grebur Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 (edytowane) witam , postanowilem zalozyc temat o problemach dotyczących sendy, tu sa specjalisci dlatego warto cos takiego zamiescic , uzytkownicy majacy klopoty z senda beda mogli sie wypowiadac w tym temacie ,a mechanicy pomogą w rozwiazaniu problemow a wiec zaczne ja ...posiadam derbi sende x-treme sm z roku 2003 wczoraj bylem u kumpla motorem (5km od domu)i troche z nim (on siedzial na pasazera)dzikowalem po dziurach i wjechalismy na taką dziurawa droge i mi zgasł ... myslalem ze niema paliwa ,odpalil za 3 kopem i jakos dojechalem do domu ,ale dzis gdy go odpalilem zauwazylem cos niepokojacego ... jakby akustyka motorka sie zmienila ,niewkreca sie tak dobrze na obroty ,lancuch zaczol dosc chalasowac( juz przedtem halasowal ,bo musze go wymienic) i jaraaa duzo paliwa ... zatankowalem mu dzis do pelna i po przejechaniu ok.2 km zeszlo z 3cm paliwa to bedzie ok. 200-300ml. ... wiecie co to moze byc ? chyba niekonczy mi sie moto ? moze cos z olejem ... dozownik dostarcza zamalo oleju lub cos w tym stylu ,albo moze poprostu przez to ze byl zimny ... ? pozdrawiam :buttrock: Edytowane 10 Lutego 2008 przez grebur Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TZR125 Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Kończy sie :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 moze sie przytarł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 10 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 dzis bylem sie nim przejechac i moze to bylo tylko przewrazliwienie ,teraz juz szedl prawie normalnie ,chociaz nadal lancuch mocniej trzeszczy ,moze sie troche wybił podczas wjechania na dziure i tak cos stuka - moze to poluzowana srubka ? ... broń Boże aby nie zatarcie... :) Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 Sprawdz naciag, czy nie jest zaluźny powinno byc 2cm luzu...,sprawdz rowniez czy ci sie przednia zembatka nie odkreciła. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 10 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 ale naciąg lancucha ? Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 10 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2008 tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 11 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 no w lancuchu mam duzy luz, on jest wogole do wymiany ,we wtorek bede go naciagał cos mi sie zdaje ze moto pada... :clap: broń Boże zeby nie to ... muli mi jak mu daje w dupe ,silnik dziwnie pracuje ,ma niskie obroty ... kiedys na 3-4tys chodzil a od neidawna na 1,8 ,a nic niezmienialem ... wiecie moze czy on tez ma olej w silniku ? czy z dozownika go smaruje ? a jesli ma w silniku to lac ten sam co do dozownika ? moze byc przyczyną tych klopotow stary olej ? Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 W silniku jest tylko olej do skrzyni , a masz w ogole ten olej w tym dozowniku? W silniku jest tylko olej do skrzyni , a masz w ogole ten olej w tym dozowniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 11 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 jest tam olej ,ale jakis stary kolega sie dziwił ze niebieski ... raczej stary ,bo zanim kupilem moto to koles gadal ze on stal rok w garazu i mowil ze nic w nim niewymienial ... wezcie mnie pocieszcie ,albo powiedzcie ze to jakas mała wada ,bo zaraz rozj***e ten caly moto ... rodzice mi niedadza wrazie czego (odpluc ,odpukac w niemalowane) ,a jak dadza to mi do konca zycia beda wypominac ... Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 (edytowane) no to pewnie się zaciera, weź ten olej zlej ze zbiorniczka i zalej nowy pełny syntetyk. i do zbiornika paliwa setke oleju na cały zbiornik . może się uratuje Edytowane 11 Lutego 2008 przez enduromaster Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 11 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 kazdy mi mowil ze pol syntetyk, to wkoncu syntetyk czy pol ? a tak wogole to teraz wlasnie troche nad tym myslalem i to jest troche dziwne ze mialby sie zacierac ... dzien przed wjechaniem w dziure bylem na wyprawie z kumplami 20 km od chaty ,chodzil jak zegarek ja na czele odstawialem wszystkie skutery ,jadac do kumpla tez chodzil swietnie ,czemu niby wjezdzajac na dziure mialby sie zatrzec ? ... od wtedy kiedy mi zgasł na tych dziurach dopiero to sie dzialo ... wg. mnie poluzowala sie zembatka i srubki w gazniku , moze dostaje mniej paliwa i dlatego przymula ... ale itak wymienie ten olej ... co wy na to? Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 Mozliwe ze jak wjechales w dziure to fajka mogła sie poluzowac, sprawdz przewod wysokiego napiecia i fajke. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 11 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 ale od tego by przymulał i cos by cykało w silniku ? Cytuj To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiśl@k Opublikowano 11 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2008 (edytowane) Nie. Sprawdź tą kompresje i juz, a nie siejesz poploch: och nie tylko nie to. Taka przypadlosc tych silniczkow ze sie konczą sie powoli po 10k km i nie ma co przeżywać ... Edytowane 12 Lutego 2008 przez Wiśl@k Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.