kroliek Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Witam. Jestem na drodze aby doączyć do grona użytkowników Bandita. Potrzebuje małej pomocy.Ponieważ nie chcę zaśmiecać forum, a temat w sprawie o której piszę zamieściłem już gdzie indziej poniżej wkleiłem do niego link. http://forum.motocyklistow.pl/Na-oku-Bandit-600-t100697.html Proszę o chwilkę uwagi. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonstar Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Odpowiedź jest prosta.Wersja 650 ma ciut większą pojemność co odznacza się większą elastycznością jednostki i pewnie też przekłada się na moc/moment obrotowy (porównaj dane tech.).I oczywiście 600 to olejak, a 650 to silnik "na wodę". Racja, ale 650 były tez olejaki, powyżej 2004 roku, także wszystko zalezy od rocznika. HooLooVoo jakie roczniki bierzesz pod uwagę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomba7 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Jest tylko pytanie -> Którego?Do wyboru jest 600 i 650 (oczywiście wersja naked). 650 to kolejna ewolucja 600 czyli sprawdzonego olejaka. 650-ki są produkowane od roku 2005. Od 2007 wprowadzono chłodzenie cieczą. Od 600 (2000 rok) do 650 (2006 rok) zwiększył się moment obrotowy o 5Nm a od 2007 roku o kolejne 2Nm i moc wzrosła z 78KM do 85KM. Z zewnątrz silnik w latach 2005-2006 otrzymał czarny kolor zmieniła się trochę owiewka, kanapa ma regulację wysokości, prędkościomierz jest elektroniczny nie ma już kraników przy baku. Ja sugerowałbym się stanem danego motocykla a nie rocznikiem, bo czasami mimo, że coś młodsze to dużo $$$ trzeba utopić aby doprowadzić do stanu używalności. Czasami nawet $$$ w niczym nie pomogą...Jeśli masz wątpliwości, to szukaj motocykla kupionego w polskiej sieci dealerskiej. Przynajmniej nie będziesz miał kłopotów u uzyskaniem rzetelnej informacji na temat historii motocykla (książka serwisowa). Jeśli się znasz na motocyklach bądź masz doświadczonego znajomego/mechanika/itp. to możesz pokusić się o zakup używki z importu. Życzę udanych poszukiwań. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HooLooVoo Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Witam Zastanawiałem się nad motorkiem 5-3 letnim (mniej więcej na taki przedział wiekowy $$$ mi wystarczy). Dlatego jak sie okazało wchodzi w to 600 olejak albo 650 olejak. Z tego co napisał Tomba7 najważniejszy jest stan techniczny. OK z tym się zgodzę. Pytanie może zatem może doprecyzuje. Gdyby się zdarzyło że mam do wyboru dwa motory w identycznym stanie.600 - 2004r.650 - 2005r.to co byście polecili? Tomba7 zakładam że podane przez Ciebie różnice są na plus dla nowszego Bandita?Zakładam również że "olejak" jest lepszy niż "na wodę" <-- czy to dobre założenie? dzięki wielkie za wszelkie subiektywne opinie i kolejne odpowiedzi :PHooLooVoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychu-985 Opublikowano 30 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2008 Ja bym wziol 650. Ja mam 600 z 2002 kolega 650 z 2005 i chetnie bym się zamienił na 650. 650 bardziej dopracowane zawieszenie ( bardzo przyjemnie się prowadzi) Lepsza charakterystyka silnika. Ciągnie w całym zakresie obrotówLepsza lampa z przodu . Świeci o niebo lepiejNo i ładniejszy tył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joey69 Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Chłopaki mam pytanie regulacja zaworów w bandicie 2004r jst na srubkach czy na blaszkach? Cytuj "Jak każdy włoski sportowy sprzęt z dusza i mocnym charakterem..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 Chłopaki mam pytanie regulacja zaworów w bandicie 2004r jst na srubkach czy na blaszkach?W dalszym ciągu nie masz serwisówki? Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joey69 Opublikowano 3 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2008 (edytowane) W dalszym ciągu nie masz serwisówki? jak bym mialto bym sie spytał a przynajmniej w tym co ja posiadam nie pisze Ok już wiem ze srubowa Edytowane 4 Lipca 2008 przez Joey69 Cytuj "Jak każdy włoski sportowy sprzęt z dusza i mocnym charakterem..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joey69 Opublikowano 6 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2008 Potrzebował bym uszczelke pod prawą pokryweta małą z napisem suzukiOd czujnika oleju Ma ktos jakieś namiary? Cytuj "Jak każdy włoski sportowy sprzęt z dusza i mocnym charakterem..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondorio Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 mam prosbe-pytanie, czy moze ktos przeslac mi zdjecie albo jakiegos linka jak ma zamontowany kufer centralny, poniewaz chce zlecic "znajomemu" skonsrtuowanie takiego stelaza pod kufer, dzieki z gory kondon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
600bandytowmnienosi Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 mam prosbe-pytanie, czy moze ktos przeslac mi zdjecie albo jakiegos linka jak ma zamontowany kufer centralny, poniewaz chce zlecic "znajomemu" skonsrtuowanie takiego stelaza pod kufer, dzieki z gory kondon Kurde Kondon... Sprawdź Bikepics - studnia bez dna. Wyślę Ci na mejla pdf takiego stelaża. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondorio Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 Kurde Kondon... Sprawdź Bikepics - studnia bez dna. Wyślę Ci na mejla pdf takiego stelaża. dzieki wielkie bede wdzieczny :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M. Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 Koledzy, poratujcie - po ostatnim serwisie, na którym wymieniano m.in olej w lagach padł w moim B12 prędkościomierz. Nie tyle padł całkowicie, co działa z dużym opóźnieniem - np ja już stoję a to bydle ze wskazówką pokazuje jeszcze 100 km/h.Serwis, który robi przegląd rozkłada ręce i wskazuje na raczej nieszczęsliwy zbieg okoliczności niż możliwość uszkodzenia.Do tej pory działał bez zarzutu. Ktoś ma jakiegoś pomysła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 sprawdz czy slimak masz poprawnie zmontowany , byc moze zle cos poskrecali, zakladam ze masz licznik analogowy na linke :bigrazz: Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondorio Opublikowano 7 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2008 a ma ktos moze schemat,rysunek, zdjecie stelaza do 1200 k4 ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.