jurer Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 (edytowane) Oczywiście użylem google i przycisku szukaj. A więc do rzeczy. U kolegi w Rs 125 rok 2001. Po przewrotce pojawił się problem ze stopką boczną otóż czujnik gdzieś walnął. No i po złożeniu nóżki i wbiciu biegu moto gasło- tak jak by nóżka była rozłożona. No więc zrobiłem u niego taki myk jak u siebie w KMX'ie że po odłączeniu wiązki od modułu złączyłem te 3 kable (w kmxie są 2) - niby po co 3 w RS? Teraz świeci się kontrolka od nóżki ale po wbiciu biegu moto jedzie, a nie tak jak wcześniej gasło. Ale pojawił się problem taki że podczas jazdy blokuje jakby skrzynie.. Tzn tylne koło. Nie jest to spowodowane hamulcem. Zaznaczę żę sprzęgło się kończy. Ale tu bym nie szukał problemu. Może być tak że ta stopka odcina zapłon i blokuje skrzynie? Zaznacze że podczas jazdy blokuje np koło i albo trzeba zgasić motor i odpalić na nowo. Albo samo się odblokuje. Odstępy między blokowaniami są nieregularne. Jak dowiem się i zauważe coś jeszcze to dopisze. Miał ktoś z tym problem? Nie wiem nie rozumiem Włoszek.. nie ma to jak Japonia prosta :bigrazz: 2 kable i działa :bigrazz: Edit: Może tak być że na obwodzie jest opornik? Edytowane 11 Stycznia 2008 przez jurer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DiboS60 Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 to tance..w zaden sposob czujnik nuzki nie blokuje ci kolaa...to jest po ot zebys sie neizabil z rozlozona a nie zabil gdy na zakrecie zachamuje ci kolo.cos hamuje..mozliwe ze przegrzany jest tlok i lapie,mozliwe ze cos w sprzegle.mozliwe ze jakies lozysko sie wysypalo.napewno dkiel sprzegla do zdjecia jak wszystko tam ok to silnik w pol.pzdr.no chyba ze cos z ukladem hamowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 Na pewno nie czujnik nóżki, przecież nawet jakby odcinał zapłon to kompresja nie jest tak potężna żeby blokować koło. Obstawiam podobnie jak dibo, że jest to przegrzewający się tłok albo sypiące się łożysko - sprzęgło raczej nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurer Opublikowano 11 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 tłok przegrzewa się zaraz po odpaleniu? Za zaczós jeszcze skutera powietrzaka to puchnał mi jak się nagrzał i po przejechaniu kilka km. Ale tu w tych temp i zaraz po odpaleniu? No to zaczeniemy od sprzęgła.. Szczególnie że dzień wcześniej jeździła jak ta lala! Tak jak poprzednio.. Powody puchniecia tloka? Prosze o wymienie? Zepsuta chlodnica? Przegrzewanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 nie no, zaraz po odpaleniu na pewno tłok nie puchnie-czyli to nie to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dziubek6 Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 Łożysko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurer Opublikowano 11 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 (edytowane) Na wale ma sie rozumieć? Dziwne.. No i jakas przyczyna? Hmm wiem ze w łożysku to tak nagle sie moglo stać.. ale tak żeby z dnia na dzien ? :icon_mrgreen: Edytowane 11 Stycznia 2008 przez jurer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tygrys Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 czemu nie .kiedyś musiało paść i może niefaet akurat teraz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurer Opublikowano 15 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Tylko że łożysko by piszczało, bądź świszczało prawda? Ale tu tego nie słychać... Póki co silnik na stole już jest. Na tłoku jest pełno nagaru.. Zawór zapieczony. Przy poruszaniu zębatką tłok chodzi bez problemów! echh te Aprilie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurer Opublikowano 17 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2008 (edytowane) No cuż skoro nie moge edytować (nie wiem dlaczego?? W innych tematach mogę) Ten post też mogę edytować a innych nie w tym temacie?.. Więc pisze kolejnego posta. Oto co się stało w cylindrze.. prawdopodobne że były to obajwy zacierania.. hmm puchnięcia tłoka. Ktoś się wypowie czy to jest może nicasyl? To co na tłoku pisze to 53 98 ale to raczej rozmiar? Gładź cylindra nie jest zła gorzej z tłokiem który nadaje się na wyrzut.. Oto i fotki:http://www.bikepics.com/pictures/1151421/ -tłokhttp://www.bikepics.com/pictures/1151423/ -cylinderDziwne bo na tłoku są wżery na nawet 2 mm a na cylindrze nie ma takich wżerów.. Poda ktoś powód? Pierścienie całe i nie zapieczone. Coś wpadło..? Dodam że zawór wydechowy był od dłuższego czasu zapieczony. Edytowane 17 Stycznia 2008 przez jurer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dafi Opublikowano 6 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2008 (edytowane) według mnie tłok puchnął i starł sie oraz cylinder, miałem kiedyś tak w yamaha rd ze jechałem i odrazu zgasł okazało sie ze tłok nagrzał sie i opuchł i zatarł sie a stało sie to jakies 5 min po odpaleniu dodam ze wczesniej w tym dniu nie jezdziłem. Tłok moze byc ze złego materiału i puchnie albo coś ze świecą , bedzie potrzebny jakiś dobry nowy tłok i pierścienie bo widze ze te pierścienie są równe z tłokiem. według mnie tłok puchnął ściskał pierścienie do cylindra i one sie zjechały az do tego momętu jak starły sie do równości z tłokiem Edytowane 6 Maja 2008 przez dafi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SuleY Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 Czeka cię tulejowanie i nowy tłok. Wywal dozownik i rób mieszankę ręcznie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 7 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2008 jest to nikasil. Sprawdz czy nie sa sypniete lozyska i czy ich nie zmielilo i moglo to wlasnie wpasc miedzy tlok a cylinder ale gdyby cos sie stalo z lozyskiem to przedzej by cos chuczalo walilo, w jakim stanie jest korbowod? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.