Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Święte słowa !!!!!

 

I ja taki używam, jest to olej wyczynowy trochę, a do tego tani...

 

A tak na marginesie,to ukończyłem swojego składać, było ciężko ale warto było -niesamowita torpeda teraz

http://picasaweb.google.pl/tancerzmaciej/ZdjCia

 

 

 

No piękna sztuka Ci wyszła widać, że każdą śrubkę traktowałeś oddzielnie jeszcze raz gratulacje :clap: :clap:

 

 

Cześć witam wszyskich fascynatow GSF . Ja właśnie sprawiłam sobie takiego "motora" po dwoch nieudanych probach ( virago 535 i thunderace 1000) wreszcie trafiłam na coś co jest dla mnie stworzone.

 

pozdrawiam Carioka

Maciek pytanko do Ciebie, interesuje mnie skąd masz taki ładny pług? Gdzie go trafiłeś?

 

Również witam koleżanke ON GSF BaNdit :biggrin: ;)

 

 

A możecie dac namiar na jakiś tani internetowy sklep gdzie moge kupić taki olej i filtry?

Szukałem w Larssonie ale tam chyba olejów niet :notworthy: albo ja ślepy jestem...

 

Ja i wielu moich kumpli przesiadło sie na syntetyk 10W50 czy jest lepiej/ciszej ciężko wyczuć, ale po lekturach w necie myślę, że nie po to unowocześnieją oleje zeby lać półsyntetyk czy minerał.

Już nie pamietam gdzie, ale na pewno (wyczytałem w necie) przejscie na syntetyk ma same plusy.

W Larssonie pełna gama filterków, oleju niestety nie szukałem :rolleyes:

Ja jeżdz na BelRay-u 10W50 full olej ze szwajcarii nie wiem czy lepszy od Motul-a ale na pewno nie

rozlewany w polsce. Żadnych kllaaank czy szszrrr nie ma :biggrin: :biggrin:

 

 

Dokladnie :biggrin: A tak poważnie to od Poniedziałku :crossy:

 

 

hehe i manetka na pół gwizdka :banghead: :banghead: :banghead: ałć :biggrin: :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

YES!!! YES!!! YES!!!

 

Witam serdecznie wszystkich Banditowców i Banditowczynie :bigrazz:

Chcialbym sie przedstawic (jako, że jestem szarmancki) - tu na forum obrałem imeno ImperatoR, a tak naprawdę Maciek, gdzie wszyscy moi znajomi walą mi OLO (jesli ktos zapyta dlaczego to odrazu mowie: NIE WIEM :) ).

 

Prześledziłem Wasze komentarze od samiuskiego poczatku (zajelo mi to okolo 3ch tygodni i wcale nie dlatego ze mam problemy ze skladaniem literek do kupy, po prostu cytaty tez przerabialem :bigrazz: ), z tego powodu towarzyszy mi uczucie jakbym byl z Wami od samego poczatku (tak ckliwie troche :biggrin: ), zbieglo sie to z zakupem mojego pierwszego moto - Suzi B6 '95 (butelkowa zieleń), w której zakochałem sie bez opamietania...

 

Moje starania w zakresie rejestracji na forum trwaley okolo 2ch miesiecy :flesje: Czas, kiedy dzialalo przed upadkiem + cisza radiowa i nedzna wersja czata i dzien dzisiejszy, ktory zapewne tez skonczylby sie na "pocaluj enter w d...e", bo forum dalej kuleje, jednak jest ktos komu moj los byl nieobojetny - toooooo (Panie i Panowie) :biggrin: sir GUMBIEJ :flesje:

 

Dzieki jego boskiej interwencji u admina :biggrin: proces rejestracji dobiegl konca, a Wy mozecie przeczytac jeden z najdluzszych postow na sam poczateczek rozruchu forum.

 

Serdecznie chcialby jeszcze raz wszystkich przywitac i zyczyc zarowno Wam jak i sobie extra zabawy oraz rychlego spotkania na obmawianym od dluzszego czasu zlocie....

