zib Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Już wcześniej pisałem,ale powtórze.Ja nalałem za dużo przez nieuwage i nadmiar wywaliło przez uszczelke pod cylindrem,pusciła też uszczelka pokrywy zaworów.Na szczescie po powrocie do prawidłowego stanu przestało wywalac.Obyło sie bez rozkładania na szczęście.Nie polecam tego eksperymentu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziuT Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 z Twojego opisu wynika że pomiatasz po mieście motorynką o pojemności 49ccm i duże motocykle widziałeś w ubiegłym roku na Torze Poznań bo tatuś Cię tam zabrał. popatrz na moj avatar i na posty w tym dziale to zobaczysz czym pomiatam bystrzaku ale z tego wynika żeś oszust i kłamca. z tego co wypsiujesz wynika zes stary pierdziel i burak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Zamiast poprawić swój opis to jeszcze się stawiasz, tak Cię mamusia wychowała?Masz 7 dni na poprawienie opisu - kierowco motorynki. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 jakie znaki? jezdziles z wieksza iloscia oleju czy tylko powtarzasz to co kolega znajomego gdzies kiedys slyszal?jesli wlejesz do silnika 6 litrow oleju ponad stan to objetosc skrzyni korobowej zapewne sie zmniejszy. natomiast 1l nieznacznie podniesie poziom w misce cisnienie powstaje dzieki pracy pompy wiec stan oleju nie ma tu nic do rzeczy. no chyba ze jest tak niski ze smok nie zaciaga oleju. Masz duzo szczesciaa ze trafiles na tak wyrozumialego moderatora jak Piotr Dudek, w innym razie przy pisaniu takich idiotyzmow dostalbys zakaz pisania w dziale mechanika, co najwyzej nadajesz sie ze swoimi wypocinami do dzialu humor, bo nawet przy piwie ludzie nie pisza takich bredni... :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 z tego co wypsiujesz wynika zes stary pierdziel i burakziuT, szacunku trochę :banghead: Może bedziesz jeszcze potrzebował pomocy od Piotra (który "troszkę" orientuje się w tym temacie), a wtedy on się na Ciebie wypnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Jemu też pomogę jak zajdzie taka potrzeba a na razie ma tydzień wakacji na przemyślenia.Nie wymagam dużo, czasami pomagam w trochę dziwny sposób zmuszając niektórych potrzebujących pomocy ale nie lubię chamstwa i góralskiej muzyki. Poziom kultury powinien być zachowany. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotre Opublikowano 26 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Stycznia 2008 Prosze sobie przeanalizowc zdjecia najnowszych silnikow,600/1000 ze scigaczy, torowych Ducati czy tez z Moto Gp..Widac ze konstruktorzy robia to co jest mozliwe zeby poziom oleju odsunac jak najdalej od lini walu korbowego.Duzo misek olejowych ma ksztalt odwroconej piramidy,dokladnie w tym celu.Cisnienie w skrzyni korbowej to jedna rzecz,druga to to ze wal obracajacy sie z predkoscia 14000 obr zasysa niejako olej co powoduje straty mocy i podgrzewa dodatkowo olej.Siniki czesto maja ekrany ktorych zadaniem jest zasloniecie wirujacych czopow od oleju.Debilny pomysl aby lac za duzo oleju niweczy te wszystkie mozolne wysilki. Dodam jeszcze że konstruktorzy dążą do maksymalnego zbicia wagi, a mniej oleju to mniej kg:D. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zib Opublikowano 27 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2008 Teraz już wszystko jasne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwirson Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 Jemu też pomogę jak zajdzie taka potrzeba a na razie ma tydzień wakacji na przemyślenia.Nie wymagam dużo, czasami pomagam w trochę dziwny sposób zmuszając niektórych potrzebujących pomocy ale nie lubię chamstwa i góralskiej muzyki. Poziom kultury powinien być zachowany. nie chce się wtrącac, ale temat dotyczył pierwotnie chyba czegoś innego, a co do P. Dudka to nic nie ujmując jego wiedzy i zdolności manualnych, ale zwracasz uwagę na chamstwo i kulture innych a sam nie napisaleś zbyt milego posta, ehh Ziut - Czy Ty kolego ostatnio nie wpadłeś pod niebieski tramwaj i teraz taki wygadany się zrobiłeś?Zwiększenie poziomu oleju