konrad1f Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 i tak inazuma jest ładniejsza :icon_razz: Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 (edytowane) i tak inazuma jest ładniejsza :icon_razz: To dlaczego wśród wszystkich wymienionych przez Ciebie 750-tek na pierwszym miejscu jest AT ??? ;) Edytowane 6 Stycznia 2009 przez rebel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalisz1980 Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 (edytowane) Nie możesz!!!, nie dość, że masz sprzęta wyprodukowanego po `99 to jeszcze z "owiewkom". Już na topie nie jesteś. :icon_razz: Teraz trzeba poczekać aż ktoś czepi się braku żeberek na silniku i powie że to już jest passe :banghead: Wypowiadalem sie na temat owiewki pierwszego modelu bandita - w kolejnych rocznikach z wygladu sa OK (czytaj ze zrozumieniem - jak trzeba to nawet kilka razy) :banghead: Jak juz zrozumiesz to mozesz sie smiac. Bandit 1250 w wersji S ma raczej ladna owiewke. Poplatales fakty i mieszasz jakby pierwsze i ostatnie wydanie bandita bylo tym samym. Tak naprawdę to Bandit skończył się na moim modelu z 2006r ( oczywiście GOLAS ). Wizualnie zrobiony jak nowszy wodniak, ale to wciąż poczciwy, nie do zdarcia olejak. Plus fabrycznie polerowane kapy. Wygląda miodzio :biggrin: :lalag: Co do silnika to nowsze bandity sa dzielem ksiegowych - bo dostosowanie olejaka do kolejnych norm EURO stalo sie nieoplacalne. Gdyby nie emisja spalin to pewnie wszystkie bandity nadal bylyby olejakami. Edytowane 6 Stycznia 2009 przez kalisz1980 Cytuj If the Bandit 1200 was a film star it would be Chuck Norris! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 Wypowiadalem sie na temat owiewki pierwszego modelu bandita - w kolejnych rocznikach z wygladu sa OK (czytaj ze zrozumieniem - jak trzeba to nawet kilka razy) Jak juz zrozumiesz to mozesz sie smiac. Bandit 1250 w wersji S ma raczej ladna owiewke. Poplatales fakty i mieszasz jakby pierwsze i ostatnie wydanie bandita bylo tym samym. To są gusta i guściki a jak wiadomo o tym sie nie dyskutuje :) Co do silnika to nowsze bandity sa dzielem ksiegowych - bo dostosowanie olejaka do kolejnych norm EURO stalo sie nieoplacalne. Gdyby nie emisja spalin to pewnie wszystkie bandity nadal bylyby olejakami. Prawda ale nie do końca. Dzieło księgowego może odnosić się np. do zastąpienia elementu aluminiowego plastikiem lub innym tworzywem, do zamiany amorka skrętu na dwa haczyki na końcach kierownicy z torebkami na piach :icon_mrgreen: . Niestety ekologia kastruje motoryzacje :icon_evil: i dlatego producent wprowadza zmiany. W przypadku Bandita zmiany całkowite. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YaroZS Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 Nie tyle chwale swoje - co szukalem tego co mi sie podoba -moglem kupic nowszego bo tez by wystarczylo kasy (a jesli nie to sa banki) ale wybor padl na model 95-99. Pozdrawiam A pisze tylko o wersji N !!!! Owiewka modelu z "S" juz nie jest na topie, choc lampka ma swoj urok. Jak chcesz żebym czytał ze zrozumieniem to najpierw napisz ze zrozumieniem. :banghead: Bandzior niezależnie czy 400,600,650,1200,1250, eSka, eNka, z ABS-em lub bez, jest Bandzior. :buttrock: kalisz, ranisz moje serce, więc.... buahahahahahaha A posadziłem ostatnio cztery litery na 1250 i ... :notworthy: :notworthy: :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 Bandzior niezależnie czy 400,600,650,1200,1250, eSka, eNka, z ABS-em lub bez, jest Bandzior. I za to się napije :ok: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 A Ja nie sprzedaje ..................... więc będziesz Rebelku mnie gonił :biggrin: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 A Ja nie sprzedaje ..................... więc będziesz Rebelku mnie gonił :biggrin: Hahahahahahaha.....najpierw musiałbyś TAM wjechać :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 A gdzie Ja mam "wjechać"? :biggrin: Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 6 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2009 A gdzie Ja mam "wjechać"? Na razie to tajemnica jest...ale sie dowiesz ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 rebel, pozbycie się olejaka, to nie efekt gry księgowych. Olejak z definicji jest niemożliwy do dostosowania do norm EURO3, a jeśli tak, to duużo więcej by kosztował. Chodzi tu mianowicie o emisję spalin. Silnik chłodzony cieczą, szybko się nagrzewa, jest czujnik temperatury i spalanie jest dostosowane do panujących warunków. Nie znam się do końca na tym, ale w olejaku nie mamy tak dużej kontroli nad temperaturą spalania, a co za tym idzie ilością emitowanych spalin. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 rebel, pozbycie się olejaka, to nie efekt gry księgowych. Olejak z definicji jest niemożliwy do dostosowania do norm EURO3, a jeśli tak, to duużo więcej by kosztował. Chodzi tu mianowicie o emisję spalin. Silnik chłodzony cieczą, szybko się nagrzewa, jest czujnik temperatury i spalanie jest dostosowane do panujących warunków. Nie znam się do końca na tym, ale w olejaku nie mamy tak dużej kontroli nad temperaturą spalania, a co za tym idzie ilością emitowanych spalin. Ależ ja o tym wiem i dlatego odpisałem koledze Kaliszowi że to prawda ale nie do końca. Nie złapałeś treści mojego postu :icon_razz: :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kalisz1980 Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Ale z woreczkami piasku na haczykach pojechales .... :clap: Cytuj If the Bandit 1200 was a film star it would be Chuck Norris! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rebel Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 Ale z woreczkami piasku na haczykach pojechales .... :clap: .....a dziekuje dziękuje :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2009 To było bardziej kierowane do kalisza, i 'kalisz' miałem napisać. No, ale podupcyłem, spać idę zatem. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.