Kamsel Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 Witam, mam taki problem iż moto nie chce palić jak jest ciepłe . Na zimno pali elegancko z pierwszego kopa lecz na wolnych obr. gaśnie w czasie ostanich prób odpalenia gdy zapalił usłyszałem stukanie w głowicy myślę że to zawory ale nie jestem pewien bo jeszcze nie rozebrałem tego. Jak myślicie czy może to być spowodowane przez zawory czy coś innego raczej? Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 20 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 a kiedy sprawdzales luzy?? bo na moje to podparte zawory (zawor), sprawdz tez sprezynke dekompresatora przy okazji czy sie nie wytarla za mocno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 20 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2008 (edytowane) jakis miesiąc temu robiłem remont i zawory były oki ale w wolnym czasie rozbiore i sprawdze to co naspiałeś Edytowane 20 Stycznia 2008 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Jaki kolor świecy? Coś było ruszane ze śrubką powietrza? Nie puszcza czarnego dymku? Może ma zabogato i na ciepłym sie zalewa. Na zimnym gdy silnik nie wytwarza jeszcze takiego podcisnienia zasysa mniej i dlatego dobrze pali. To na drugim miejscu, a na pierwszym to jak koledzy pisali luzy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 22 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 świeeca ma kolor brązowy, nic nie regulowałem, dyma nie puszcza a pozatym coś puka w głowwicy to chyba zawory pozdr. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiotrekRR Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 W miesiac zawory by sie rozregulowaly? Podparty zawor mialby stukac?Ja stawiam na dekompresor. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 22 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 (edytowane) Czyli że co przez ten dekompresor? W jaki sposób on ma na to wpływać? Bo zabardzo się na tym nie znam. Pozdr. Edytowane 22 Stycznia 2008 przez Kamsel Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zib Opublikowano 22 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2008 Miałem podobny problem u siebie.Na zimno ok,a ciepły często gasł.Miałem nieszczelność między cylindrem i dwoma gażnikami(niedopatrzenie przy składaniu)Stuki to może być przypadek,ale lepiej sprawdzić.Czasami jak człowiek szuka przyczyny to słyszy dzwieki których wcześniej nie było słychać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
uki80 Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Czasami jak człowiek szuka przyczyny to słyszy dzwieki których wcześniej nie było słychać.w pelni sie zgadzam z tymi dzwiekami. mialem cos takiego w cbr ale to inna bajka. jak zimny to chodzil bo ssanie go ciagnelo, a jak cieply to gasl. nawalila pompa paliwa, ale to tak na marginesie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 23 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Zawory spardziłem są ok. Możę sie gaźnik rozregulował? Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel dirt bike Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 witamJeżeli masz chińczyka to można powiedzieć ze to norma. Miałem raz taki sam przypadek ze swoim jadąc raz porostu zaczął mi słabnąc i gasnąc po równej drodze jechałem cały czas tak gdzieś z 90minut z niewielkimi przerwami i tak się zaczęło dziać. I wtedy zostawiłem go na jakieś 30 minut i znów zapalił normalnie( po prostu się za bardzo zagrzał) Lub sprawdź jak masz ssanie (aha jak się zagrzeje to się dzieje tłucze?????? pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 23 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Lub sprawdź jak masz ssanie (aha jak się zagrzeje to się dzieje tłucze?????? Tak po rozgrzaniu równierz tłucze do tego nadmiernie się grzeje. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel dirt bike Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 (edytowane) Tak po rozgrzaniu równierz tłucze do tego nadmiernie się grzeje. tak jakby w gażniku to się tłukło??????? Edytowane 23 Stycznia 2008 przez Pawel dirt bike Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamsel Opublikowano 23 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Nie no coś ty, przecież pisałem wcześniej że gdzieś w głowicy. Nie mam pojęcia co to może być. Cytuj motorynka -> aprilia pegaso 125 '98 -> kawasaki klx 250 '94 -> ktm exc 300 '01 -> sx 125 '06 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel dirt bike Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Nie no coś ty, przecież pisałem wcześniej że gdzieś w głowicy. Nie mam pojęcia co to może być. tak ci sie tylko może wydawac ale przysłuchaj sie temu uważnie ale ułatwię ci to od jak dawna masz ten motor??????czy to jest nowy motor czy uzywany?????????? Odpisz mi na te pytania dotyczące tego motoru A w tej chwili mogę ci napisać ze prawdopodobnie się tłucze tak przez to ze ta przepustnica powietrza która jest we filtrze zaczyna świrować bo jest tam taki głupi patent wystarczyło ze gdzieś skakałeś albo warjowałes na motorze i się tak stało. Pewnie po tym zaczęło ci się tak dziać co???? Ale na to mogę ci dokładnie odpisać jak mi jeszcze napiszesz ilu stopniowe jest ssanie na 2 czy 3 razy podejrzewam ze na 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.