TIJO Opublikowano 5 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2006 Pozdrów kolege :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BenyWzG Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Znalazlem kilka fot byłej DT http://www.bikepics.com/pictures/742830/-Kumpel Rx50 http://www.bikepics.com/pictures/742825/-oto Dt http://www.bikepics.com/pictures/742827/ http://www.bikepics.com/pictures/742845/-Rx i Dt razem http://www.bikepics.com/pictures/742823/-z 0.5km takiej drogi http://www.bikepics.com/pictures/742836/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 9 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2006 Te linki powinnybyc tak: http://www.bikepics.com/pictures/742830/ -Kumpel Rx50 http://www.bikepics.com/pictures/742825/ -oto Dt http://www.bikepics.com/pictures/742827/ http://www.bikepics.com/pictures/742845/ -Rx i Dt razem http://www.bikepics.com/pictures/742823/ -z 0.5km takiej drogi http://www.bikepics.com/pictures/742836/ Teraz beda dzialac :icon_mrgreen:POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BenyWzG Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 hehe nom tera działa sorki za bład :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TIJO Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Trening na torze w Książu Śląskim 10.12.2006 : http://w2.bikepics.com/pics/2006/12/10/bik...743602-full.jpg :) http://w2.bikepics.com/pics/2006/12/10/bik...743604-full.jpghttp://w2.bikepics.com/pics/2006/12/10/bik...743605-full.jpg - wiem wiem noga :/http://w2.bikepics.com/pics/2006/12/10/bik...743610-full.jpghttp://w2.bikepics.com/pics/2006/12/10/bik...743614-full.jpghttp://w2.bikepics.com/pics/2006/12/10/bik...743618-full.jpghttp://w2.bikepics.com/pics/2006/12/10/bik...743622-full.jpghttp://w2.bikepics.com/pics/2006/12/10/bik...743630-full.jpg :) http://w2.bikepics.com/pics/2006/12/10/bik...743631-full.jpg :Dhttp://w2.bikepics.com/pics/2006/12/10/bik...743632-full.jpghttp://w2.bikepics.com/pics/2006/12/10/bik...743660-full.jpg ;)http://w2.bikepics.com/pics/2006/12/10/bik...743661-full.jpg ;) http://w2.bikepics.com/pics/2006/12/10/bik...743663-full.jpg :]http://w2.bikepics.com/pics/2006/12/10/bik...743664-full.jpghttp://w2.bikepics.com/pics/2006/12/10/bik...743665-full.jpghttp://w2.bikepics.com/pics/2006/12/10/bik...743669-full.jpghttp://w2.bikepics.com/pics/2006/12/10/bik...743670-full.jpg - probowalem troche skrecac kiera w locie :Phttp://w2.bikepics.com/pics/2006/12/10/bik...743677-full.jpg - tu to samohttp://w2.bikepics.com/pics/2006/12/10/bik...743670-full.jpghttp://w2.bikepics.com/pics/2006/12/10/bik...743673-full.jpg :cool: http://w2.bikepics.com/pics/2006/12/10/bik...743675-full.jpghttp://w2.bikepics.com/pics/2006/12/10/bik...743674-full.jpg :icon_mrgreen: http://w2.bikepics.com/pics/2006/12/10/bik...743692-full.jpg ;phttp://w2.bikepics.com/pics/2006/12/10/bik...743680-full.jpg - nie mialem juz sily jezdzic ;) http://w2.bikepics.com/pics/2006/12/10/bik...743678-full.jpg - tutaj tez :D Sory ze tak duzo zdjec !! Powiedzcie co robie zle !! :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Na wiekszosci zdjec lokcie nisko. Jak skaczesz to Ty praktycznie siedzisz na blotniku, a powinienes stac mniej wiecej posrodku moto, no i dlatego lecisz na tyl.Duzo jezdzisz na siedzaco, a to blad. Niedlugo Ci pokaze ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TIJO Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 A dodam jeszcze ze dzisiaj jezdzilem bez sprzegla , bo zlamalem mocowanie klamki :icon_mrgreen: JEzdzilo mi sie lepiej niz sie sprzeglem tzn szybciej :biggrin: Staralem się jeździć na stojąco ale te fotki są w takich miejscach co sie siedzi :clap: :wink: . Łokcie staram sie trzymac wysoko :]Niedlugo Ci pokaze ;]No kupuj moto i wpadaj do Książa :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doozer Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Mały,widze po avatarze że masz taki sam kask jak ja :icon_mrgreen:Jak dla mnie wizualnie prezentuje sie on zajebiście,ciekawe tylko jak chroni