Skocz do zawartości

co myslicie o wyczynówkach 80cc


Rekomendowane odpowiedzi

motor bedzie mi potrzebny na np. wyprawe w ramach zabawy na jakis tor , jazda po lesie , jakies błoto ,ogolnie to do zabawy i rekreacji , nic zawodowego ;]

ale jak juz wspominalem niechce jakiegos kwadratowego kaszla :flesje:

Edytowane przez grebur

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w skrócie to na jedno wychodzi.

4T mniej spali ale koszty remontu droższe no i częste regulacje zaworów. Wychodzi na to samo jesli chodzi o utrzymanie.

Tylko tu cały czas mowa o wyczynowych sprzętach. Jak byś kupił np Kawasaki KLX 250 lub 300 to one są bardzo żywotne i palą mało ale są dość słabe np w porównaniu do wspomnianej WR.

Napisz moze do czego Ci motor potrzebny.

 

 

Zgodzę się że klx ma mniejszą moc od wr ale czy dla 14 latka przy wadze 50kg 30kM w 4T to mało?

Edytowane przez Kamsel

motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w mojej sendzie 12km w 2t to napewno za malo ,a jak bede szalal ,to moze mi sie szybko te 30koni znudzic ,ale te 30koni daje rade w terenie ,postawie go lekko na tylnie itp. ? ten klx to dobre moto ?

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proponuje się uspokoić na chwilę obecną , dopiero sende kupiłeś. wczuj się w nią .

taką sendą da się utrzymać tempo dużo mocniejszych motocykli tylko trzeba umieć (mowa o terenie).

A jak chcesz przyjemne moto do jazd to trzeba poszukać czegoś co ma moment obrotowy a nie kupe mocy w pięciocyfrowych obrotach

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zastanow sie wohgole czyt mowisz o crossie czy o enduro, bo mowisz o crossach i wyjezdzasz z robieniem a1

nic takiego niemowilem

 

proponuje się uspokoić na chwilę obecną , dopiero sende kupiłeś. wczuj się w nią .

taką sendą da się utrzymać tempo dużo mocniejszych motocykli tylko trzeba umieć (mowa o terenie).

A jak chcesz przyjemne moto do jazd to trzeba poszukać czegoś co ma moment obrotowy a nie kupe mocy w pięciocyfrowych obrotach

przeciez mowiliscie ze senda niedaje rady w terenie ,to jak ma utrzymac tempo duzym motorom ?

To tu, gdzie się błękit splata z betonem..

http://bikepics.com/members/grebur/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat zostawiam do środy do 21:00 -wszystko to było wystarczy poszukać. Na początku się zastanów, co w ogóle chcesz! Pamiętaj, że zakup moto to nie wszystko, trzeba go jeszcze utrzymać. Im będzie miał lepsze osiągi tym będzie droższy w utrzymaniu – nie ma nic zadarmo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdaje sobie z tego sprawe ,wkoncu mam juz czwarty motor ... ale powiedzcie czy 30koni starczy w terenie ,czy porywa , mieli przy dodaniu gazu na polu itp.

 

 

Jeździłem YZ 85 2002, SX 85 2006, RM 85 2005 2007. I w każdym z tych motocykli moc jest za duża. Ten motocykl jest właśnie stworzony dla dżokei w wieku 12-15 lat. Utrzymanie takiego motocykla jest rzeczą straszną. Koszty są dużo większe niż 125 2T

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w mojej sendzie 12km w 2t to napewno za malo ,a jak bede szalal ,to moze mi sie szybko te 30koni znudzic ,ale te 30koni daje rade w terenie ,postawie go lekko na tylnie itp. ? ten klx to dobre moto ?

Ne rób z siebie terenowego mistrza prostej. :P Taki KLX byłby dobry dla ciebie.Jak ktoś jeździ amatorską amatorkę to może robić z siebie w/w mistrza. Jeśli chcesz powiedzieć że zmieniasz moto bo za słabe to musisz umieć panować w 90% trasy z odkręconym gazem na max. Dożo ludzi ma opanowaną moc silnika ale nawet nie 20% możliwości zawieszenia i tego co można zdziałać tym moto przy dobrym wykorzystaniu mocy silnika.

A co do moto to porywasz sie na moto które wymaga dobrej techniki jazdy. Oczywoście mozna to zdobyć na nim ale to już dłuższa droga sukcesu.

Powiem Ci że w terenie że technika jest ta sama na wyczynie 2t 125, 250, 380 ,500 czy 4t 250 itd bo uczysz sie jazdy do techniką gdzie masz opanowaną sete na 110% i przesiadając sie wtedy na 250 2t jeździsz identycznią techniką tylko że moc ci daje większe możliwości. Wtedy tylko uczysz sie panować nad mocą i w tym samym uczysz sie jeździć dalej techniki dzięki większej mocy.

 

Więc pośmigaj sobie jeszcze trochę ta sendą i podszkol sie technicznie. Nie mów tylko że jesteś już gotowy na zmiany bo nikt nigdy nigdy nie jest gotowy w 100%.

Pozdro :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...