Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

może to kwestia moich znikomych umiejętności, ale jak ostatnio próbowałem zrobić ósemkę moim B6, to brakowało mi tak z 2-3m na szerokość :D co prawda jeździłem tylko 3 miesiące dotychczas, a od tego czasu mam już prawie pół roku przerwy, ale wydaje mi się, że nawet doświadczonemu jeźdzcowi zrobienie ósemki Banditem mogłoby sprawić mały problem. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a pewnie i to jeszcze z bocznymi kółkami :biggrin:

 

Klaudiusz na swojej Bestii :biggrin:

 

http://rapidshare.com/files/177523254/1532...169640.jpg.html

http://rapidshare.com/files/177524006/1532...169641.jpg.html

http://rapidshare.com/files/177524151/1532...169642.jpg.html

 

może to kwestia moich znikomych umiejętności, ale jak ostatnio próbowałem zrobić ósemkę moim B6, to brakowało mi tak z 2-3m na szerokość :D co prawda jeździłem tylko 3 miesiące dotychczas, a od tego czasu mam już prawie pół roku przerwy, ale wydaje mi się, że nawet doświadczonemu jeźdzcowi zrobienie ósemki Banditem mogłoby sprawić mały problem. :)

 

Z "duza" osemka mozna sobie na B6 poradzic bez zadnego problemu. Z mniejsza, ta starsza, ktorej uzywalo sie kiedys na egzaminach, jest troche gorzej ale wystarczy troche treningu i tez daje sie rade. Trzeba jedynie pokonywac zakrety nie jak na scigu, gdzie kladziesz sie bardziej niz motocykl zwisajac do srodka zakretu tylko jak na enduro - kladac motocykl bardziej niz siebie, dociskajac go do zakretu.

Edytowane przez PeKaWu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to muszę trochę poćwiczyć, bo na wiosnę egzamin :) problem w tym że te ósemki ćwiczę na terenie gruntowym, co jest dodatkowym utrudnieniem, zwłaszcza biorąc pod uwagę fatalny stan mojej przedniej opony... ale dla chcącego nic trudnego :) żeby się tylko trochę ociepliło.

jakie są dokładne wymiary tej ósemki która teraz jest na egzaminach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

jakie są dokładne wymiary tej ósemki która teraz jest na egzaminach?

 

z tego co znalazłem na szybkości w necie

http://www.abc.com.pl/serwis/gfx/318789342_0.gif

a - 6,5 m

b - 2 m

R - 3,5 m

r - 1,5 m

d - 3 m

 

Bandit to twój pierwszy sprzęt?? Jak Ci się jeździ?? Ile w przybliżeniu wynosi koszt podstawowych wymian zaraz po zakupie (olej, filtry, świece) ??

 

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy. Na razie mi się nie jeździ, bo po powrocie do Polski stoi w garażu - nie mam prawa jazdy. Jeździłem nim w anglii do roboty bo angole tak tego nie sprawdzają. Ciężko mi coś powiedzieć na ten temat, bo nigdy nie jeździłem niczym innym, nie mam porównania. Ale mogę powiedzieć tak: jak na pierwszy motorek jest szybki jak cholera :) jest też bardzo miękki, na wybojach czy studzienkach często dobija, ale to pewnie przez zużyte sprężyny, które chcę wymienić na wiosnę. No i czuć dużą masę - daje poczucie pewności, ale jednocześnie brakuje mu trochę poręczności. Boli też brak owiewki - przy jeździe powyżej 140km/h boli kark :) Ale ogólnie to jestem bardzo zadowolony, bo za tą kasę ciężko by było znaleść coś lepszego.

Koszty... ostatnio kupiłem olej (Motul, półsyntetyk) za 100zł i filtr oleju za 20zł. Świec nie wymieniałem, bo chodzi równo. Albo tak mi się wydaje ;) Dodatkowo musiałem kupić akumulator za 30 funtów, bo poprzedni padł na amen - w ogóle mam gdzieś zwarcie w elektryce chyba bo bateria pada mi bardzo szybko nawet jak motor tylko stoi w garażu - muszę ją wyjmować.

Dzięki za wymiary. W zasadzie sam mogłem sobie wygooglować. :rolleyes:

Edytowane przez Goccolo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

No bez przesady. Ja nie mam tak dramatycznych odczuc. Co prawda mam 600tke ale to chyba nie jest az taka roznica w prowadzeniu?

