grebur Opublikowano 29 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 (edytowane) motor bedzie mi potrzebny na np. wyprawe w ramach zabawy na jakis tor , jazda po lesie , jakies błoto ,ogolnie to do zabawy i rekreacji , nic zawodowego ;]ale jak juz wspominalem niechce jakiegos kwadratowego kaszla :flesje: Edytowane 29 Stycznia 2008 przez grebur To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 (edytowane) w skrócie to na jedno wychodzi. 4T mniej spali ale koszty remontu droższe no i częste regulacje zaworów. Wychodzi na to samo jesli chodzi o utrzymanie. Tylko tu cały czas mowa o wyczynowych sprzętach. Jak byś kupił np Kawasaki KLX 250 lub 300 to one są bardzo żywotne i palą mało ale są dość słabe np w porównaniu do wspomnianej WR.Napisz moze do czego Ci motor potrzebny. Zgodzę się że klx ma mniejszą moc od wr ale czy dla 14 latka przy wadze 50kg 30kM w 4T to mało? Edytowane 29 Stycznia 2008 przez Kamsel motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 29 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 w mojej sendzie 12km w 2t to napewno za malo ,a jak bede szalal ,to moze mi sie szybko te 30koni znudzic ,ale te 30koni daje rade w terenie ,postawie go lekko na tylnie itp. ? ten klx to dobre moto ? To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jimmy Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 zastanow sie wohgole czyt mowisz o crossie czy o enduro, bo mowisz o crossach i wyjezdzasz z robieniem a1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 proponuje się uspokoić na chwilę obecną , dopiero sende kupiłeś. wczuj się w nią .taką sendą da się utrzymać tempo dużo mocniejszych motocykli tylko trzeba umieć (mowa o terenie).A jak chcesz przyjemne moto do jazd to trzeba poszukać czegoś co ma moment obrotowy a nie kupe mocy w pięciocyfrowych obrotach transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 29 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 zastanow sie wohgole czyt mowisz o crossie czy o enduro, bo mowisz o crossach i wyjezdzasz z robieniem a1nic takiego niemowilem proponuje się uspokoić na chwilę obecną , dopiero sende kupiłeś. wczuj się w nią .taką sendą da się utrzymać tempo dużo mocniejszych motocykli tylko trzeba umieć (mowa o terenie).A jak chcesz przyjemne moto do jazd to trzeba poszukać czegoś co ma moment obrotowy a nie kupe mocy w pięciocyfrowych obrotachprzeciez mowiliscie ze senda niedaje rady w terenie ,to jak ma utrzymac tempo duzym motorom ? To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 Temat zostawiam do środy do 21:00 -wszystko to było wystarczy poszukać. Na początku się zastanów, co w ogóle chcesz! Pamiętaj, że zakup moto to nie wszystko, trzeba go jeszcze utrzymać. Im będzie miał lepsze osiągi tym będzie droższy w utrzymaniu – nie ma nic zadarmo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 29 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 zdaje sobie z tego sprawe ,wkoncu mam juz czwarty motor ... ale powiedzcie czy 30koni starczy w terenie ,czy porywa , mieli przy dodaniu gazu na polu itp. To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 zdaje sobie z tego sprawe ,wkoncu mam juz czwarty motor ... ale powiedzcie czy 30koni starczy w terenie ,czy porywa , mieli przy dodaniu gazu na polu itp. Jeździłem YZ 85 2002, SX 85 2006, RM 85 2005 2007. I w każdym z tych motocykli moc jest za duża. Ten motocykl jest właśnie stworzony dla dżokei w wieku 12-15 lat. Utrzymanie takiego motocykla jest rzeczą straszną. Koszty są dużo większe niż 125 2T Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grebur Opublikowano 29 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 no być moze , a te kawasaki 125 i 250 co maja po 30-40koni ,dają rade ? To tu, gdzie się błękit splata z betonem..http://bikepics.com/members/grebur/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 w mojej sendzie 12km w 2t to napewno za malo ,a jak bede szalal ,to moze mi sie szybko te 30koni znudzic ,ale te 30koni daje rade w terenie ,postawie go lekko na tylnie itp. ? ten klx to dobre moto ?Ne rób z siebie terenowego mistrza prostej. :P Taki KLX byłby dobry dla ciebie.Jak ktoś jeździ amatorską amatorkę to może robić z siebie w/w mistrza. Jeśli chcesz powiedzieć że zmieniasz moto bo za słabe to musisz umieć panować w 90% trasy z odkręconym gazem na max. Dożo ludzi ma opanowaną moc silnika ale nawet nie 20% możliwości zawieszenia i tego co można zdziałać tym moto przy dobrym wykorzystaniu mocy silnika.A co do moto to porywasz sie na moto które wymaga dobrej techniki jazdy. Oczywoście mozna to zdobyć na nim ale to już dłuższa droga sukcesu. Powiem Ci że w terenie że technika jest ta sama na wyczynie 2t 125, 250, 380 ,500 czy 4t 250 itd bo uczysz sie jazdy do techniką gdzie masz opanowaną sete na 110% i przesiadając sie wtedy na 250 2t jeździsz identycznią techniką tylko że moc ci daje większe możliwości. Wtedy tylko uczysz sie panować nad mocą i w tym samym uczysz sie jeździć dalej techniki dzięki większej mocy. Więc pośmigaj sobie jeszcze trochę ta sendą i podszkol sie technicznie. Nie mów tylko że jesteś już gotowy na zmiany bo nikt nigdy nigdy nie jest gotowy w 100%.Pozdro :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żubr Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 ale pierdoły Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi