KLAUDIUSZ Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 lezal na lewej stronie i byl malowany, dostalem zdjecia uszkodzen i przeciez nie mowie ze go kupuje:) a tym napisem na blotniku to nie jest tak ze maja go tylko te z ABS??? A to on bez ABS!?!? A to tym bardziej drogo, bardzo ...... dokładasz 3500 i masz mojego z ABSem, kuframi, stelażami, osłonami, tłumikiem i szybą .... to tak dla porównania bo sprzedawać nie chce mi sie go :bigrazz: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacper1r6 Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 to zescie pojechali jakbym juz zadatek zostawil za niego:) ale spoko spoko na chlodno trzeba patrzec . dolozyc 3500 i bedzie lepiej wyposazony...no fakt, ale trzeba miec te 3,5k a chcialem sie zamknac w 20k. To sa 'podchody' decyzje podejme w ciagu najblizszych dni. w kazdym razie dzieki za zainteresowanie! jestem juz sporo madrzejszy niz na poczatku. pozrdo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 11 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2010 Po to tu jesteśmy .... pytaj i powodzenia :buttrock: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Czołem . Troche z innej beczki (ale myślę , że tutaj szybciej mi ktoś odpowie niż w dziale "serwisówek" przekopałem tamten dział i jedyne co znalazłem to strona do logowania na której i tak wyskoczył Error) Czy może ktoś udostępnić manuala do B12 - 00-05 ? lub Czy dane regulacyjne do silnika i osprzętu w wersji B12 - 96-00r są identyczne jak w manualu do B12- 00-05r ? Poza czujnikiem położenia przepustnicy w gaźnikach to chyba identycznie silniki i osprzęt ? Mam tylko tę starsza wersje manuala do modelu 96-00 a Motocykl z 2001r . Więc może ktoś porównywał te 2 manuale i ma wiedzę na ten temat . pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Guti zapytaj Pawła, Greedo albo kogoś kto siedzi w serwisie :) Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 12 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Raczej te same bo silnik sie zmieniał przecież :biggrin: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ruthi7 Opublikowano 15 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2010 Serwisowka jest na pewno w dziale "serwis". Sam dzisiaj zasysalem. poszukaj pod tym linkiem ewentualnie podaj e-mail to podesle. http://www544.megaupload.com/files/26770fc...0Mo$ue.pdf Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 16 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2010 Serwisowka jest na pewno w dziale "serwis". Sam dzisiaj zasysalem. poszukaj pod tym linkiem ewentualnie podaj e-mail to podesle. http://www544.megaupload.com/files/26770fc...0Mo$ue.pdf Pozdro. Dzięki Kolego , już napisałem na PW. do "Mouse" i podał mi właśnie ten sam link . Wszystko gra. Dzieki za odzew. Pzdr. :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kichacz Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 sory ze sie wtrące , moge do bandziora 600 zalać olej motul 15W50 ?? Nic sie nie stanie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 sory ze sie wtrące , moge do bandziora 600 zalać olej motul 15W50 ?? Nic sie nie stanie ? Śmiało , Nic się nie stanie , mało tego , lepiej mu zrobisz tym 15w50 jak 10w40 . Dobrze zeby to był full syntet ale jest wyraźnie droższy , wiec jak uważasz . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zipfer Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Ja sie nie zgodze z przedmowca. Wydaje mi sie, ze stado japonczykow, ktorzy konstruowali silnik dobrze wiedzialo co robi zalecajac wlasnie 10w40 do tego modelu. Ja bym po nich nie poprawial, ale wybor nalezy oczywiscie do Ciebie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guti Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Ja sie nie zgodze z przedmowca. Wydaje mi sie, ze stado japonczykow, ktorzy konstruowali silnik dobrze wiedzialo co robi zalecajac wlasnie 10w40 do tego modelu. Ja bym po nich nie poprawial, ale wybor nalezy oczywiscie do Ciebie. To co jest polecane w serwisowce to niezbędne minimum (było na forum) , a Olejak lubi w50 a moze i w60 (sprawdzone też było) , przegon swojego 600 konktretnie latem w upal po miescie , posluchaj jak chodzi , zlej i zalej 15w50 (mam na mysli full syntetyk) i posluchaj jak chodzi . Po drugie jest sporo ludzi na tym forum , ktorzy zmienili na SAE Xw50 do olejaka i malo tego ,że ciszej chodzi to apetyt na olej maleje (full syntetyki) ... to są powody zeby nie nie zmieniac na 15w50 :icon_question: Koles smiga F-ką 750 na 15w50 i nic sie nie stalo , ciszej mu chodzi (w porownaniu do 10w40) a manete lubi wrecz kocha :buttrock: (i apetyt na oleum mniejszy) i nie wspominal zeby sprzeglo mu sie sklejalo na zimnym . Nie widze przeciwskazań i podtrzymuje swoje zdanie. Każdy ma swoje zdanie , Twoje zdanie oczywiscie szanuje . Ale było tego sporo na Forum (opisy testowania takich olejow w Olejakach) wystarczy poczytac kilka tematow napisanych wczesniej. Pzdr :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kichacz Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 mam na myśli motula 5100 15W50 tego na estrach , zawsze zalewałem 10W40 5100 ale gdzie do groma , jak w trasie śmigałem to stan oleju był okej , ale jak przebieg na jednej wymianie przekroczył 5 tyś km to olej zaczeło momentalnie chlać , zrobił sie jak woda , każda uszczelka mi sie pociła. Mimo że jak na olejaka całkiem cichutko mi chodzi na 10W-40 ale i tak zmienie na 15W50 , dzięki za pomoc Guti . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 18 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2010 Ja się z Gutim zgodzę. Zalewaj 15W50. Olejak lubi się zagrzać latem mocno, a liczba 50 oznacza trzymanie parametrów w wyższych temperaturach pracy. Olejak w Bandicie bardziej miękko pracuje na 15W50, sprawdzone. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kichacz Opublikowano 20 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2010 Czyli dochodze do wniosku że każdy silnik chłodzony powietrzem i olejem wolałby olej 15W50 , mam jeszcze Yamahe Radian - pewnie do niej też zaleje 15W50 - ona lubi łyknąć :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.