Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Bardzo mozliwe że tak, z racji lewostronnego ruchu, ale nie jestem na 100% pewien :clap:

 

p.s. Ale nie wiem czy wszystko jest tak samo jak w innych wersjach tylko kolsz trzeba zmienić, przynajmniej w samochodach tak jest ale one mają dwa światła a nie jedno ..... hmmmm

 

NIE WIEM :)

 

No właśnie, czyli jak tak, to cała lampa do wymiany

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem przekonany ze to problem z dopływem paliwa, moze masz zatkany filtr na przewodzie. Zdejmij przewod i odkręć kranik na PRI jezeli benzyna nie leci to masz albo zapchany wężyk albo filterek do wymiany. A jezeli leci, to gdy znowu Ci zgasnie odkec na chwile kranik na PRI i sprobuj odpalic.

 

Wyglada na to ze jestes najblizej prawdy :icon_eek: Na normalnym ustawieniu kranika filtr wysycha, po czym obroty biegu jalowego spadaja i motocykl zaczyna gasnac. Jak przestawie na PRI to wyschniety filtr napelnia sie do pewnego poziomu benzyna i ten poziom troche sie obniza podczas pracy silnika, kiedy go uruchomie. To czy bak jest otwarty czy zamkniety nie ma znaczenia czyli to nie odpowietrznik. Chyba mi kranik nawala i bede go musial przeczyscic. Jak jechalem do domu to ustawilem kranik w normalnej pozycji i juz po niedlugim czasie zaczely sie objawy opisane wczesniej. Podczas jazdy przestawilem na PRI i znow bylo ok. Potem przestawilem na ON i pod domem znow zaczal gasnac.

 

Gumbej, sprobuje rozlozyc swoj kranik i go przeczyscic a jak to nie pomoze to odezwe sie do Ciebie.

 

I jeszcze jedno pytanie na koniec - jakie sa konsekwencje jazdy na ustawieniu PRI? Czy jakies elementy sie szybciej zuzywaja/psuja, czy moto wiecej pali?

 

Pozdrawiam

Piotrek

Edytowane przez PeKaWu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z serwisówki:

 

"PRI" (dopływ paliwa rozruchowego)

 

W przypadku braku paliwa w gaźniku należy przestawić kurek paliwa do pozycji "PRI". Paliwo

dopłynie wtedy bezpośrednio do gaźnika, nawet jeżeli silnik nie pracuje. Po rozruchu silnika

należy zwrócić uwagę, żeby ponownie przestawić kranik paliwa na pozycję "ON" lub, jeżeli to

konieczne - na pozycję ‘’RES’’.

 

UWAGA:

Jeżeli kranik paliwa pozostawimy w pozycji "PRI", to paliwo może przelać się

niekontrolowanie do cylindrów. Może to wywołać znaczne uszkodzenia mechaniczne po

uruchomieniu silnika.

Zawsze należy zostawiać kranik paliwa w pozycji ‘’ON’’ lub ‘’RES’’.

Edytowane przez leonstar
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bandziory wysilić sie teraz.

 

W europejskiej wersji B1250 SA (woda) jest tak: światła mijania po prawej, drogowe po lewej.

 

W wersji U.K. jest odwrotnie?

 

Wprawdzie nie mam jeszcze bandzora, ale jestem w "trakcie nabywania" i jest najwidoczniej tak samo jak w europejskiej czyli prawa mijania i pozycja i lewa strona drogowe (długie)

 

Pozdrawiam

 

P.S. Kupuje suzi z Anglii

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam do wymiany lewy dekiel od silnika i tu pytanko, czy muszę olej spuszczać i czy uszczelka nadaje się jeszcze do założenia.

pozdr

Yamaha Virago '91 -> Suzuki Bandit 600 '01 -> Suzuki Bandit 1200 '04 -> Kawasaki 636 '03 -> Kawasaki ZX-10R '04 -> Triumph Daytona 675 '08 -> Kawasaki ZX10-R '04 ->Yamaha R1 '09 -> Yamaha R1 '10 -> BMW G450X '08 + Triumph Bonneville T-100 '12 ->Ducati Multistrada 1200S + Triumph Bonneville T-100->KTM SUPER DUKE GT + Triumph Bonneville T-100 + Aprilia Tuono

