WIETO Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Witam.Mam przeciągnięty gwint na śrubie regulacyjnej luzu zaworu. Niepewny gwint może narobić biedy jak puści. Ciekawe czy handlarze będą mieć, bo na allegro nie widziałem. Zastanawiam się czy od dniepra by pasowała, czy jest tam taki sam gwint i wgłębienie na laski popychaczy. :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietroni Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 Witam.Mam przeciągnięty gwint na śrubie regulacyjnej luzu zaworu. Niepewny gwint może narobić biedy jak puści. Ciekawe czy handlarze będą mieć, bo na allegro nie widziałem. Zastanawiam się czy od dniepra by pasowała, czy jest tam taki sam gwint i wgłębienie na laski popychaczy. ;) M7/1 w starszej wersji, m8/1 w nowszych, starsze raczej nie do dostania ja kupiłem stare koniki za 10 zł szt dla śrub. Nakrętki m7/1 od starszej skody, musisz polowac, nowsze 8/1 chyba od żuka pasują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Storm007 Opublikowano 31 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2008 M7/1 w starszej wersji, m8/1 w nowszych, starsze raczej nie do dostania ja kupiłem stare koniki za 10 zł szt dla śrub. Nakrętki m7/1 od starszej skody, musisz polowac, nowsze 8/1 chyba od żuka pasują.M8/1 kupowalem w "zelazniaku" ale takim z bardzo duzym wyborem srob i mocowan a nie tam gdzie kupuje sie sznurek do snopowiazalki . Nawet byly o wysokiej twardosci. Sidemek nie spotkalem w sklepach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 1 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 (edytowane) Sa jeszcze tokarze na swiecie:) Edytowane 1 Lutego 2008 przez cyborg78 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pietroni Opublikowano 1 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 Zapomniałeś o hartownikach, sam tokarz to może wykonac tylko pierwszy etap,dochodzi jeszcze odpowiednia stal którą można odpowiedno ulepszyc cieplnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WIETO Opublikowano 1 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2008 Słyszałem, że w jakiemś Fordzie jest podobna będę musiał sprawdzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 5 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2008 Pietroni, ja kiedys w Simsonie Sport mialem dotaczane srubki zaworowe z wiekszych srub klasy chyba 10.9 i dzialaly bez zarzutu bez zadnego hartowania.. Kwestia materialu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 6 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2008 Słyszałem, że w jakiemś Fordzie jest podobna będę musiał sprawdzić.M 8x1 jest w Żuku. :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jul Opublikowano 7 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2008 (edytowane) Śruby regulacji klawiatury od starego Escorta lub Fiesty z silnikiem 1,1 lub 1,3. Dokładnie to samo. Edytowane 7 Lutego 2008 przez Jul Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jul Opublikowano 25 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2008 Śruby regulacji klawiatury od starego Escorta lub Fiesty z silnikiem 1,1 lub 1,3. Dokładnie to samo.Ostatni patent... nie mój,ale przydać się może. Śruby z nakrętkami regulacji zaworów do Urala pasują takżę od Daichatsu Charade 1,0 benzyna. No myślę,że w Irbicie nigdy by na to nie wpadli :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WIETO Opublikowano 28 Lutego 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2008 Ostatni patent... nie mój,ale przydać się może. Śruby z nakrętkami regulacji zaworów do Urala pasują takżę od Daichatsu Charade 1,0 benzyna. No myślę,że w Irbicie nigdy by na to nie wpadli :icon_mrgreen:Coś w tym jest za górami URAL Japonia całkiem niedaleko. A tak poza tematem na marginesie, jak oglądałem 4 pancernych i psa to zwróciłem uwagę na scenę jak na Syberi na Janka Kosa napadł jakiś Japoniec spadochroniarz tylko jakiś dziwny miał karabin jak na japończyka bo wyglądał mi na anglieskiego Stena. Więc dlaczego w ruskim motorze nie mogą być japońskie części.A tak na serio dzięki za rady dobrze skorzystać z czyichś doświadczeń co i od czego można zastosować w swoim sprzęcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jul Opublikowano 29 Lutego 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2008 Coś w tym jest za górami URAL Japonia całkiem niedaleko. A tak poza tematem na marginesie, jak oglądałem 4 pancernych i psa to zwróciłem uwagę na scenę jak na Syberi na Janka Kosa napadł jakiś Japoniec spadochroniarz tylko jakiś dziwny miał karabin jak na japończyka bo wyglądał mi na anglieskiego Stena. Więc dlaczego w ruskim motorze nie mogą być japońskie części.A tak na serio dzięki za rady dobrze skorzystać z czyichś doświadczeń co i od czego można zastosować w swoim sprzęcie.To nie był Sten a śruby pasują..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motozgrzyt Opublikowano 1 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2008 A taka mała dygresja do zaworów w górniakach :crossy: interesuje mnie czy podejdą koniki zaworowe z głowicy urala do dniepra ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyborg78 Opublikowano 3 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2008 Nie podejda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.