kacha46 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Czy jest ktoś kto jeżdzi na chińskich cylindrach,albo wie coś na ich temat??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Czy jest ktoś kto jeżdzi na chińskich cylindrach,albo wie coś na ich temat???Ej no kurde. Liczyłem na to, że przeskoczyłeś już temat tłoków i wesz czemu polskie są lepsze . Cylindry jak cylindry . Niczym się nie wyróżniają oprócz chińskich krzaczków . Sugeruję z pierdzielastymi pytankami przenieść się do działu "dziś pytanie - dziś odpowiedz" . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacha46 Opublikowano 17 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Wałkuje temat bo mje cylindry za bardzo się nie nadają do tulejowania-jakiś wał powycinał gumówką żeberka pod gażniki od dniepra,po drugie od góry między żebrami są jakieś spawy!A więc muszę zdobyć zdrowe cylindry od emy a podem je tulejować!Gość na łodzi twierdzi że niemcy biorą cylindry i tłoki chińskie nie poleca pierścieni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saakaszwili Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Wałkuje temat bo mje cylindry za bardzo się nie nadają do tulejowania-jakiś wał powycinał gumówką żeberka pod gażniki od dniepra,po drugie od góry między żebrami są jakieś spawy!A więc muszę zdobyć zdrowe cylindry od emy a podem je tulejować!Gość na łodzi twierdzi że niemcy biorą cylindry i tłoki chińskie nie poleca pierścieni. Chcesz kupić nowe chińskie cylindry po to żeby wbić w nie tuleje?? Poszukaj lepiej ruskich takich coby miały wszystkie żeberka w miare. Efekt będzie ten sam a koszta niższe zdecydowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 17 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 Chcesz kupić nowe chińskie cylindry po to żeby wbić w nie tuleje?? Poszukaj lepiej ruskich takich coby miały wszystkie żeberka w miare. Efekt będzie ten sam a koszta niższe zdecydowanie.No wiesz. Jeszcze taniej było by dospawać żeberka i wyrzeźbić tam gdzie trzeba . A swoją ścieżką tak mi sie nasuwa > Co ma oznaczać stwierdzenie że Niemcy to biorą? Brzmi jakby każdy Niemiec miał dział kontroli technicznej w oku. I do sportowych silników samochodowych przecież tego nie montują . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 Widze żę robisz na malucha bo chcesz tulejować. Zapomnij o chińskij, kup na bajzlu obojętne byle miały zdrowe żeberka, a co do tulei to i tak się nową wstawia:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 18 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 , kup na bajzlu obojętne byle miały zdrowe żeberkaNie tak znowu bardzo obojętne ;] . Wojtas chyba proponuje żebyś zrobił dwusówa ,ale jak zostajesz przy czterech proponuje zwrócić jeszcze uwagę na gniazda i prowadnice zaworowe . Jak nie chcesz czekać na bajzel stacjonarny to proponuję bajzel w allegrowie albo PW . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacha46 Opublikowano 18 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2008 OK! :icon_eek: Dzięki!Złapałem będe tulejował!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Nie tak znowu bardzo obojętne ;] . Wojtas chyba proponuje żebyś zrobił dwusówa ,ale jak zostajesz przy czterech proponuje zwrócić jeszcze uwagę na gniazda i prowadnice zaworowe . Jak nie chcesz czekać na bajzel stacjonarny to proponuję bajzel w allegrowie albo PW . Jezeli robisz porzadny remont to zarowno gniazda jak i prowadnice powinno sie wstawic nowe, przy takim zalozeniu praktycznie kazdy cylinder sie nada... ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 (edytowane) Jezeli robisz porzadny remont to zarowno gniazda jak i prowadnice powinno sie wstawic nowe, przy takim zalozeniu praktycznie kazdy cylinder sie nada... ;)W ruskim dolniaku ani prowadnic ani w zasadzie gniazd się nie wymienia proszę pana Powinno ^^Natomiast powinno ,jeśli się jest modem, się dawać dobry przykład i używać polskich znaków ;P Edytowane 19 Stycznia 2008 przez prince Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Prince pożonny remont to właśnie wymiana prowadnic , a co do gniazd jest tam tyle materiału że zawse można je wyfrezować i dotrzeć nowe zawory. Więc nie wpadaj w paranoje. Ja mam takie założenie że po co płacić hust wie ile za cylindry jak można dostać jak za złom i tak będą pożonnie śmigać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Prince pożonny remont to właśnie wymiana prowadnic , a co do gniazd jest tam tyle materiału że zawse można je wyfrezować i dotrzeć nowe zawory. Więc nie wpadaj w paranoje. Ja mam takie założenie że po co płacić hust wie ile za cylindry jak można dostać jak za złom i tak będą pożonnie śmigać.Dobra . Jeśli nie chcesz żebym wpadł w paranoję czekam na relację z jazdy po wymianie prowadnic. Bo rozumiem , że bez tego nie wyjeżdżasz^^. Poza tym beznadziejnie idiotycznym wydatkiem zarówno przez koszty ( o których wspomniałeś ,przy okazji ceny złomu) jak i wiedzy technicznej sądzę żepożonny,pożonnierozumiesz nieco inaczej niż ja- Porządny remont A gniazda właśnie przez wielokrotne frezowanie mogą być już do kitu i właśnie dla tego prosiłem o zwrócenie uwagi . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojt@s Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 Oj prince szukasz dziury w całym:) jak Cie stać tak robisz, gniazda zawsze można wstawić nowe to nie jest żaden problem. Ja nie skąpie, robie wszystko co trzeba, prowadnice miałem już zjeżdzone, więc teraz idealnie są spasowane z zaworami. Ogólnie widze na forum podejście że niektórzy zostawiają dość istotne elementy, bo słyszą że wszystko jest niezniszczalne, czasem weźcie szczelinomierz popatrzcie dokładniej bo z czasem wszystko da się wyjeździć, nawet gniazda jak prince mówi, ale to kwestia wielu remontów silnika. Wszystko później ma wpływ na późniejszą jazde. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacha46 Opublikowano 19 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 OK! mam zamiar solidnie podejść do tematu, z tego co wie m a wiem że wiem nie wiele to gniazda można wymienić gorzej z prowadnicami!Ale mam inny problem -czym i jak bardzo cylindry od emki różnią się od cylindrów od kaśki? i jak założe te drugie czy zasłuże na miano kundla???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 19 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2008 OK! mam zamiar solidnie podejść do tematu, z tego co wie m a wiem że wiem nie wiele to gniazda można wymienić gorzej z prowadnicami!Ale mam inny problem -czym i jak bardzo cylindry od emki różnią się od cylindrów od kaśki? i jak założe te drugie czy zasłuże na miano kundla????Różnia się krztałtem odlewu. I nie ,nie zasłuzysz. Produkcja przeszła płynnie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.