Krzysnik363 Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 (edytowane) Witam. Kompresja w moim peugeot nie jest juz najlepsza. Nie mówi żeby była jakaś bardzo słaba ale przydała by sie lepsza. W związku z tym mam pytanie czy wystarczy zmiana pierscieni ? Nie chce ładować kasy w tłok szlif itp ponieważ mam zamiar sprzedać skutera w środku sezonu.Cylinder nie ma rys itp. Czy według was wystarczy wymiana pierścieni. Dodam że skuter ma 19.5 k przebiegu. Kompresja w chwili dzisiejszej jest coś koło 7 barów może troszkę więcej Mam drugie pytanie. Jak już wymiennie same pierścienie to ile trzeba go docierać i w jaki sposób (prędkość itp) dodam ze skuter jest zablokowany a jego v-max to 55 km/h Edytowane 7 Lutego 2008 przez Krzysnik363 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Wymiana samych pierścieni nic nie da. Ale nie wiem co Ty chcesz od tego pierdopęda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Wymiana samych pierścieni nic nie da. Ale nie wiem co Ty chcesz od tego pierdopęda Cos da ale na bardzo krotki czas. Powinienes zrobic to tak jak ma byc, ale jak niechcesz ladowac kasy to trudno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysnik363 Opublikowano 7 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 A jak ma być prawidłowa kompresja w skuterze 2t ??Może nie ma znowu 7 barów ale coś koło 8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 7-8? na oko mierzyłes? zmierz dokładnie przeznaczonym do teego urzadzeniem ,na zimnim silniku z gazem do oporu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysnik363 Opublikowano 7 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 To mi mechanik mierzył i już nie pamiętam dokladnie. Ale on twierdził że ma być 11 :] więc sie pogubiłemA jak wy sądzicie ?? ile ma być ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boczi013 Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Zrob szlif,nowy tłok i juz nie baw sie w same pierscirnie bo to nie ma sensu... całosc wyniesie cie max 150zł a pozniej przynajmiej nie bedziesz pisał "po remoncie,na dotarciu" a tak naprawde tylko wsadziłes nowe pierscienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 To nic nie daje. Lepiej nic nie robić. Jak założysz nowe pierscienie to na początku bedzie troche lepiej ale po paru godzinach jazdy wszystko wróci do poprzedniego stanu. Wielokrotnie sprawdzone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 sprawa jest taka, że juz przy takim przebiegu cylinder posiada próg, jeśli nie byl wcześniej remontowany. po zmianie pierścieni będą one oporostu "dzwoniły" bo będą udeały o próg. rowki w tłoku też nie są takie jak nowe. silnik będzie nieprzyjemnie chodził. efekt nie będzie pożądany. albo komplet albo nic. w 4t można sie kusić o zmiane pierścieni samych ale nie w 2 t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 wogle to nie ma sensu. Na poczatku odczujesz roznice ale pozniej bedize tak samo a nawet moze byc gorzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzysnik363 Opublikowano 8 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 A jak bym wymienił tłok ? Tylko bez szlifu cylindra ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sloniu Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 kolega Wlodi tak samo zrobil, wlasnie kupil drugi nowy tlok i oddal do szlifu... POLSRODKI NIE DZIALAJA :biggrin: albo robisz porzadnie albo zostaw to w pizdu bo bedzie tylko gorzej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 jesli nie masz rys, progu i jest rowny to nowy tlok da rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość marcpol Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 jesli nie masz rys, progu i jest rowny to nowy tlok da rade Pod warunkiem, że cylinder zostanie poddany honowaniu, w przeciwnym wypadku prawidłowe dotarcie nie będzie możliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WLD_Wlodi Opublikowano 8 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2008 kolega Wlodi tak samo zrobil, wlasnie kupil drugi nowy tlok i oddal do szlifu... POLSRODKI NIE DZIALAJA :crossy: albo robisz porzadnie albo zostaw to w pizdu bo bedzie tylko gorzejMa się rozumieć :D 450zł poszło w piii... jesli nie masz rys, progu i jest rowny to nowy tlok da rade Ale zawsze lepiej zrobić szlif.... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.