nawet o 1 litr zmniejsza objętość skrzyni korbowej o 100ccm zwiększając radykalnie ciśnienie szkodliwe w skrzyni korbowej i powoduje znaczny spadek mocy silnika.Zmierz sobie otwór odmy skrzyni korbowej i policz ile powietrza musi silnik przez ten otwór przepompować w ciągu minuty przy 10.000 obr zakładając że miałbyś pojemność 1000 ccm ale z Twojego opisu wynika że pomiatasz po mieście motorynką o pojemności 49ccm i duże motocykle widziałeś w ubiegłym roku na Torze Poznań bo tatuś Cię tam zabrał. No chyba że masz prawo jazdy i coś większego ale z tego wynika żeś oszust i kłamca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 zwirson postaraj się odróżniać dobry humor od chamstwa.Czyżbyś w moim tekście znalazł jakieś obelgi.Jeżeli ktoś celowo wprowadza w błąd innego motocyklistę to mam nie reagować?Może zrobił to nieświadomie nie znając mechaniki ale to tym gorzej świadczy o piszącym bo nie powinien zabierać głosu jeżeli nie jest pewny czy podpowiedzią nie zaszkodzi koledze.Ja nie znam się na prądach i nie wypowiadam się na temat uszkodzeń typowo elektrycznych ale zawsze będę reagował jeżeli inny użytkownik pisze głupstwa grożące zniszczeniem silnika. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwirson Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 zwirson postaraj się odróżniać dobry humor od chamstwa.Czyżbyś w moim tekście znalazł jakieś obelgi.Jeżeli ktoś celowo wprowadza w błąd innego motocyklistę to mam nie reagować?Może zrobił to nieświadomie nie znając mechaniki ale to tym gorzej świadczy o piszącym bo nie powinien zabierać głosu jeżeli nie jest pewny czy podpowiedzią nie zaszkodzi koledze.Ja nie znam się na prądach i nie wypowiadam się na temat uszkodzeń typowo elektrycznych ale zawsze będę reagował jeżeli inny użytkownik pisze głupstwa grożące zniszczeniem silnika. I to Ci sie chwali, tylko czemu nie mozesz napisac, ze sie nie powinno robic tak bo to grozi tym i tym, a jeżeli ktoś chce jezdzic na gumie to powinien przerobic to i to. I byłoby po temacie, a nie zaraz o odbieraniu sobie chleba i najeżdzanie jeden na drugiego. I teraz jestem ciekaw ile tak naprawde ktos kto rozpoczął ten temat sie dowiedział? Czy wie już co zrobic, zeby smigac na gumie i czy wie co sie moze stac jak wleje za dużo oleju, bo ja przez te Wasze przepychani słowne prawde mówiąc mam mentlik w glowie i juz nie wiem nic z tego całego tematu, ktory moim zdaniem nadaje sie na śmietnik. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 Z założeń konstruktora motocykl powinien poruszać się na obu kołach i jeżeli czasami nadmiar mocy podniesie przednie koło nic się nie stanie bo takie sytuacje są brane pod uwagę podczas jazd testowych ale jeżeli ktoś chce gonić w pionie kilka kilometrów ( a znam takich i jednego mam nawet w rodzinie ) to wypada przebudować spód silnika czyli smok pompy oraz dołożyć przegrodę w dole miski olejowej.Po takiej przebudowie można bez obaw wypalić cały zbiornik na tylnym kole ale jak komuś wpadnie do łba na tak przerobionym silniku rozpoczynać naukę stoppy to już będzie drastyczna odmiana idiotyzmu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zwirson Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 Można tak było od razu i nikt by nie miał tygodniowych wakacji, nikt nikogo by nie obrazil itp. itd. Dzięki za odpowiedź. Czyli po takiej przeróbce motocykl pobiera olej tylko w normalnej pozycji i na tylnym kole? Dlaczego nie wolno robic stoppie? Podobno np. w TDM850 jest takie rozwiązanie że w jakiej pozycji motocykl by nie był i tak będzie silnik smarowany. Na czym to polega? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 Czyli po takiej przeróbce motocykl pobiera olej tylko w normalnej pozycji i na tylnym kole? Dlaczego nie wolno robic stoppie? Bo smok jest przbudowany, a na stoppie olej ucieknie do przodu i smok nic nie pobierze(?) Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 29 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2008 No to jak przebudowac miske zeby smigac na przednim i tylnym kole? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.