Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Ja przez 2 lata jezdzilem 50cmm i potem przesiadłem sie na B6 - nakrecilem 10tys km bez zadnych nieprzyjemnych zdarzeń ale trzeba poprostu myslec bo to juz nie przelewki (choć B6 nie powala osiągami). Jezeli będizesz jeździć rozsądnie to dasz rade.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lukasz89 dopiero teraz zobaczyłem Twoje pytanie o kierownicę, nie znam jednak pełnej odpowiedzi na nie, marka kiery to bodajże Lucas, modelu nie znam :icon_mrgreen: Markę też mogłem pokiełbasić, jak będę w garażu to sprawdzę. Kierownicę kupiłem razem z motocyklem, jest naprawdę wygodniejsza od oryginału.

Pozdrawiam

Januszm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żeby nie zaśmiecać forum nowym wątkiem zapytam tutaj:

czy Bandit 600 jest odpowiedni na pierwszy motocykl, czy lepiej zacząć od czegoś innego?

z góry dzięki za rady:)

Ja zaczynałem od 650 pojemności (nie Bandyta) i jakoś żyje, więc jak masz w głowie w miare poukładane to nie widze problemu :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamówie chyba tą kierownice...

 

 

http://moto.allegro.pl/item332119861_kiero...czka_4_kol.html

 

 

Nie ma nic fajnego na tym alledrogo, albo zwykle takie jak ta z linka albo proste rury pasujace do streetow a nie do motocykla ktory ma sluzyc tez do dluzszych tras więc lipa :/ Ta jest szersza 10 cm więc może jakąś różnice poczuje bo lepiej bym sie czuł za szerokim sterem :buttrock:

Romet Kadet -> Wsk 125 -> Bandit 600 -> Intruder 1400 -> Dr 800

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Powolutku przymierzam sie do zmiany motocykla na S. Bandit 1200S i mam kilka pytan:

1. Jak to jest naprawde z tym spalaniem. Czytajac rozne posty rozbieznosac jest spora, od 5 do 12l/100km :icon_eek:

2. Od kiedy i do kiedy trwala produkcja banditow z nowsza owiewka (skosna lampa)

3. Czy ktos z was wymienial lancuszek rozrzadu i/lub napinacz i przy jakim przebiegu? Zazwyczaj opowiesci osob postronnych, ze "kolega mowil, ze sie to wymienia powyzej 100000km" sa malo wiarygodne :biggrin:

4. Czy jest mozliwosc sprawdzenia, czy wszystkie czesci sa oryginalne od nowosci? Mam na mysli wybite daty produkcji na felgach (tak jest w TDM), plastikach, lagach, lampie, przewodach hamulcowych itp. Jesli takie znaczki wystepuja, to gdzie ich szukac, a konkretnie na jakich podzespolach?

5. Czy jest jakas stronka ze zdjeciami malowania bandziorow zgodnie z rokiem produkcji?

6. Przy szlifie ktore elementy sa zniszczone? Chodzi mi o to, czy sa jakies charakterystyczne punkty, ktore swiadcza o przeszlosci motocykla, a ktore trudno zamaskowac.

Sporo pytan ale kazda konkretna i zyczliwa odpowiedz jest na wage zlota :crossy:

Pozdrawiam, Marcin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Powolutku przymierzam sie do zmiany motocykla na S. Bandit 1200S i mam kilka pytan:

1. Jak to jest naprawde z tym spalaniem. Czytajac rozne posty rozbieznosac jest spora, od 5 do 12l/100km :buttrock:

 

 

Ad1. Udało mi się dojśc do 15l/100km :icon_question: , ale średnio 8l/100km

Yamaha Virago '91 -> Suzuki Bandit 600 '01 -> Suzuki Bandit 1200 '04 -> Kawasaki 636 '03 -> Kawasaki ZX-10R '04 -> Triumph Daytona 675 '08 -> Kawasaki ZX10-R '04 ->Yamaha R1 '09 -> Yamaha R1 '10 -> BMW G450X '08 + Triumph Bonneville T-100 '12 ->Ducati Multistrada 1200S + Triumph Bonneville T-100->KTM SUPER DUKE GT + Triumph Bonneville T-100 + Aprilia Tuono

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15l/100km:) Coś ty tym bandziorem robił ;D

 

Cieszyłem się nim :icon_razz:

Yamaha Virago '91 -> Suzuki Bandit 600 '01 -> Suzuki Bandit 1200 '04 -> Kawasaki 636 '03 -> Kawasaki ZX-10R '04 -> Triumph Daytona 675 '08 -> Kawasaki ZX10-R '04 ->Yamaha R1 '09 -> Yamaha R1 '10 -> BMW G450X '08 + Triumph Bonneville T-100 '12 ->Ducati Multistrada 1200S + Triumph Bonneville T-100->KTM SUPER DUKE GT + Triumph Bonneville T-100 + Aprilia Tuono

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie odnośnie disc locków ale tylko Xena z alarmem, ma ktos do Bandyty takie cudo?

Jaki wymiar sworznia? Ewentualnie podajcie modele blokad, szukam wszedzie Xena XX14, ale w RP chyba nie dostanę :buttrock:

 

Sprawdź RIDER'a z Krakowa. Ja u nich kupiłem XN14 - bardzo miła i szybka obsługa.

 

Co do średnicy sworznia i modelu blokady (bo nie wiem czy szukasz do B6 czy do B12) to sprawdź sobie na stronie xeny:

http://www.xenasecurity.com/fitment/main/S.../GSF600S/page1/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...