zbyhu Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Czolem! Przegladalem sobie sklepy internetowe i w zadnym cholera nie mozna dostac filtra powietrza do Hondy CBF1000A. Jedynie udalo mi sie znalezc filtr K&N. No i zastanawiam sie, jakby taki filtr wplynal na prace silnika na wtrysku? Wiem, ze gaznikowe silniki trzeba zestrajac pod takie filtry... Jak sie to ma wiec do wtryskow? A moze ktos znajdzie mi zwykly filtr powietrza do CBFy? :lalag: Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 14 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Oryginalny HondaSikora lub skep internetowy Bogusławskiego.K&N jest najlepszą opcją ponieważ wystarczy o niego dbać i wystarczy do końca motocykla.Przepływomierz elektroniczny podaje do kompa info o ilości powietrza a komp w/g mapy ustala czas wtrysku.Nie ma problemu poza wyższym zużyciu paliwa przy bardzo dynamicznym gonieniu silnika. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 14 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2008 Czolem! I to jest konkretna odpowiedz, na jaka czekalem :buttrock: :icon_evil: Dziekuje :). Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Najbardziej mi sie podoba opis filtrów K&N że niby zmniejszają zużycie paliwa a prawda jest całkiem inna no chyba że się myle . Zbyhu podobnie jest w przypadku mojej kawy mam do wyboru albo orginał albo K&N ciekawe czemu tak jest mało popularne modele czy co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 15 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Czolem! Ja sobie tlumacze to tym, ze CBF jest za nowa :icon_twisted:. Ledwo drugi rk na rynku ;]. Moze jeszcze producenci zamiennikow "nie zaskoczyli"... Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati27d Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 No mój w sumie też młody jak narazie ma 3 latka ale z tego co wiem w z1000 jest ten sam a tą już produkuja od 2003 więc chyba producenci zamienników mają opuźniony zapłon :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Filtr K&N kosztuje około 250-260 zł więc jak masz zamiar dłużej pojeźdizć tym motorkiem to chyba warto zainwestowac. Zużycie paliwa nie powinno się zmienić bo ten filtr to zamiennik - wkąłda go się zamiast oryginalnego filtra i wszystko musi "grać". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzoov Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 wkąłda go się zamiast oryginalnego filtra i wszystko musi "grać". Prawie bo np. w VFR wywala sie tez oryginalne uszczelki z airboxu, o czym latwo zapomniec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Prawie bo np. w VFR wywala sie tez oryginalne uszczelki z airboxu, o czym latwo zapomniec. Jak się czyta instrukcję dołączoną do filtra to nie ma problemu :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.