Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Jako, że jest to mój pierwszy post na tym forum chciał bym wszystkich gorąco przywitać! Tak dla wiadomości napiszę, iż śmigam sobie cebulą 500. Uzbierało się trochę kasy i zacząłem poważniej myśleć nad zmianą motocykla. Jak na razie w oko wpadł mi nowy bandit 650 s i tu nasuwa się moje pytanie, mianowicie dużo słyszy się, ze stary bandit jest konstrukcją budżetową? Czy tak samo jest z nowym bandziorem? Czy można to naprawdę odczuć? Jak się ma jakość wykonania tego motocykla np. do hondy hornet, cbf czy yamahy fz6(nie chodzi oczywiście o osiągi)?

 

p.s chodzi mi o bandyte 650 ale jeszcze olejaka nie k7 na wtrysku.

Edytowane przez markuz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tu nasuwa się moje pytanie, mianowicie dużo słyszy się, ze stary bandit jest konstrukcją budżetową? Czy tak samo jest z nowym bandziorem? Czy można to naprawdę odczuć? Jak się ma jakość wykonania tego motocykla np. do hondy hornet, cbf czy yamahy fz6(nie chodzi oczywiście o osiągi)?

 

p.s chodzi mi o bandyte 650 ale jeszcze olejaka nie k7 na wtrysku.

 

napewno bedzie duzo odpowiedzi, pierwsza jest oczywista motocykle do ktorych chcesz porownywać bandita są znacznie droższe a co z tym idzie zapewne w porownaniu do nich w bandicie dalo by sie wyszukać jakies uszczerbki...napewno bandit jest sprawdzoną konstrukcją, jesli chodzi o silnik nie nie powino sie tam psuc , mowie oczywiscie o starych olejakach są praktycznie nie do zdarcia , wiecej chyba nie powiem bo z wymienionych sprzetów przez Ciebie jezdziłem tylko na hornecie...ale jakos nie odczułem aby bandit był gorzej wykonany, tylko co najwyzej to to ze to troche inne motocykle..bandit bardziej turysta , hornet bardziej do swirowania

etz250 -> B6 -> SV650

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wreszcie cos dla posiadaczy bandit-ów:) Popieram pomysl.

A skoro juz tu jestem to zadam pytanko. Nabylem niedawno bandita 400 (moj pierwszy powazny moto:)) , wiem wiem ze przez wielu ten model jest uznawany za awaryjny i kazdy odradzal jego zakup, ale co tam mi sie podoba jazda nim, fajnie sie wkreca, latwo sie prowadzi tylko jedno mnie denerwuje seryjny komin. Chce zmienic wydech na jakis basowy dedykowany do bandita 600 zeby byl troche wiekszy od seryjnego, moze ktos sie bawil w taka zamiane, czy nie bede musial regulowa gaznikow po zalozeniu wiekszego komina, kazdy mowi ze bedzie duza dziura w obrotach? Moze ktos sie wpowiedziec na ten temat...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chce zmienic wydech na jakis basowy dedykowany do bandita 600 zeby byl troche wiekszy od seryjnego, moze ktos sie bawil w taka zamiane, czy nie bede musial regulowa gaznikow po zalozeniu wiekszego komina, kazdy mowi ze bedzie duza dziura w obrotach? Moze ktos sie wpowiedziec na ten temat...

Ja ten temat przerobiłem w swojej B600. Zamontowałem SBK Leo Vince (carbon). Komin nie był większy a wprost przeciwnie,mniejszy i lżejszy na dodatek.Dziury nie było ,regulacja niepotrzebna a sound był po prostu obłędny. Ten tłumik to nie jest jakaś mega głośna wydumka.Tak czy inaczej polecam.

Pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich BANDITOWCÓW,jestem tu poraz pierwszy,ale w temacie jestem od początku.Jeśli chodzi o wydech to niedawno zmieniłem na przelotowy montii,niejest bardzo głośny ale dzwięk jest super basowy-dlamnie w sam raz,podczas jazdy nieodczuwam żadnej zmiany pracy silnika ale do synchronizacji gażników itak sie wybieram. POZDRAWIAM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wreszcie cos dla posiadaczy bandit-ów:) Popieram pomysl.

A skoro juz tu jestem to zadam pytanko. Nabylem niedawno bandita 400 (moj pierwszy powazny moto:)) , wiem wiem ze przez wielu ten model jest uznawany za awaryjny i kazdy odradzal jego zakup, ale co tam mi sie podoba jazda nim, fajnie sie wkreca, latwo sie prowadzi tylko jedno mnie denerwuje seryjny komin. Chce zmienic wydech na jakis basowy dedykowany do bandita 600 zeby byl troche wiekszy od seryjnego, moze ktos sie bawil w taka zamiane, czy nie bede musial regulowa gaznikow po zalozeniu wiekszego komina, kazdy mowi ze bedzie duza dziura w obrotach? Moze ktos sie wpowiedziec na ten temat...