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wprawdzie nie mam jeszcze bandzora, ale jestem w "trakcie nabywania" i jest najwidoczniej tak samo jak w europejskiej czyli prawa mijania i pozycja i lewa strona drogowe (długie)

 

Pozdrawiam

 

P.S. Kupuje suzi z Anglii

 

I tym oto sposobem macie następnego użytkownika bandita :icon_mrgreen:

Zakup został dokonany dzisiaj, motorek przyjedzie jutro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam do wymiany lewy dekiel od silnika i tu pytanko, czy muszę olej spuszczać i czy uszczelka nadaje się jeszcze do założenia.

pozdr

 

 

no nie wiem czy trzeba sciagac dekiel bo sam nie wiem ale jezeli tak to uszczelke napewna zaloz nowa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalatuje mi to wierutną bzdurą.

Kolega PeKaWu niech się przyjrzy cewkom. Znajomy miał coś takiego w CBR f1.

 

Widzę, że dużo wiesz o mechanice jak to co napisałem jest dla Ciebie wierutną bzdurą, szacun mistrzu :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tym oto sposobem macie następnego użytkownika bandita :biggrin:

Zakup został dokonany dzisiaj, motorek przyjedzie jutro.

 

No to gratulacje. Ja jak na razie jestem bardzo zadowolony czego i Tobie zycze :wink:

 

A co do mojego bandziora, na razie jezdze na kraniku przekreconym na rezerwe dopoki go nie naprawie i jest git :biggrin:

 

Jeszcze raz dzieki za pomoc

Edytowane przez PeKaWu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Bandziory mam pytanko jako że z bandziorkiem lubimy pociekać na kole i takie tam to przyszło już wymienić łańcuch i gumy. Jako że wydatek troche sporawy a że jade na ME 2008 wspierać naszych i po powrocie bede goły i wesoły chcę się wam pordzic:

myślę o wymiani łąńcucha komplet did z zębatkami do bandziora koszt ok 700zł :buttrock: wiadomo trzeba ale znalazłem też cos takiego http://moto.allegro.pl/item375879875_nowy_...16l_od_ss_.html za naprawde rozsądne pieniądze i teraz pytanko czy na ok 4-6 miechy starczył by ten łańcuch zębatki mam jeszcze ok. niby wzmacniany i takie tam może by dał rade w bandziorku czy w ogóle się nie oglądac za nim tylko polować na DIDa hmm za porady z góry dzięki pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kto oszczędza, płaci dwa razy.

Łańcuch za 130zł to jakiś absurd. Jego wytrzymałość może być wątpliwa w tym zakresie, że jak peknie i rozwali blok silnika, czy Ciebie zabije blokując koło jest kwestią Twojej decyzji.

 

Napęd DIDa można nabyć do Twojej maszyny poniżej 500zł.

http://search-desc.ebay.pl/search/search.d...ntrypage=search

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Bandziory mam pytanko jako że z bandziorkiem lubimy pociekać na kole i takie tam to przyszło już wymienić łańcuch i gumy. Jako że wydatek troche sporawy a że jade na ME 2008 wspierać naszych i po powrocie bede goły i wesoły chcę się wam pordzic:

myślę o wymiani łąńcucha komplet did z zębatkami do bandziora koszt ok 700zł :icon_mrgreen: wiadomo trzeba ale znalazłem też cos takiego http://moto.allegro.pl/item375879875_nowy_...16l_od_ss_.html za naprawde rozsądne pieniądze i teraz pytanko czy na ok 4-6 miechy starczył by ten łańcuch zębatki mam jeszcze ok. niby wzmacniany i takie tam może by dał rade w bandziorku czy w ogóle się nie oglądac za nim tylko polować na DIDa hmm za porady z góry dzięki pozdrawiam

 

 

Joga, nie rób tego błędu, to nie łańcuch, to guma od gaci!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...