Śliwa Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Musisz poczekać aż Emil wejdzie na 4um, wtedy zapewne wysmaruje tu cały poemat ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KUBAR1 Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Moj znajomy jezdzil takim 2 miesiace (pozniej sprzeadl z powodu wyjazdu ) i mowil ze starsznie mocny!!!! przesiadl sie z cbr 600 i mowil ze bez porownania!!! kiedys czytalem ze normalny czlowiek potrafi wykozystac 50 % mozlwisci takiego potwora!!! mi sie podoba gsxr ale kiedys jak bede kupowal 1000 to tylko R1 (podobno nie ma na nia mocnych!!!!!!!!!!!) aha slyszalem ze silniki mialy jakas wade ze byla akcja w serwisach i wymieniali cos zwiazanego ze smarowaniem ( jakies ssaki oleju czy cos ;) nie znam si eza bardzo wiec nie bede sie madrowal) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quake Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Moj znajomy jezdzil takim 2 miesiace (pozniej sprzeadl z powodu wyjazdu ) i mowil ze starsznie mocny!!!! przesiadl sie z cbr 600 i mowil ze bez porownania!!! kiedys czytalem ze normalny czlowiek potrafi wykozystac 50 % mozlwisci takiego potwora!!! mi sie podoba gsxr ale kiedys jak bede kupowal 1000 to tylko R1 (podobno nie ma na nia mocnych!!!!!!!!!!!) aha slyszalem ze silniki mialy jakas wade ze byla akcja w serwisach i wymieniali cos zwiazanego ze smarowaniem ( jakies ssaki oleju czy cos :evil: nie znam si eza bardzo wiec nie bede sie madrowal) Witam Mam swojego od salonu i żadnej akcji nie było to bzdura. Co do R1 to właśnie w nich w tych rocznikach były awarie głównie sprzęgła, oraz stuki w przednim zawieszeniu co do jeje osiągów to ma lanie do tego jeszcze modelu, choć prowadzi sie lepiej w łukach. Poprzednie modele R1 wytrzymywały w szystko a najnowszej nie wiem nic. czekam na opinie użytkowników tego sprzęta i pozdrawiam PS dobrze jest porównać wrażenia prawda ?? :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osek22 Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 awarie sprzegla? nie slyszalem nic podobnego. Co do stukow dochodzacych z przedniego to sprawa hamulcow i jest to sprawa jak najbardziej normalna. Wada modelu 04-06 byl dosyc czesto sypiacy sie czujnik polozenia przepustnicy co jest wymieniane na gwarancji. Co do wrazen z jazdy...nie bede przyrownywal do Gixera poniewaz najzwyczajniej nim nie jechalem. A R1 spisuje sie znakomicie. Poreczna, masz wrazenie, ze jedziesz czyms lzejszym niz 1000. Swietnie sie sklada (choc wiadomo opony tez robia swoje - ja jezdzilem na typowych miekkich sportach). Zeszly sezon byl moim pierwszym wiec dopiero w tym pewnie zaczne czuc na maxa przyjemnosc z jazdy tym sprzetem. Co do GSX-R i R1...R1 ma slabszy dol i do 7-8tys ma sie wrazenie, ze jedziesz czyms klasy 600.Pozniej devil. Kiedys czytalem test porownujacy te 2 moto i o dziwo R1 odskakiwala GSX-R z lekkoscia przy starcie, nawet redaktorzy byli zdziwieni a tlumaczyli to tym, ze R1 kreci wyzej niz Suzuki. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 tak każdy wychwala tą zakichaną r1 2004-6 ale jakos najwiecej na wszelakich "track day-ach" i "legal street racing" to widziałem gsxrów 1000 03'-04 , zadna R1 niemiewała turbin czy nitro , widocznie sie do niczego nienadaje :) Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osek22 Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 pewnie nie lol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quake Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 pewnie nie lolWitam Spokojnie R1 jest OK i GSXR jest OK co do sprzęgła to faktycznie w sprzęcie kolegi padło po 5 tys i w serwisie mówili że jest to częste zjawisko zaznaczam że koleżka żaden stunter wręcz lanser a moto z salonu kupione razem z moim .Natomiast z pewnością sprzęt lata i to dobrze ... Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Witam Spokojnie R1 jest OK i GSXR jest OK co do sprzęgła to faktycznie w sprzęcie kolegi padło po 5 tys i w serwisie mówili że jest to częste zjawisko zaznaczam że koleżka żaden stunter wręcz lanser a moto z salonu kupione razem z moim .Natomiast z pewnością sprzęt lata i to dobrze ... Pozdrawiamw gsxr sprzegło tez nie jest rewelacyjne i po paru godzinach na torze moze zacząć uślizgiwać, tak samo jak przy paleniu gumy itp wygłupach Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajac Opublikowano 9 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2007 Ja k3 męczyłem już drugi sezon i żadnych problemów z niczym nie miałem. No chyba że wspomnieć zbyt szybko zużywające się opony. A R1 to zupełnie inny motocykl w porównaniu do suzuki, tu nie ma co porównywać, nie ma dołu mocy nie ma emocji w sobie. Ma chwytliwą nazwe prawie każdy chce mieć r1, ja nie chce. Jak będe zmieniał to tylko k pójdzie w górę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Quake Opublikowano 12 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2007 Witam Zdecydowanie też pozostane przy Suzuki ewentualnie Kawa ale tylko ewentualnie, choć przyznam szczerze, że urodziwość nowej K7 ma wiele do życzenia, zwłaszcza w porównaniu z R1 nową. Pozdrawiam :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
titto Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 widzę że chętnych na włączenie się w temat nie było zbyt wielu... :clap: a szkoda, własnie chciałem podobne pytania zadać... :icon_eek: titto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 1 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2007 widzę że chętnych na włączenie się w temat nie było zbyt wielu... :wink: a szkoda, własnie chciałem podobne pytania zadać... :icon_rolleyes: tittono cuż po przejechaniu ponad 10 tys km k4 w różnych warunkach , niezanotowałem żadnej awari ( awarie tylko dotyczyły mego trybu jazdy:3x uszczelniacze zawieszenia, sprzegło, zestaw napedowy, klocki)niedawno do mego garazu zawitała r1 04, niestety po pierwszej jeżdzie okazała sie maksymalna porazka tj brak dolnych i średnich obrotów to z góry dyskryminuje ten motocykl dla mnie ( niepotrzebuje kolejnej ala 600tki) własnie w k 4 cenie sobie ogromny momęt w średnim zakresie obrotów szczegolnie po wywaleniu wydechu i papierowego filtra powietrza i założeniu pc, myslałem wielokrotnie o przesiadce na k5,7 ale kolejne ładowanie pieniędzy w zamian za 07r w dowodzie niema najmniejszego sensuw ramach dalszej modyfikacji pod lupe wziołem sie za zawieszenie w tym wymiana amora skretu na ohlinsa :P Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
titto Opublikowano 2 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2007 Bardzo dziękuje za odpowiedz.Sam już nie wiem co zrobić, napaliłem się na 750 k6 strasznie mi się podoba ta maszyna a i kolejny to był by krok po 600 ccm.Może warto jednak tańszy sprzęt kupić włąśnie K3,4 kupić litra i zostawić kase na ewentualne poprwki maszyny :) crash pady, oplot, nowe gumy itpBo jak już coś mi w oko wpadnie to nie takie malowanie z tego roku, ale ewidentnie poskładane z kilku ;) titto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JAMALA Opublikowano 4 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2007 nie jestem doswiadczonym kierowca ale na tej maszynie uczylam sie jezdzic i dalej to robie ... kupilismy ja z narzeczonym jakies pol roku temu nawet nie i przejechalismy 17 tys km kursujac nia po calej hiszpanii na trasie nigdy nas nie zawiodla!! swietnie radzila sobie w ostrym sloncu i w deszczach ... ostatnio co prawda szfankuje ale podejrzewamy ze wczesniejszy wlasciciel poprostu zmienil jej tlumik nie majac za bardzo pojecia jak to zrobic... poza tym nic niepokojacego sie nie dzieje... nie pali duzo ,nie je opon jednym slowem jestem z niej zadowolona i gdybym jezdzila lepiej napewno nie kupowalalbym samodzielnego motocykla tylko zostala przy k4 ...aha to motocykl z charakterkiem co udowadnia na trasach nawet z dosc duzym obiazeniem (pasazer plecak ,torba na baku) pokazuje pazury ... ja jakos swierzak jestem z niej zadowolona i moj facet ktory jezdzi w sumie od dzieciaka tez... wnioski sobie sam wyciagniesz... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 7 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2007 Witam forumowiczów.Jako że moja Hondzia 954 uległa niefortunnemu zdarzeniu :icon_razz: , nadeszla pora kupić nowe moto. Zdecydowałem się na GSX-R 1000 K4, i tu mam pytanie: czy w modelu K4 wprowadzono jakieś zmiany w stosunku do K3?? Nigdzie niemogę nic znaleźć, a może ktoś się orientuje?? Dodatkowo poszukuję opinii na temat w/w moto. Z góry dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam ;) Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.