Skocz do zawartości

Gniazda zaworów


Bunny
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak sie dba tak sie ma!

Jesli tylko latasz i masz w dupie regulację gaźnika i zaworów to możesz się doigrać wypalenia zaworów.

Jeśli sprawdzasz nastawy gaźnika i zaworów to pośmigasz odpowiednio dłużej.

A tak na marginesie to na każda częśc w silniku prędzej czy później przyjdzie pora.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście, że wszystko się zużywa :)

Tylko z tymi zaworami to była taka wersja, że tak samo jak w 2T wymiana tłok+pierścienie a czasami jeszcze cylinder i korbowód tak samo w 4T z zaworami :)

Ale skoro mówisz, że przy odpowiedniej eksploatacji pożyje dłużej... ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeszcze nie widziałem wypalonego gniazda w dżaponi, ale pewnie mało widziałem, wg mnie jest to mocny ich punkt, ale oczywiscie wszystko da sie zniszczyć hehe, ale znacznie prędzej bendą nadpalenia na zaworach niż na gnieździe.

 

Natomiast zapytam sie o coś innego. Czy można w końcu frezować zawory w japoni jeżeli wyraźnie pisze w książce że można czy to kolejny chwyt? Jak to w końcu jest?

Edytowane przez Lucass
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...