 

PiS :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siema, no to czas na pytanie :

1. Na rezerwe muszę wrzucac ju po ok. 60 km od zatankowania do pełna...normalne to?

Sprawdzałem ilościowo i bierze mi niecałe 6 litrów/100 km.

2. Biegi wchodzą mi z lekkim trzaskiem (nie mówiąc już o zrzucaniu w dół) również powyżej 2go biegu. Czasem z przegazówką jest lepiej ale nie m areguły - co to ?

 

Dzięki z góry i powitać nowoprzybyłych.

Dla przypomnienia moto moje to B6 1998.

:flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Na rezerwe muszę wrzucac ju po ok. 60 km od zatankowania do pełna...normalne to?

Sprawdzałem ilościowo i bierze mi niecałe 6 litrów/100 km.

 

Coz, to na bank nie jest normalne, rezerwe wrzucam w momencie jak spadaja obroty i zaczyna gasnac, tj. jak zalalem go w takim stanie do pelna to wlazlo jakies 15,4L czyli wniosek taki, ze rezerwy mam 3,6L, wiec daleko od tego co pisales. Nasuwa sie podejrzenie, ze moze filtr w kraniku jest usyfiony, a ten nizszy - rezerwowy jest czysty i łyka bajure jak trzeba :flesje:

 

2. Biegi wchodzą mi z lekkim trzaskiem (nie mówiąc już o zrzucaniu w dół) również powyżej 2go biegu. Czasem z przegazówką jest lepiej ale nie m areguły - co to ?

 

Co do biegów, mi też "schodzą" nazwijmy to z trzaskiem, ale dopiero 2jka i z wiadomych powodów jedynka (wazne jest aby to robic tylko wtedy kiedy jadzie sie baaaaaaardzo wolno, a prawie zawsze po zatrzymaniu), natomiast jesli chodzi o biegi do gory - nic a nic - 0 trzaskow i przeskokow. Kiedy zmieniales olej? Moze juz jest przepracowany?

 

Pozdro!

Edytowane przez ImperatoR
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanero wszystkim :)

 

Więc moje pierwsze spostrzeżenia po ok. 3000 km przejchanych Nowym B 12,5:

 

JEST KURDE BOSKO :)

 

1. SPALANIE - oscyluje w granicach 7 literków w mieście do 5,3 literków w trasie.

2. SILNIK - dla mnie niesamowity, ciągnie od dołu jak szalony, czy na 6-tce czy na 3-ce.

3. OPONKI - seryjne do wymiany, podobno lepsze od poprzednich ale nie ufam im.

4. KOMFORT - pozycja wygodna, ochrona przed wiatrem dostateczna, przebiegi dzienne 500-600 km bez problemu i dupsko nie boli.

5. ZAWIESZENIE - tak jak wszyscy twierdzą przód niestety za mięki i czasami dobija.

6. HAMULCE - hamulce dobre, ABS dziala bez zarzutu ;)

 

To tyle narazie.

 

Pa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Imperator ;)

 

Moto mam można powiedzieć swieżo po wymiania płynów, synchro i regulacji w sprawdonym serwisie. Z tym nie mam żadnych wątpliwości.

Trza będzie szukac gdzieś w kraniku problemu.

 

Co do biegów to czasem d asie wrzucić beż "klika" ale spoko, będe się ćwiczył :buttrock:

 

jakby ktos miał jeszcze jakieś pomysły to zapraszam.

hej!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to kilka fotek mojego Bandziora, pierwsze mało udane :D

 

http://www.bikepics.com/members/klaudiusz76/07gsf1200/

Maszynka prezentuje się całkiem okazale, trzeba przyznać. Aczkolwiek gdybym miał motocykl w tak ciemnym kolorze, chyba nie rozstawałbym się z "oczojebną" kamizelką, ale to taka mała dygresja.

Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...