też miałem te pierścionki od Wonskiego.Taka sama szpreja jak motusy.Wyszło na to,że pierścionki od sprężarki(bo to od sprężarki Ikarusa były) się do Juńca nie nadają,za słabe są. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buba6 Opublikowano 23 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2003 jezeli chodzi o czesci z kemotu to ja nigdy nienazekalem, ale polecam www.skuterdebica.hg.pl tam się zaopatruje jeżeli chodzi o części bardzo polecam!!! Cytuj Nowoczesne telewizory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Redas Opublikowano 24 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2003 du*a blada' date='Redas.Też miałem te pierścionki od Wonskiego.Taka sama szpreja jak motusy.Wyszło na to,że pierścionki od sprężarki(bo to od sprężarki Ikarusa były) się do Juńca nie nadają,za słabe są.[/quote'] Mimo bo zesta sepili kasy na te pierscienie.Trzeba było kazac zrobic sobie na zamowienie ,albo podpasowac od Audi bo od jakiegos Audi podobno pasuja.Lisciasta wysyła te peirscienie na zachód na sprzedaz ,a to ze kupujecie od Ikarusa od sprezarki to sam wiesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mimo_ck Opublikowano 24 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2003 Od Audi pasował tylko górny ,ten co to chromowany być powinien,i to w takiej końfiguracji,że trzeba było dwa pierścionki od Audicy pakować do jednego rowka ,zamkami o 180 stopni zwróconymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 29 Grudnia 2003 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2003 Mnie pierścionki z Kemotu do Dnieperka także nie zachwyciły. Po 3500 kilosów mały 0,8 mm luzu na zamku. Ruskie są o wiele lepsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dakmen Opublikowano 28 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2004 Sorry panowie ale są dwie możliwości:-albo robicie popelinę składając silnik-albo teraz Motus produkuję badziewJa robiłem remont w junkersie 4 lata temu, kupiłem tłok Motusa, pierścienie Motusa (tak tak na niebieskim kartoniku,jeden chromowany) i jestem zadowolony :D Kompresję mam zajebistą,motocykl chodzi na zębatce Z-22 i nawet w 2 osoby z bagażem nie stanowią problemu (a robiłem naprawdę długie trasy : warmińsko-mazurskie,bieszczady,Słowacja) i NIGDY NIE MIAŁEM AWARII NA TRASIE !! A na trasie Białystok-Słowacja-Białystok dolałem tylko 0,5 litra oleju! To chyba o czymś świadczy nie? Prędkość którą udało mi się osiągnąć to 120 (koleś obok jechał na kawie) i nie było to na maxa.Oczywiście na trasie nie daję takiego żaru (max 80 km/h) bo weterany rządzą się swoimi prawami. Ubiegłej zimy robiłem M72 i po wygotowaniu tłoków w oleju musiałem dorabiać pierścienie na wymiar (bo większych niż na 2-gi szlif nie ma w handlu a tłoki tak spuchły że pasowały by pierścionki z III - go szlifu! ) i odradzam takie działania (jakość ok, ale rachunek za telefon był olbrzymi i dostałem chyba ze 40 pierścionków a zamawiałem 8)pozdrawiam Egon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pipcyk Opublikowano 1 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2004 Prawdopodobnie prawda jest po środku.Prawda jest taka że większość na tym forum mnie zna, fuszery nie odwalam. Tłoki do silnika zakupiłem polskie , a przed ich założeniem i ustaleniem luzu montażowego przeprowadziłem pomiary co do ich rozszerzalności cieplnej.Tak więc luz po pomiarach ustaliłem na 0,06mm i nie było podczas docierania żadnych kłopotów z tego tytułu. Co do pierścieni niestety trafiłem na takie a nie inne. Po prostu po 3500 przebiegu ( docieranie ) nie nadawały się do użytku. Cylindry nie wykazywały śladu zużycia tak więc coś się musiało zużyć. Silnik docierany był bardzo spokojnie, na odpowiednim oleju. Tak więc z mojej strony nie było żadnych uchybień.Tak więc nie ma cudów żeby prawidłowo wykonanie pierścienie padły po 3500.Prawdą jest także że mówię tu o pierścieniach do ruska, a nie do junaka. Przyznam się że do junaka jeszcze u nich nie kupowałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 5 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2004 Ja tam pierscieni z KEMOTU nie daze zaufaniem!!!!! Zdazylem sie juz je przetestowac :D Pozdro :buttrock: :evil: :( Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dakmen Opublikowano 7 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2004 Sz. kolego PipcykNawiązując do tematu pierścieni do rusa mam 2 pytania:-w jakim celu zdejmowałeś cylindry po przebiegu 3500 km i dotarciu silnika? Padła kompresja?-czy zdejmowałeś cylindry po podobnym przebiegu, gdy użytkowałeś pierścienie rosyjskie? Jaki miały luz na zamku?-tłoki które zakładałeś pochodziły z f-my ALMOT ? Do czego je zakładałeś? (ural/dniepr). Bo z tego co się orientowałem to nikt nie dorabia tłoków do M72/K750 "nie opłaca się - tak usłyszałem - bo dużo ciągną ze wschodu" .Hurra, wreszcie ruscy mają co zrobić z aluminiowymi sztućcami :buttrock: Ja dorabiałem pierścienie do emy w f-mie Motus w Radomiu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dakmen Opublikowano 7 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2004 Aha sprawa luzu na zamku nie jest uzależniona w linii prostej od jakości pierścienia ale też od jakości tulei cylindra - w rusach niestety jest fatalna - "rzepa" jak często słyszałem oddając cylindry do szlif - szybko dostaje "jaja" :cry: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viader Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2008 Witam...co do Kemotu - sam osobiście tam jeździłem i kupowałem części... ogólnie jestem zadowolony, ale nie radzę kupować nieznanych pierścieni - choć niewiem jakie tam mają - ja polecam kupowanie (również wysyłkowo) z Poznania od Pani Krystyny Derdy. Jedna rzecz na któą sięznaciąłem w Kemocie to pokrowiec siedzenia - niestety firma któa to dla nich robiła oszczędzała na materiale - przez co puszczają szwy... ale to nic- pokrowiec okazałsięźle uszyty... góra w stosunku do boków pokrowca były zeszyte tył do przodu!!.. ale reszta części jest oki :-)Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.