leonstar Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Bardzo mozliwe że tak, z racji lewostronnego ruchu, ale nie jestem na 100% pewien :clap: p.s. Ale nie wiem czy wszystko jest tak samo jak w innych wersjach tylko kolsz trzeba zmienić, przynajmniej w samochodach tak jest ale one mają dwa światła a nie jedno ..... hmmmm NIE WIEM :) No właśnie, czyli jak tak, to cała lampa do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 (edytowane) Jestem przekonany ze to problem z dopływem paliwa, moze masz zatkany filtr na przewodzie. Zdejmij przewod i odkręć kranik na PRI jezeli benzyna nie leci to masz albo zapchany wężyk albo filterek do wymiany. A jezeli leci, to gdy znowu Ci zgasnie odkec na chwile kranik na PRI i sprobuj odpalic. Wyglada na to ze jestes najblizej prawdy :icon_eek: Na normalnym ustawieniu kranika filtr wysycha, po czym obroty biegu jalowego spadaja i motocykl zaczyna gasnac. Jak przestawie na PRI to wyschniety filtr napelnia sie do pewnego poziomu benzyna i ten poziom troche sie obniza podczas pracy silnika, kiedy go uruchomie. To czy bak jest otwarty czy zamkniety nie ma znaczenia czyli to nie odpowietrznik. Chyba mi kranik nawala i bede go musial przeczyscic. Jak jechalem do domu to ustawilem kranik w normalnej pozycji i juz po niedlugim czasie zaczely sie objawy opisane wczesniej. Podczas jazdy przestawilem na PRI i znow bylo ok. Potem przestawilem na ON i pod domem znow zaczal gasnac. Gumbej, sprobuje rozlozyc swoj kranik i go przeczyscic a jak to nie pomoze to odezwe sie do Ciebie. I jeszcze jedno pytanie na koniec - jakie sa konsekwencje jazdy na ustawieniu PRI? Czy jakies elementy sie szybciej zuzywaja/psuja, czy moto wiecej pali? PozdrawiamPiotrek Edytowane 30 Maja 2008 przez PeKaWu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz89 Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Nie możesz ciągle jeździć na PRI bo Ci świece bedzie zalewało ;] Cytuj Romet Kadet -> Wsk 125 -> Bandit 600 -> Intruder 1400 -> Dr 800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonstar Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 (edytowane) Z serwisówki: "PRI" (dopływ paliwa rozruchowego) W przypadku braku paliwa w gaźniku należy przestawić kurek paliwa do pozycji "PRI". Paliwodopłynie wtedy bezpośrednio do gaźnika, nawet jeżeli silnik nie pracuje. Po rozruchu silnikanależy zwrócić uwagę, żeby ponownie przestawić kranik paliwa na pozycję "ON" lub, jeżeli tokonieczne - na pozycję ‘’RES’’. UWAGA:Jeżeli kranik paliwa pozostawimy w pozycji "PRI", to paliwo może przelać sięniekontrolowanie do cylindrów. Może to wywołać znaczne uszkodzenia mechaniczne pouruchomieniu silnika.Zawsze należy zostawiać kranik paliwa w pozycji ‘’ON’’ lub ‘’RES’’. Edytowane 30 Maja 2008 przez leonstar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxiek Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Bandziory wysilić sie teraz. W europejskiej wersji B1250 SA (woda) jest tak: światła mijania po prawej, drogowe po lewej. W wersji U.K. jest odwrotnie? Wprawdzie nie mam jeszcze bandzora, ale jestem w "trakcie nabywania" i jest najwidoczniej tak samo jak w europejskiej czyli prawa mijania i pozycja i lewa strona drogowe (długie) Pozdrawiam P.S. Kupuje suzi z Anglii Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonstar Opublikowano 30 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2008 Pozycje sa dwie po obu stronach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modem Opublikowano 31 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2008 Mam do wymiany lewy dekiel od silnika i tu pytanko, czy muszę olej spuszczać i czy uszczelka nadaje się jeszcze do założenia.pozdr Cytuj Yamaha Virago '91 -> Suzuki Bandit 600 '01 -> Suzuki Bandit 1200 '04 -> Kawasaki 636 '03 -> Kawasaki ZX-10R '04 -> Triumph Daytona 675 '08 -> Kawasaki ZX10-R '04 ->Yamaha R1 '09 -> Yamaha R1 '10 -> BMW G450X '08 + Triumph Bonneville T-100 '12 ->Ducati Multistrada 1200S + Triumph Bonneville T-100->KTM SUPER DUKE GT + Triumph Bonneville T-100 + Aprilia