 

 

 

Tak jak mowił Rebel zapodawaj przelotowke i do przodu, jeśli moto masz wyregulowane żadnych dodatkowych regulacji.

Ja zmieniłem na Boss-a przyjemny basik, ale nie jest za głośny żadnych dodatkowych regulacji :icon_mrgreen:

 

 

Klaudio sliczny ten Twój bandziorek i fajne foty, z tego co czytałem dajesz czadu- kilometrówka niezła, zazdroszczes motonga i wolnego czasu :) :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klaudio sliczny ten Twój bandziorek i fajne foty, z tego co czytałem dajesz czadu- kilometrówka niezła, zazdroszczes motonga i wolnego czasu :) :icon_eek:

Dzięki, czadu już nie daje ................... wiadomo dlaczego :icon_razz:. Wolnego czasu za dużo nie mam, wypad na Święta, wypad do Częstochowy i teraz z Mar_cinem w góry i jakoś tak sie uzbierało :)

 

p.s. Najgorsze że nic do niego nie moge dostać, ani gmoli, ani stelaża, ani wydechu :) Coś za coś :)

Edytowane przez klaudiusz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

p.s. Najgorsze że nic do niego nie moge dostać, ani gmoli, ani stelaża, ani wydechu banghead.gif Coś za coś buttrock.gif

Jedyny jak na razie egzemplarz w Polsce w prywatnych rękach.........sława i prestiż za brak gadżetów...yeah :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witojcie !

 

Mam małą porade dla użytkowników wszelkiej maści Banditów. Jeśli dłużej chcecie przetrzymać sprzęta i planujecie z min jeszcze pare ładnych kilosów. To dołączył bym do kalendarza serwisu oprócz olei, srei itp. zdjęcie miski i wysypanie odłamków alu i innych syfów, zdziwicie sie ile tego jest, spuszczanie oleju nic nie daje. wszystko siedzi w smoku na blaszce pod nim, (wystarczy włożyć palec), Nie mówie, że co 6 tyś, ale co jakieś 20 tyś przydało by sie.

 

Ja gdybym to zrobił to uratowało by to mój poprzedni silnik...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ,

I ja chcialem dolaczyc do klubu B. od niedawna jezdze gsf600s k1 in blue. czekam na uwagi co do eksploatacji, mam przejechane ok 10 000km

pozdro dla Bandytow

 

 

 

No siemka tylko jak Ci radzic skoro wy lewą strona pomykacie :notworthy: :wink:

ważne :icon_evil: bandycki serwis co 6 tyś. :icon_eek: to chyba wszystko, aha i uważaj po podobno macie tam w UK niezłego Big Brother-a na każdym prawie winklu :wink: :biggrin:

resztą się nie przejmuj :crossy: :crossy: :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemano budzik! WoooW Bournemouth - hahaha bylem tam na "wakacjach" 2 lata temu i "mieszkałem" w hotelu :) Jak sie miewa Bay View, Ocean View, Hinton Hills i West Minister? Piszesz z Biblioteki za mejnskłerem z mega-"świecą" :P Pozdrówka - trzymaj się.

 

Ps. W LIDL'u maja tam tania PEPSI :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witojcie !

 

Mam małą porade dla użytkowników wszelkiej maści Banditów. Jeśli dłużej chcecie przetrzymać sprzęta i planujecie z min jeszcze pare ładnych kilosów. To dołączył bym do kalendarza serwisu oprócz olei, srei itp. zdjęcie miski i wysypanie odłamków alu i innych syfów, zdziwicie sie ile tego jest, spuszczanie oleju nic nie daje. wszystko siedzi w smoku na blaszce pod nim, (wystarczy włożyć palec), Nie mówie, że co 6 tyś, ale co jakieś 20 tyś przydało by sie.

 

Ja gdybym to zrobił to uratowało by to mój poprzedni silnik...

dlaczego mnie to nie dziwi... :banghead: :

 

 

To jest właśnie gra w golfa Banditem. nowa dyscyplina olimpijska

:notworthy: :notworthy: :notworthy:

 

Jakość może nie najlepsza, ale ubaw był...

 

:clap: :clap: :clap:

 

Przy takim traktowaniu moto, samo wydłubanie opiłków, które zalegające na dnie miski nie są rzeczą normalną-właśnie zdejmowałem takową w Bandycie z przebiegiem 40 tys. i żadnego opiłka ;) -, niewiele by pomogło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie, jest sprawa...

 

Jak bardzo różnią sie od siebie ramy '95-'00, a '01-... Bandit'ów 600, bo mam do kupienia faaaaaajne gmole i kolo ma je od swojego modelu 2001 :bigrazz: Nie wiem co robić, bo sprzedawca jest z Niemiec i zabawa w sprawdzanie i pozniejsze odsylanie jest troszeczke za droga.

 

Oto foto tych gmolków, bardzo podoba mi się ich fason --> http://i17.ebayimg.com/06/i/000/9d/f7/69a8_1.JPG

 

Pozdro! :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...