Skocz do zawartości

K-125


Rhotaxx
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj stałem się szczęśliwym posiadaczem tego oto maleństwa:

 

http://img526.imageshack.us/img526/5889/img0063rc4.jpg

http://img403.imageshack.us/img403/9760/dsc0386xc6.jpg

http://img209.imageshack.us/img209/4773/dsc0387hy2.jpg

http://img137.imageshack.us/img137/8319/dsc0388ds8.jpg

http://img141.imageshack.us/img141/1935/dsc0389pd8.jpg

http://img509.imageshack.us/img509/9291/dsc0390en7.jpg

http://img521.imageshack.us/img521/6062/dsc0391hc2.jpg

http://img442.imageshack.us/img442/3016/dsc0392kn7.jpg

http://img521.imageshack.us/img521/4225/dsc0393tp7.jpg

 

Po wstępnych oględzinach okazuje się, że nie licząc takich "drobiazgów" jak silnik, czy tylne koło, motocykl jest prawie kompletny. Wszystkie lampki, manetki, przełączniki, a nawet oryginalne okablowanie są na miejscu.

 

Postanowiłem przywrócić mu dawną świetność, ale żeby cokolwiek zacząć potrzebuję wszelkiej możliwej dokumentacji, oraz namiarów na brakujące części, a w szczególności silnik, tylne koło, tłumik czy osłony łańcucha.

Jeżeli ktoś z Was jest w posiadaniu takowych i zechce się nimi podzielić, będę bardzo wdzięczny.

 

Pozdrawiam - Rhotaxx

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

okazuje się, że nie licząc takich "drobiazgów" jak silnik, czy tylne koło, motocykl jest prawie kompletny

 

ten tekst mi się spodobał, jedyne co pozostaje zyczyc, to abys nie stracil zapalu no i powodzenia w zdobywaniu czesci i odbudowie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W robocie mam zablokowane strony na których pokazujesz swój nabytek.

Jak tylko dotrę do domu zobaczę co to jest. Może będę mugł pomuc.

Sam mam K-58 z silnikiem 125ccm.

 

ten tekst mi się spodobał, jedyne co pozostaje zyczyc, to abys nie stracil zapalu no i powodzenia w zdobywaniu czesci i odbudowie :)

To normalne.

Fotka obok (patrz w lewo) przedstawia moją DKW KS 200 w chwili zakupu.

Dzisiaj ma już silnik :) , przednie koło :icon_exclaim:

Cała radość w kompletowaniu. Chociaż nieraz chce się :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Specjalnie napisałem "drobiazgi". Duże części typu silnik, tłumik czy koło, o wiele łatwiej rozpoznać i znaleźć. Takie rzeczy często są wywalane przez ludzi na złom - bo są duże i np. na strychu zawadzają. Natomiast takie detale jak manetki, dźwigienki, liczniki, lampki, linki bardzo często zalegają w rupieciarniach u wszelakiej maści wioskowych majsterkowiczów, wymieszane z tysiącami innych dupereli, i trzeba mieć naprawdę dużo szczęścia, aby po pierwsze wpaść na ich ślad, po drugie jednoznacznie stwierdzić, że to jest właśnie to, czego szukamy, a po trzecie wydrzeć to, od nieraz upartego chłopa, któremu "nie wie na co, ale mu się to jeszcze przyda". Ja mam tyle szczęścia, że cała drobnica jest na miejscu i w bardzo dobrym stanie - brakuje mi tylko "grubszych" części.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj stałem się szczęśliwym posiadaczem tego oto maleństwa:

 

http://img526.imageshack.us/img526/5889/img0063rc4.jpg

http://img403.imageshack.us/img403/9760/dsc0386xc6.jpg

http://img209.imageshack.us/img209/4773/dsc0387hy2.jpg

http://img137.imageshack.us/img137/8319/dsc0388ds8.jpg

http://img141.imageshack.us/img141/1935/dsc0389pd8.jpg

http://img509.imageshack.us/img509/9291/dsc0390en7.jpg

http://img521.imageshack.us/img521/6062/dsc0391hc2.jpg

http://img442.imageshack.us/img442/3016/dsc0392kn7.jpg

http://img521.imageshack.us/img521/4225/dsc0393tp7.jpg

 

Po wstępnych oględzinach okazuje się, że nie licząc takich "drobiazgów" jak silnik, czy tylne koło, motocykl jest prawie kompletny. Wszystkie lampki, manetki, przełączniki, a nawet oryginalne okablowanie są na miejscu.

 

Postanowiłem przywrócić mu dawną świetność, ale żeby cokolwiek zacząć potrzebuję wszelkiej możliwej dokumentacji, oraz namiarów na brakujące części, a w szczególności silnik, tylne koło, tłumik czy osłony łańcucha.

Jeżeli ktoś z Was jest w posiadaniu takowych i zechce się nimi podzielić, będę bardzo wdzięczny.

 

Pozdrawiam - Rhotaxx

No rewelacja. Żywcem zerznięta DKW 125 z modyfikowanym przednim zawieszeniem. Sądząc po puszce prądów ( jesteś farciarz bo to rzadkość) jest K-125.Montowany był w Mińsku gdzie był ciągle modyfikowany. Później przeniesiono montaż do Moskwy i tam występował jako Moskwa gdzie go modyfikowano dalej.

W Automobiliście jest artykuł o nim. Na forum widziałem fotki.

 

Mam dane tech. ale po łotwesku. Mogę przesłać emalią.

 

Na sąsiednim temacie DKW jest silnik 125 do kupienia. Jesteś Szczęściarz po raz drugi. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja ci Rhotaxx nie będę "słodził" - bo już ci pisałem, że ładne znalezisko dopadłeś (z resztą sam bym go chętni przygarnął, bo jeszcze mam troszkę miejsca w piwnicy :banghead: );

 

A co do tego co napisal Moskit, że dużo części brakuje..........no cóż - wcale nie :) Wszystko z osprzętu jest(a szukanie takic braków jak osprzęt jak wiadomo jest najgorszą, śniącą się po nocach, zmorą) - a o wiele łatwiej znaleźć kompletny silnik, czy koło. Także wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują na to, że sprzęcik może "ożyć" i uzyskać dawny oryginalny wygląd;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uściślijmy parę faktów.

 

Rhotaxx, to co kupiłeś to K125M, druga wersja tego motocykla (pierwsza miała trapez i była podobna bo M1A). Motocykl był budowany nie w Mińsku, a w Kowrowie (potem ruscy tłukli tam K175 zwany popularnie Kowrowcem).

 

Mam taki motocykl, również przed remontem, wygląda tak:

http://frag.blt.pl/forum/minsk

 

Jak widzisz, też mam braki (obie lampy i licznik), ale ostro pracuję nad kompletacją.

 

Po instrukcję do tego akurat modelu zapraszam na priv.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Dokładam:

Instrukcja obsługi K-125M

 

Szukam mocno instrukcji M1A Minsk w wersji 2 - z teleskopowym przodem i elektrownią G-37. Szukam również kontaktu z posiadaczami tego modelu.

Edytowane przez mcfrag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie to. Nie interesuje mnie K55, o motocyklach z serii K wiem sporo. Szukam kogoś, ktoma M1A Minsk wyprodukowanego po roku 1954. Takiego:

 

http://img258.imageshack.us/img258/7199/miskps0.jpg

 

Chodzi mi głownie o instalację (są diametralnie różne w K125 i M1A), oraz detale, np amor cierny.

Edytowane przez mcfrag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...