rebel Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Czasami konstrukcja opony nie "lubi" się z geometrią motocykla i po prostu po zmianie opon będzie znacząca poprawa. Bandit po prostu nie będzie dobrze jechał na każdej oponie. Olej w lagach natomiast powinno się wymienić raz na 2-3 lata lub co 15-20tys. km. Wymiana oleju jest łatwa i szybka. Potwierdzam :) Sprawdź jeszcze raz tarcze. Zdemontować i na maszynę. Aha. Sprzedałem swojego Bandziora :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
broniu84 Opublikowano 19 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2010 (edytowane) heja wszystkim, kilka dni temu nabyłem bandziora 600 i powiem że jestem mile zaskoczony zwrotnością i osiągami :-) ktoś wie jakię są jego czółe punkty, i na jakie podzespoły trzeba zwracać uwagę w trakcie użytkowania? i ile wynosi różnica pomiędzy min a max oleju w silniku? z góry dzięki :-) pozdro... Edytowane 19 Kwietnia 2010 przez broniu84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
broniu84 Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 cze, ludzie co wy w ogóle tu nic nie piszecie? fazerowcy non toper piszą a wy co? bandit jest super i też powinien mieć grono wielbicieli, a tu nic... może jakiś zlocik na wybrzeżu? powoli można by się nad tym zastanowić ... pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Macjek Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Piszą, bo fazery im się psują. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rahu Opublikowano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2010 (edytowane) dlatego? pzdr Edytowane 22 Kwietnia 2010 przez rahu Cytuj KAPD Klub Anonimowych Piratów Drogowych"Człowiek zbyt poważny jest strasznie śmieszny" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zipfer Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Potwierdzam :) Sprawdź jeszcze raz tarcze. Zdemontować i na maszynę. Aha. Sprzedałem swojego Bandziora :biggrin: Runda bez tarcz zrobiona i...dalej to samo. Narazie lece na 2 tygodnie w trase, wiec musi zostać jak jest. Po powrocie robie, olej w lagach. Zobaczymy czy sie poprawi. rebel rozumiem, że kupujesz nowszego ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 A może masz półki krzywe? Jednak sądze że to sprawa Opon, ile mają przebiegu? Ja miałem drgania w okolicach 40-60 km/h w swoim i to wina opon .... głównie przedniej, miała już prawie 20 000 km na liczniku. Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zipfer Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opony i z przodu i z tyłu są nowe ( jakieś 3500km przebiegu). Półki proste, wszystkie luzy posprawdzane… więc już zostały chyba tylko lagi, lub jak słyszałem (nie wiem czy to prawda) tylni amortyzator. Ogólnie nie jest to uciążliwe w normalnej jeździe. Nie odczuwam żadnego dyskomfortu jak jadę normalnie. Problem jest tylko po puszczeniu kierownicy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opony i z przodu i z tyłu są nowe ( jakieś 3500km przebiegu). Półki proste, wszystkie luzy posprawdzane… więc już zostały chyba tylko lagi, lub jak słyszałem (nie wiem czy to prawda) tylni amortyzator. Ogólnie nie jest to uciążliwe w normalnej jeździe. Nie odczuwam żadnego dyskomfortu jak jadę normalnie. Problem jest tylko po puszczeniu kierownicy. Przypominam sobie podobne zachowanie swojej maszyny. Sprawdź stan łożysk tylnego wahacza. Zobacz też łożyska w przednim kole (ale to pewnie już sprawdzałeś). Co do zakupu nowszego to na razie się na to nie zanosi :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zipfer Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Łożysko tylnego wahacza dopisuje do listy podejżanych. ;) Szkoda, że musiałeś sprzedać suzi. Mam nadzieję, że ta sytułacja długo nie potrwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Okrop Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 zmien cisnienie w oponie i sprawdz czy zmiania sie zakres predkosci wystepowania. Sprawdz czy na pewno tylne kolo jest prosto, i lancuch naciagniety odpowiednio. Pytanie o stan przedniej opony tez sluszne. Ja w moim B12 mam utwardzony przod, i w zaleznosci od opony tez pojawialo sie minimalne wezykowanie przy niektorych predkosciach. Czy miales jakiegos szlifa, parkingowke etc? Lagi moga byc wtedy niezauwazalnie skrzywione. powodzonka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zipfer Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Co do opon są na 100% dobre, bo kupiłem nowe i już były próby na innych gumach (dalej to samo). Motocykl jest 100% bezwypadkowy (wszędzie oryginalny lakier). Śladów szlifa nie ma. Ja również żadnego nie zaliczyłem. Łańcuch sprawdzony. Łożyska w obu kołach również. Co do prędkości to zaczyna trząść kierownicą, przy 60km/h i do 150km/h trzęsie tak samo (przy wyższych nie próbowałem). Próby bez tarcz z przodu również podjęte. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Okrop Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 a tak z glupia zapytam - nie masz kufra centralnego ani zadnych sakw i kufrow bocznych?(jak masz to zdejmij) zbyt mocno dokrecone lozysko glowki ramy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zipfer Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Lata bez kufrów jak również z kuframi. Z kuframi lata bardziej, tak samo jak z pasażerem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Lata bez kufrów jak również z kuframi. Z kuframi lata bardziej, tak samo jak z pasażerem. Takie coś bardziej skłania do bliższych oględzin tylnego wahacza. Pod większym obciążeniem mocniej "trzepie". Podejżane mocno :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.