 

 

 

Oczywiście to przesada była, spokojnie nadaje sie do szybkiego latania po zakrętach i cięcia podnóżków, ale np. do SV 650 mu wiele brakuje :] To oczywiście wina typu motocykla i masy, co za to daje duzy plus w turystyce, a szczególnie w przypadku wójowych warunków atm.

 

 

 

Eeee tam pitolicie, B12.5 prowadzi sie jak Rower :biggrin: :buttrock: :crossy:

 

 

 

Taaa, a Cherooke pali PRAWIE jak lupo i parkuje sie nim prawie jak Fordem Ka? :)

 

 

 

 

 

może to kwestia moich znikomych umiejętności, ale jak ostatnio próbowałem zrobić ósemkę moim B6, to brakowało mi tak z 2-3m na szerokość :D co prawda jeździłem tylko 3 miesiące dotychczas, a od tego czasu mam już prawie pół roku przerwy, ale wydaje mi się, że nawet doświadczonemu jeźdzcowi zrobienie ósemki Banditem mogłoby sprawić mały problem. :)

 

 

 

 

 

Egzaminacyjne moto to calkiem inny typ motocykla i calkiem inaczej ósemkowanie na nim idzie. To taka różnica jak zakręty na góralu i składaku. Składakiem możesz walić koła w miejscu, góralem co najwyżej można sobie łokcie pozdzierać.

 

Najpierw wjeździj się w moto jeżdżąc... dookoła. Psychika Ci sie uwolni od przedwczesnego wyciagania nogi. Opanujesz to w jedną mańkę to spróbuj w drugą (w lewo będzie Ci trudniej). Potem powoli wjeżdżaj sie w ósemke, gdy ruch stanie sie płynny (jeździmy na 2-ce, na 1-ce bedzie szarpał) staraj sie koło zacieśniać trzymając klate jak najbliżej osi koła (w poziomie) i ściskając zbiornik udami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziękówa. :) chociaż akurat łatwiej zakręca mi się w lewo (jestem praworęczny, ale nie wiem czy to o to chodzi). jak skręcam ciasno w prawo, to odnoszę to głupie wrażenie że mam ograniczoną możliwość używania prawej nogi :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziękówa. :) chociaż akurat łatwiej zakręca mi się w lewo (jestem praworęczny, ale nie wiem czy to o to chodzi). jak skręcam ciasno w prawo, to odnoszę to głupie wrażenie że mam ograniczoną możliwość używania prawej nogi :?

Tez jestem prawo ręczny i bardziej naturalnie przychodzi mi skręcanie w lewo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Parę lat temu próbowałem ósemek na Bandycie. Było to przd powiększeniem rozmiarów ósemek i nie wychodziło najlepiej.

W tym roku bez problemów robiłem je na litrowym Fazerze oraz na GSX-R 750 :crossy: Kwestia wprawy, przełamania się przed pochyleniem moto i odpowiedniego balansu ciałem.

Edytowane przez Bandzior
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oczywiście to przesada była, spokojnie nadaje sie do szybkiego latania po zakrętach i cięcia podnóżków, ale np. do SV 650 mu wiele brakuje :] To oczywiście wina typu motocykla i masy, co za to daje duzy plus w turystyce, a szczególnie w przypadku wójowych warunków atm.

 

Bylem banditem 2 razy na torze kartingowym w lublinie. Za pierwszym zjechalem podnozki przez ktore nie udalo sie pozamykac opon :eek: a za drugim zatrzymalem sie na gmolach, ktore w miedzy czasie zalozylem :icon_evil: Tak wiec w tym sezonie demontuje to zelastwo, zakladam dystanse setow podnozkow, podnosze troche wydech i smigam na tor objezdzac te wszystkie scigi ktore podobno same klada sie w zakrety :icon_twisted:

 

P.S. SV przy bandicie wyglada jak kupa :bigrazz: Osobiscie uwazam ze bandit to jeden z ladniejszych motocykli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

P.S. SV przy bandicie wyglada jak kupa :bigrazz: Osobiscie uwazam ze bandit to jeden z ladniejszych motocykli.

 

 

Jak to jeden z ładniejszych motoctkli?

 

Przecież jest NAJŁADNIEJSZY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :notworthy:

 

 

P.S. szczególnie do '99 roku :clap:

If the Bandit 1200 was a film star it would be Chuck Norris!

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...