TasmaN Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Czesc, dzis wymienialem filtr i olej w moim GSXF750 '03.... wedlug manuala pisze zeby zalac 3,5 l nowego oleju... zalalem... i .... w okienku jest ponad max... bez 'wolnej' przestrzeni ... moto jeszcze nie odpalalem... przelalem? czy odpalic i zobaczyc trzeba na rozgrzanym silniku?? PLISSS... HELP... BO JUZ K..WA NIC Z TEGO NIE ROZUMIEM :/ ---TasmaN Cytuj TasmaNOgar205 -> WSK125 -> XJ600S -> GSXF750 -> CBR900RR www.everydaybikerslife.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 pewnie ze odpalic przeciez filtr oleju i magistrala olejowa musza sie zalac olejem i dopiero wtedy sprawdzaj ile jest.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Powinieneś wcześniej przynajmniej filtr nasączyć olejem. Taka dobra praktyka. I doczytaj w instrukcji ile oleju na kompletnie suchy silnik, ile na wymianę oleju, ile na wymianę oleju z filtrem Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TasmaN Opublikowano 25 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 pewnie ze odpalic przeciez filtr oleju i magistrala olejowa musza sie zalac olejem i dopiero wtedy sprawdzaj ile jest.Pozdrawiam acha... i przy spuszczaniu oleju nie odkrecilem korka wlewowego... ma to znaczenie?? sorki za moze 'glupie' pytania ale nie wiem dokladnie :/ ---TasmaN Cytuj TasmaNOgar205 -> WSK125 -> XJ600S -> GSXF750 -> CBR900RR www.everydaybikerslife.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 acha... i przy spuszczaniu oleju nie odkrecilem korka wlewowego... ma to znaczenie?? sorki za moze 'glupie' pytania ale nie wiem dokladnie :/ ---TasmaN A jak myślisz, po co jest korek spustowy? Zlałeś przez filtr to nic prawie nie zlałeś Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TasmaN Opublikowano 25 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 A jak myślisz, po co jest korek spustowy? Zlałeś przez filtr to nic prawie nie zlałeś pisalem o korku 'wlewowym' .. w instrukcji pisze o wiekszym odpowietrzeniu poprzez odkrecenie korka wlewowego... K..wa chyba se rower kupie i bedzie po problemie ;(( Cytuj TasmaNOgar205 -> WSK125 -> XJ600S -> GSXF750 -> CBR900RR www.everydaybikerslife.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 A to sory. Wlewowy nie ma aż takiego znaczenia Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TasmaN Opublikowano 25 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 A to sory. Wlewowy nie ma aż takiego znaczenia koncze piwko i ide odpalic ... :lalag:)) jeszcze mnie pewnie dzis kilka razy szlag trafi na skrecanie owiewek :flesje:))) Cytuj TasmaNOgar205 -> WSK125 -> XJ600S -> GSXF750 -> CBR900RR www.everydaybikerslife.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzyl Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 koncze piwko i ide odpalic ... :P)) jeszcze mnie pewnie dzis kilka razy szlag trafi na skrecanie owiewek :lalag:))) spoko.... odpalisz i napewno olejek bedzie w dobrym poziomie. :) w filtr wchodzi dośc dużo jednak. na dodatek nie wiem, jak zlewałeś, ale jesli bez odpalania to góra silnika była dość ducha w więc to się rozejdzie jeszcze troszeczkę. sprawdz dokladnie tak jak w haynes'ie jest napisane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TasmaN Opublikowano 25 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 (edytowane) no i gra muzyka.. :flesje: odpalilem, przegazowalem, troche spuscilem potem dolalem :P)) jest polowa okienka :icon_razz: kurde... czlowiek pol zycia ciula na moto a potem sie tylko martwi zeby co nie spsuc :wink:)) Edytowane 25 Stycznia 2008 przez TasmaN Cytuj TasmaNOgar205 -> WSK125 -> XJ600S -> GSXF750 -> CBR900RR www.everydaybikerslife.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zib Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Ale zawsze lepiej zapytać jeżeli czegoś sie nie jest pewnym.To nie kosztuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 25 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Stycznia 2008 Jeśli już doszełeś do ładu to jeszcze tylko Ci powiem co podaje serwisówka do naszych GSX-f w kwestii sprawdzania oleju:1. opalić silnik i pozostawić przez ok 1min do lekkiego rozgrzania2. zgasić silnik i odczekać ok pół minuty3. stawiając moto w pionie (tylko nie na centralnej podstawce- oba koła na równym, poziomym terenie) sprawdzić poziom w okienku HAWK! :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.