Filipecki Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 (edytowane) Witam !Kupilem KDX-a od uzytkownika Damiano i mam ten sam problem ktory on wysnul w innym temacie gdzie wydawalo mu sie ze z gaznikiem jest cos nie tak (w rzeczywistosci tak nie jest bo zalozylem inny gaznik i objawy byly takie same, ale o tym pozniej) lecz pomocy mu nie udzielono. Wiec ! zastanawiam sie czy to moga byc : sparcialy krociec dolotowy (podajacy mieszanke do cylindra) ktory ewentualnie lapie lewe powietrze, zapieczony zawor wydechowy, wlasnej roboty tlumik przelotowy (wykonany przez poprzednika)? Objawy: Wirujace wolne obroty (zyja wlasnym zyciem, regulacja nie pomaga raz jest dobrze a raz bawi sie w Szanse na sukces), Podczas jazdy silnik nie wykorzystuje pelni obrotow dochodzi do podejrzewam 9 tys. gdzie zaskoczyc powinien mnie lekki strzal jak to w dwusuwach ale nie ! Wydaje sie jakby lapal powietrze bo pierdzi a nie idzie ;d Prosze o pomoc oraz jakies wskazowki, moze komus tez sie tak kiedys zdarzylo i znalazl vademecum. Z gory dziekuje !Pozdrawiam Filip :biggrin: Edytowane 5 Lutego 2008 przez Filipecki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 wez do lapy samostarta i popsikas na krociec dokladnie. Jesli bedzie lapal tu lewe powietrze to wtedy oborty wzrosna. Moze byc tez pierdykniety simering na magnecie i wtedy magneto bedzie tluste. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipecki Opublikowano 6 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 z tym magnetem to nie glupie, Damiano kiedys sie chwalil ze wytarl olej z magneta i ze pozniej sie to nie powtorzylo, ja osobiscie nie mialem jeszcze czasu na to ale zajze. Dzieki ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipecki Opublikowano 7 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Odswiezam, byc moze ktos mial jeszcze podobny problem ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 Strasznie to zgrzebane i niezadbane Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 jesli jest magneto tluste tzn ze jest do wymiany simering juz masz przyczynie skakania po obrotach i zchodzenia dlugo z obrotow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipecki Opublikowano 9 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Magneto lekko tluste, niestety nie mam sciagacza ale zainteresowala mnie jeszcze jedna rzecz, w okolicach panelu zaplonowego cos bardzo iskrzy na wysokich obrotach te iskry wrecz sie sypia, nie za bardzo bylem w stanie zauwazyc co to ale czy to moze byc przyczyna ? Motocykl na cieplo bez ssania rzadko odpala tylko kichnie co jakis czas , jakby zaplon byl zle ustawiony albo wyrzucal z siebie nie przepalona mieszanke co jest konsekwencja braku iskry ktora moze brac sie z tego iskrzenia spod magneta ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Może ma jakieś przebicie albo prąd ucieka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gorgo9 Opublikowano 9 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 100% simmering :icon_mrgreen: Mialem to samo w mojej etce wymienilem i po klopocie ! Zrob to samo !! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filipecki Opublikowano 9 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2008 Za niedlugo bede mial czesci to sie okaze ale dzieki mimo wszystko ! ;d Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.