banie przy upadku,obym nie miał okazji sie przekonać Cytuj nowadeba.com.pl- tor motocross/ATV-zapraszamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Jak dla mnie wizualnie prezentuje sie on zajebiście,ciekawe tylko jak chroni banie przy upadku,obym nie miał okazji sie przekonaćNo ja mojego mam juz jakies 1,5roku ;) Jest poobijany, bo przezyl swoje i nigdy mnie nie zawiodl. Ja tam jestem zadowolony. Sory za OT.pzdr :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 (edytowane) Duzo jezdzisz na siedzaco, a to blad.Akurat nie masz racji w tym wypadku. Utarła sie jakaś teoria że trzeba cały czas stać a to są brednie. Teraz wiele osób mi zarzuci że gówno wiem ale to są akurat fakty. Jak dojezdzasz do winkla z wyhamowanym motorem to siadasz, przy wyjściu też żeby dociązyć tył i wyjść bez poślizgu, przed skokiem żeby sie wybijać, jak resorujesz to też przysiadasz w locie itd. Dla mnie jest ok, dobrze prujesz. Edytowane 10 Grudnia 2006 przez Kaze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Akurat nie masz racji w tym wypadku. Utarła sie jakaś teoria że trzeba cały czas stać a to są brednie. Teraz wiele osób mi zarzuci że gówno wiem ale to są akurat fakty. Jak dojezdzasz do winkla z wyhamowanym motorem to siadasz, przy wyjściu też żeby dociązyć tył i wyjść bez poślizgu, przed skokiem żeby sie wybijać, jak resorujesz to też przysiadasz w locie itd. Dla mnie jest ok, dobrze prujesz. Hmm. Nam Wojcik tlumaczyl, ze siedzimy tylko zaraz po starcie i mozemy usciasc sobie tam gdzie jest rowno, a praktycznie nigdzie tak nie jest.Przy hamowaniu musisz stac i byc odchylonym do tylu, tak samo przy przyspieszaniu. Mniej wiecej cos jak Tijo na skokach :) . Stoisz, lekko ugiete nogi i odchylony bardzo do tylu.W lotach wlasnie wazne jest zeby stac, przy wybiciu amatorowi na siedzaco moze stac sie niezla krzywda jak mu dupe podrzuci za mocno, no i nie wyobrazam sobie mocnego trzymania moto nogami na siedzaco. To samo przy ladowaniu, resorujesz nogami na stojaco. Balans ciala tez jest o wiele lepszy przy pozycji stojacej.pzdr ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaze Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 No jak wójcik mówił to pewnie tak powinno być. Ja dostałem kurs od holederskiego zawodnika na torze. Popierdalał jak szalony i dużo siedział. Ja przed każdym skokiem siadam i w momencie jak oba koła stracą przyczepność to energicznie wstaje. Skacze wtedy 2x dalej przy tej samej prędkości. Czyli według Ciebie należy po wyjściu z zakrętu wstać? Bo to jest przyśpieszanie. Mi ten holender mówił że jak wyjde to mam sie przesunąć do tyłu ale nadal siedzieć, żeby dociążyć tył i żeby złapał przyczepność.Widać dwie różne szkoły jazdy, mi sie tak dobrze jeździ i nie zamierzam tego zmieniać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SEBOOL Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Ja staram się jak najwiecej strać bo wtedy trenuje nogi. Ale wiadomka dociązenie po wyjsci za zakrętu musi byc. KAze włacz GG i sie odezwij!pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maly-PMI Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 No jak wójcik mówił to pewnie tak powinno być.Wyczowam sarkazm :) Czyli według Ciebie należy po wyjściu z zakrętu wstać? Tak, wstac i odchylic sie do tylu. Dupe jak najdalej Widać dwie różne szkoły jazdy, mi sie tak dobrze jeździ i nie zamierzam tego zmieniać.Dokladnie, sa rozne szkoly, ja bylem uczony ta i ja zalapalem wiec tez nie zamierzam tego zmieniac. Kaze, o ile pamietam jestes z PO, niedlugo bedziemy mogli razem pojezdzic. Odezwe sie ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 10 Grudnia 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2006 Skacze wtedy 2x dalej przy tej samej prędkości. Widzisz, jest tak że w locie wytracasz prędkość, więc jeśli chcesz być szybszy to zaraz po hopie musisz spaść i ogień do przodu. Długie loty są efektowne, ale nie efektywne (no chyba że przelatujesz jakieś spowalniające garby w międzyczasie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.