Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie kolejny etap pytań o łańcuch : did bez spinki cały kuty czy musze go rozkuwać i czy dużo roboty z tym wahaczem jest przy zmianie łańcucha jeżeli koś to robił a na bank to niech co nie co mi podpowie jakies utrudnienia mnie czekają i takie tam z góry dzieki za sugestie i podpowiedzi :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdzie juz czytalem o takich przypadkach w gs-ach 500

nie mozna wyjąc takich bolcow na ktorych siedza te klocki

ciezka sprawa... ;/

Te przypadki to na przodzie, czy na tyle? Wymiana przednich klocków w GS 500 jest tak banalna, że poezja normalnie :) A i zapiec się tam nie ma co tak naprawdę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie kolejny etap pytań o łańcuch : did bez spinki cały kuty czy musze go rozkuwać i czy dużo roboty z tym wahaczem jest przy zmianie łańcucha jeżeli koś to robił a na bank to niech co nie co mi podpowie jakies utrudnienia mnie czekają i takie tam z góry dzieki za sugestie i podpowiedzi :rolleyes:

 

Ja przy wymianie łańcucha po prostu ten stary przeciąłem szlifierką kątową, bo przecież i tak jest do wyrzucenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rajmundek a rozbierałeś kiedyś przód ?

nie mozna wyjąc takich bolcow na ktorych siedza te klocki

ciezka sprawa... ;/

Zapewne puknąłeś młoteczkem niepotrzebnie. Bolec zrobił się deko grubszy i zaklinował w zacisku.

Spróbuj zacisnąć na bolcu "morsa" (najmocniej jak się da), trzymaj go i jednocześnie próbuj obrócić. Będzie potrzebna pomoc kolegi bo kolega musi w tym samym momencie stukać w "morsa" i starać się go wybić.

Jak to nie pomoże to zdemontuj zacisk, utnij bolce i wybij je punktakiem lub czyms innym twardym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć Banditowcy :wink: . Do tej pory byłem praktycznie biernym czytelnikiem forum ale znalazłem taki motocykl http://allegro.pl/show_item.php?item=386239237 i chciałem zasięgnać Waszej opini. Może jest ktoś z Wrześni lub okolic kto może podjechać, obejrzeć? Może juz ktoś ogladał? Oczywiście się odwdzięcze :icon_mrgreen: Pzdrawiam, Łukasz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kurcze, , napisalem posta i nie ma go

otoz jesli o tylny zacisk chodzi to mialem podobne zdarzenie , nie dalo sie inaczej jak rozpolowic zacisk . nic sie nie zepsuje przy takiej operacji. robilem to w inazumie 1200 na krawezniku ,na drodze

spoko da sie tak wymienic . te bolce lubia sie zapiec tak , ze nie da rady im wd40 nawet.

 

to tyle :banghead:

 

no i chcialem sie ponownie przywitac z wami . kiedys jezdzilem olejakiem [gsx1200] ale poszedl do innego pasjonata . nastepnie eksperymentowalem z kilkoma sprzetami roznych marek ale jakos nie moglem sie do niczego przekonac :( ciagle mialem sentyment do olejaka i mojej inazumy . piekny neoklasyk z zajebistym [najlepszym jak dla mnie ] silnikiem :icon_exclaim: brakowalo mi jednak nutki sportowej w ogolnym wygladzie... traf byl taki ,ze znalazl sie kolega ktory zanabyl moj ostatni sprzet i w sumie przez przypadek trafilem na suzuki gsxr1100 -ostatniego olejaka z 91r. :(

to bylo to czego mi trza bylo :banghead:

zanabylem go i juz jest moj :) :)

 

tak , ze witam sie z wami ponownie i mysle ze juz nie zejde na ciemna strone ... :)

suzuki rulezzz :icon_exclaim:

 

kilka fotek:

http://picasaweb.google.pl/kulkagsx1200/Gixer

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kiedys jezdzilem olejakiem [gsx1200] ale poszedl do innego pasjonata .

tak , ze witam sie z wami ponownie i mysle ze juz nie zejde na ciemna strone ... :buttrock:

suzuki rulezzz :wink:

 

kilka fotek:

http://picasaweb.google.pl/kulkagsx1200/Gixer

 

Mój bandzior pochodzi z okolic Zgierza ;):):biggrin: zakupiony w zeszłym sezonie :flesje::):flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

mam do was banditowców kilka pytań:

 

1 jakie są koszty utrzymania B6 co ile regulacja zaworów wymiana oleju itp?

2czy za jakieś 4-5k można trafić dobry egzemplarz? niestety więcej nie będę miał

3. czy bandit będzie dobry dal mnie nie będzie to pierwsze moto bo miałem dt 125 lecz ja rozbiłem( głupia baba + wymuszenie pierwszeństwa)

i ostatnie ile palią wasze bandzorki?

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Madericku

1. Zawory kontrolujemy co 6tys. w wersjach po 2000 roku co 12tys. km, gaźniki wypada synchronizować co 6tys. km, wymiana oleju też co 6tys. km.

2. Nawet za 6tys. nie znajdziesz zadbanego Bandita 600.

3. Dobry będzie, jeśli Ty zachowasz zdrowy rozsądek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2czy za jakieś 4-5k można trafić dobry egzemplarz? niestety więcej nie będę miał

 

i to pewnie jednorazowo, bez stałych wpływów umożliwiających "dotowanie" sprzęta gdyby jednak okazał się nie być w stanie odpowiednio dobrym do jazdy... lepiej kup coś mniejszego i modelowo tańszego; będziesz miał większe szanse mieć w dłuższej perspektywie motocykl do jazdy, nie nieruchomość

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...