Gość Radek Opublikowano 27 Października 2002 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2002 Cze. Mam zmienić sprzęta. Myślę o m.in VTR 1000F, oczywiści używana - koło '97 - 99. Moglibyście mi napisać co to za sprzęt, jak się tym jeździ, czy jest wygodny, czy coś nawala, jaki ma zasięg - czy warto się w to ładować? Obecnie ganiam RF 600. Potrzębuję sprzęta do codziennej jazdy, sporadycznie na tor, kilka razy w roku jakieś krótkie wypady w Polskę (1000 - 2000 km). Dzięki za każdy tekst. Dzięki. :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 27 Października 2002 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2002 Jak dla mnie, ideał.Od razu zaznaczam, że nie jeździłem, tylko siedziałem na stojącej. Właśnie na ten model będę się przesiadał, jak nazbieram kasę.Z wygodą, to bez przesady, po vxie twarda pod dupą, ale po RFie chyba nie będzie źle. Wiem to, co wyczytałem, słyszałem (zajob na punkcie FireStorma/SuperHawka trwa tak jakoś od maja, czerwca) na tor się nie koniecznie nadaje, bo ma mały prześwit boczny (w przechyle), poza tym wszystko piękne i cudne (żywotność, brzmienie, wygląd, osiągi) oprócz małego zbiornika (16l do 2000, spalanie 7,5l) i miękkiego widelca (wg. opisów). Na szosę super, na tor mniej, jak dla mnie - rządzi. Gratuluję wyboru. Może kiedyś razem polatamy na grzmiących VTRach :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 27 Października 2002 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2002 Kumpel śmiga na VfR i jest bardzo chwali, ale myśli o mocniejszym sprzęcie, dodatkowo dobrym na tor i wybór padł właśnie na VTR. Podobno sprzęt jest super, sinik V jest elastyczny i ciągnie już od niskich obrotów. Jeśli chodzi o usterki to klasyka Hondy - brak.Pozdrawiam, Paweł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spawacz Opublikowano 28 Października 2002 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2002 Ja też przymierzam się do zmiany sprzęta na VTR, ale SP-1, miałem okazję trochę pojeździć na VTR F i wrażenia są za*eb...e, silnik ciągnie od samego dołu, wygodna kanapa, dość spore możliwości ładunkowe (pod warunkiem że założysz odpowiednie kufry lub sakwy). Na torze też jeździ się nie najgorzej, co do przechyłów to oponę można zamknąć czyli wszystko jest ok. Faktycznie w wersji Firestorm (F) trochę miękki jest przedni widelec ale trzeba wziąć pod uwagę że jest to motocykl sportowo-turystyczny, a nie czysto sportowy, więc postawiono na kompromis między prowadzeniem a komfortem. Jeśli chodzi o awaryjność to jest to Honda, a one się nie psują (wiem bo mam już trzecią Hondę :( ). Jedyne do czego na początku nie mogłem się przyzwyczaić to to, że w porównaniu z moją CBR 900 RR biegi kończyły się za szybko :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Radek Opublikowano 30 Października 2002 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2002 Dzięki wielkie za info. Miękki widelec da się obejść - inny olej czy wymienić sprężyny na twardsze. Szkoda, że trochę mały zbiornik - do miasta styknie, ale na trasie może męczyć - to samo mam z moją RF. Ale nic nie jest doskonałe :lol: Do zobaczenia na trasie - a jak przewiercę :D wydechy w VTR (jak już będę ją miał) to do usłyszenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 3 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2002 Cześć!Mój kolega ma na sprzedanie z 2000 roku za ok 24 tys z przebiegiem 700 mil!!!A cięzko elektroniczny licznik "podkręcić",Rychu nie bawi się wtakie k....Jak jesteś zainteresowany to zadzwoń do niego 0606814703 lub 0/pref/86/2172684 Ryszard.Tylko pamiętaj wstrzymaj się z dziurawieniem tłumika.Wymieniałem tłumik w tym roku kolesiowi w Magnie 750 na fabryczny oryginalny bo zachciało mu sie stary przerabiać.Lepiej zbieraj kasę na aftermarketowy.Rzeczywiście oryginalny jest trochę za cichy:-)) .Najlepiej pokombinuj z pustymi rurami(nie zakłócającymi wylotu spalin), jak nie wyjdzie mała strata, tylko nie przerabiaj oryginalnych.Pozdrawiam!nikiel z Łomży Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 21 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2002 W weekend miałem przyjemność śmignąć się krótko VTR F. Moje poglądy na temat tego modelu nie zmieniły się, a nawet utwierdziłem się w przekonaniu, że po VXie będzie to mój motocykl.Prowadzenie - zajebistość, kopyto - super, elastyczność silnika - o wiele lepsza niż w mojej spokojnej widlastej 800tce. Jedyna rzecz, która mnie troszeczkę odstraszyła, to to, jak wysoko są zamontowane podnóżki. Czułem, że bardzo podkurczam nogi - ale tego wymaga sportowy charakter moto.Moje wrażenia będą na pewno bardzo różne od ujeżdżających Blady i R-ki, ale myślę że VTR F oferuje tyle możliwości przeżycia sportowych przygód, że powinno wystarczyć przeciętnemu motocykliście. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 24 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2002 No jak by ktoś chciał to ja sie moge wymienic swoim banditem 1200 na Vtr-e 8) Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 24 Listopada 2002 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2002 Ja mogę sie też wymienić. moge nawet dorzucić kask 8) ...teraz będziemy się przebijać, che che :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 17 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2003 Jestem szczęśliwym posiadaczem VTR 1000F.Po przesiadce z czterogarowej rzędówki przeżyłem szok (praca V jest zupełnie inna), ale pózniej już było tylko lepiej.Pare wad,owszem (mały zbiornik paliwa,miękki przód nijednokrotnie dobijający podczas ostrego hamowania,mało wygodna pozycia szczególnie na długich trasach),pozatym same plusy.Świetny dół silnika (na koło idzie bez problemu),lekki do prowadzenia w zakrętach,umiarkowane spalanie(od 6 litrów na trasie do 9-9,5 na mieście przy ostrej jeżdzie).Co do wydechów, po nawierceniu orginalnych zyskał na dzwięku,natomiast niczego nie stracił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 17 Marca 2003 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2003 no to tylko pogratulować...a moze jeszcze coś więcej napiszesz ...za ile sie udało coś takiego kupić bo w sumie żadkie To w polsce.... Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.