Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

i tak inazuma jest ładniejsza :icon_razz:

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie możesz!!!, nie dość, że masz sprzęta wyprodukowanego po `99 to jeszcze z "owiewkom". Już na topie nie jesteś. :icon_razz:

 

Teraz trzeba poczekać aż ktoś czepi się braku żeberek na silniku i powie że to już jest passe :banghead:

 

Wypowiadalem sie na temat owiewki pierwszego modelu bandita - w kolejnych rocznikach z wygladu sa OK (czytaj ze zrozumieniem - jak trzeba to nawet kilka razy) :banghead:

Jak juz zrozumiesz to mozesz sie smiac.

Bandit 1250 w wersji S ma raczej ladna owiewke. Poplatales fakty i mieszasz jakby pierwsze i ostatnie wydanie bandita bylo tym samym.

 

 

Tak naprawdę to Bandit skończył się na moim modelu z 2006r ( oczywiście GOLAS ).

Wizualnie zrobiony jak nowszy wodniak, ale to wciąż poczciwy, nie do zdarcia olejak. Plus fabrycznie polerowane kapy. Wygląda miodzio :biggrin:

:lalag:

Co do silnika to nowsze bandity sa dzielem ksiegowych - bo dostosowanie olejaka do kolejnych norm EURO stalo sie nieoplacalne. Gdyby nie emisja spalin to pewnie wszystkie bandity nadal bylyby olejakami.

 

Edytowane przez kalisz1980

If the Bandit 1200 was a film star it would be Chuck Norris!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypowiadalem sie na temat owiewki pierwszego modelu bandita - w kolejnych rocznikach z wygladu sa OK (czytaj ze zrozumieniem - jak trzeba to nawet kilka razy)

Jak juz zrozumiesz to mozesz sie smiac.

Bandit 1250 w wersji S ma raczej ladna owiewke. Poplatales fakty i mieszasz jakby pierwsze i ostatnie wydanie bandita bylo tym samym.

To są gusta i guściki a jak wiadomo o tym sie nie dyskutuje :)

Co do silnika to nowsze bandity sa dzielem ksiegowych - bo dostosowanie olejaka do kolejnych norm EURO stalo sie nieoplacalne. Gdyby nie emisja spalin to pewnie wszystkie bandity nadal bylyby olejakami.

Prawda ale nie do końca. Dzieło księgowego może odnosić się np. do zastąpienia elementu aluminiowego plastikiem lub innym tworzywem, do zamiany amorka skrętu na dwa haczyki na końcach kierownicy z torebkami na piach :icon_mrgreen: .

Niestety ekologia kastruje motoryzacje :icon_evil: i dlatego producent wprowadza zmiany. W przypadku Bandita zmiany całkowite.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie tyle chwale swoje - co szukalem tego co mi sie podoba -moglem kupic nowszego bo tez by wystarczylo kasy (a jesli nie to sa banki) ale wybor padl na model 95-99.

Pozdrawiam

 

A pisze tylko o wersji N !!!! Owiewka modelu z "S" juz nie jest na topie, choc lampka ma swoj urok.

 

Jak chcesz żebym czytał ze zrozumieniem to najpierw napisz ze zrozumieniem. :banghead:

 

Bandzior niezależnie czy 400,600,650,1200,1250, eSka, eNka, z ABS-em lub bez, jest Bandzior. :buttrock:

 

kalisz, ranisz moje serce, więc.... buahahahahahaha

 

A posadziłem ostatnio cztery litery na 1250 i ... :notworthy: :notworthy: :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rebel, pozbycie się olejaka, to nie efekt gry księgowych.

Olejak z definicji jest niemożliwy do dostosowania do norm EURO3, a jeśli tak, to duużo więcej by kosztował.

Chodzi tu mianowicie o emisję spalin. Silnik chłodzony cieczą, szybko się nagrzewa, jest czujnik temperatury i spalanie jest dostosowane do panujących warunków.

Nie znam się do końca na tym, ale w olejaku nie mamy tak dużej kontroli nad temperaturą spalania, a co za tym idzie ilością emitowanych spalin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rebel, pozbycie się olejaka, to nie efekt gry księgowych.

Olejak z definicji jest niemożliwy do dostosowania do norm EURO3, a jeśli tak, to duużo więcej by kosztował.

Chodzi tu mianowicie o emisję spalin. Silnik chłodzony cieczą, szybko się nagrzewa, jest czujnik temperatury i spalanie jest dostosowane do panujących warunków.

Nie znam się do końca na tym, ale w olejaku nie mamy tak dużej kontroli nad temperaturą spalania, a co za tym idzie ilością emitowanych spalin.

Ależ ja o tym wiem i dlatego odpisałem koledze Kaliszowi że to prawda ale nie do końca. Nie złapałeś treści mojego postu :icon_razz: :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...