Tuono Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maxiek Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 Wprawdzie nie mam jeszcze bandzora, ale jestem w "trakcie nabywania" i jest najwidoczniej tak samo jak w europejskiej czyli prawa mijania i pozycja i lewa strona drogowe (długie) Pozdrawiam P.S. Kupuje suzi z Anglii I tym oto sposobem macie następnego użytkownika bandita :icon_mrgreen:Zakup został dokonany dzisiaj, motorek przyjedzie jutro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondorio Opublikowano 1 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2008 Mam do wymiany lewy dekiel od silnika i tu pytanko, czy muszę olej spuszczać i czy uszczelka nadaje się jeszcze do założenia.pozdr no nie wiem czy trzeba sciagac dekiel bo sam nie wiem ale jezeli tak to uszczelke napewna zaloz nowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 Zalatuje mi to wierutną bzdurą.Kolega PeKaWu niech się przyjrzy cewkom. Znajomy miał coś takiego w CBR f1. Widzę, że dużo wiesz o mechanice jak to co napisałem jest dla Ciebie wierutną bzdurą, szacun mistrzu :P Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PeKaWu Opublikowano 2 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2008 (edytowane) I tym oto sposobem macie następnego użytkownika bandita :biggrin:Zakup został dokonany dzisiaj, motorek przyjedzie jutro. No to gratulacje. Ja jak na razie jestem bardzo zadowolony czego i Tobie zycze :wink: A co do mojego bandziora, na razie jezdze na kraniku przekreconym na rezerwe dopoki go nie naprawie i jest git :biggrin: Jeszcze raz dzieki za pomoc Edytowane 2 Czerwca 2008 przez PeKaWu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joga82 Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Witam Bandziory mam pytanko jako że z bandziorkiem lubimy pociekać na kole i takie tam to przyszło już wymienić łańcuch i gumy. Jako że wydatek troche sporawy a że jade na ME 2008 wspierać naszych i po powrocie bede goły i wesoły chcę się wam pordzic:myślę o wymiani łąńcucha komplet did z zębatkami do bandziora koszt ok 700zł :buttrock: wiadomo trzeba ale znalazłem też cos takiego http://moto.allegro.pl/item375879875_nowy_...16l_od_ss_.html za naprawde rozsądne pieniądze i teraz pytanko czy na ok 4-6 miechy starczył by ten łańcuch zębatki mam jeszcze ok. niby wzmacniany i takie tam może by dał rade w bandziorku czy w ogóle się nie oglądac za nim tylko polować na DIDa hmm za porady z góry dzięki pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 3 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2008 Kto oszczędza, płaci dwa razy.Łańcuch za 130zł to jakiś absurd. Jego wytrzymałość może być wątpliwa w tym zakresie, że jak peknie i rozwali blok silnika, czy Ciebie zabije blokując koło jest kwestią Twojej decyzji. Napęd DIDa można nabyć do Twojej maszyny poniżej 500zł.http://search-desc.ebay.pl/search/search.d...ntrypage=search Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Joey69 Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 najwyzej Ci noge utnie jak penie wiec pomysl czy z tego 130 nie zrobi sie zaraz 1300 Cytuj "Jak każdy włoski sportowy sprzęt z dusza i mocnym charakterem..." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonstar Opublikowano 4 Czerwca 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2008 Witam Bandziory mam pytanko jako że z bandziorkiem lubimy pociekać na kole i takie tam to przyszło już wymienić łańcuch i gumy. Jako że wydatek troche sporawy a że jade na ME 2008 wspierać naszych i po powrocie bede goły i wesoły chcę się wam pordzic:myślę o wymiani łąńcucha komplet did z zębatkami do bandziora koszt ok 700zł :icon_mrgreen: wiadomo trzeba ale znalazłem też cos takiego http://moto.allegro.pl/item375879875_nowy_...16l_od_ss_.html za naprawde rozsądne pieniądze i teraz pytanko czy na ok 4-6 miechy starczył by ten łańcuch zębatki mam jeszcze ok. niby wzmacniany i takie tam może by dał rade w bandziorku czy w ogóle się nie oglądac za nim tylko polować na DIDa hmm za porady z góry dzięki pozdrawiam Joga, nie rób tego błędu, to nie łańcuch, to guma od gaci!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.