Łukasz S. Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Witam! Od niedawna posiadam Intrudera 1500.Mam problemy z odpalaniem. Nie wiem czy jest to wina dekompresatora czy może zbyt mała pojemność akumulatora (12Ah),lub może zbyt niskie ładowanie(nie przekracza 13,50V). Może ktoś mi poradzi w jaki sposób się reguluje dekompres.czy może mam zbyt małe ładowanie. Proszę o pomoc i z góry dziękuję. :clap: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezsek Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Szykuj pieniądze na regulator napięcia... Cytuj Do czasu, kiedy skorzystałem z internetu, nie wiedziałem, że w kraju jest tylu idiotów. (by S. Lem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz S. Opublikowano 6 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Szykuj pieniądze na regulator napięcia... Dziękuję za informacje panie Cezsek. Pozdrawiam :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterro Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 (edytowane) Dziękuję za informacje panie Cezsek. Pozdrawiam ;)Co prawda nie jestem na 100% pewien.Ale wydaje mi sie ze 12 Ah to troche masz za maly akumulator.Ja mam INTRUZA 1400 i tam jest 14 Ah.I mimo ze u mnie dekompresatory dzialaja dobrze to aku ma co robic.Pozatym dochodzi spadek pojemnosci bo niska temperatura robi swoje.Jak bedzie cieplej to moze da rade.Ale na to bym nie liczyl tylko zmienil baterie,bo jak ci sie troche zaleje i trzeba bedze troche pokrecic to mu pradu nie starczy.A jaki ma byc pojemnoscia aku,to na 100% serwisowka ci powie. Jak chcesz wiecej info.o Intruzie to masz na INTRUDER WARMIA.Pozdrawiam :crossy:Ps.Ladowanie srednie na poziomie 13.5 V jest jaknajbardziej prawidlowe.Wiec zaden regulator. :banghead: Edytowane 6 Stycznia 2008 przez piterro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz S. Opublikowano 6 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Akumulator ma być 14Ah,wiem,że mam za mały.Może ktoś wię jak się reguluje dekompresatory? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Pojemnosc aku jest oczywiscie wazna, ale ja zwrocilbym bardziej uwage na prad rozruchowy. Jakie masz to aku ? Jezeli akumulator ma juz kilka latek na karku to oczywiscie trzeba bedzie zmienic na nowy. Chyba to nie az tak duzy wydatek ? :banghead: PS. Odnosnie Twojego problemu z odpalaniem to nie napisales o nim NIC . Wiemy tylko ze masz ladowanie 13,5V ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piterro Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Akumulator ma być 14Ah,wiem,że mam za mały.Może ktoś wię jak się reguluje dekompresatory?I znow powtorze-serwisowka dokladnie to pokazuje.Tak z glowy to luz miedzy dzwigienka a noskiem stalym ma byc ok 1.5mm.Regulowany oczywiscie dlugoscia pancerza linki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz S. Opublikowano 6 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Pojemnosc aku jest oczywiscie wazna, ale ja zwrocilbym bardziej uwage na prad rozruchowy. Jakie masz to aku ? Jezeli akumulator ma juz kilka latek na karku to oczywiscie trzeba bedzie zmienic na nowy. Chyba to nie az tak duzy wydatek ? :banghead: PS. Odnosnie Twojego problemu z odpalaniem to nie napisales o nim NIC . Wiemy tylko ze masz ladowanie 13,5V ... Ok.piszę dosłownie:motocykl nie ma siły obrócić wału.Jak go troche przepchnę na biegu do przodu to wtedy zazwyczaj odpala. Niekiedy odpala też odrazu. Akumulator mam nowy,ale troche za słaby.(taki dostałem wraz z kupnem motocykla) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Proponuje zrobic tak: naladowac aku prostownikiem na full i wtedy probowac odpalic. hmm ... moze trzeba by sprawdzic pobor pradu rozrusznika ? Czy jak krecisz rozrusznikiem (w przypadku gdy rozrusznik slabo kreci) to czy wszystko przygasa (chodzi o wystepujace kontrolki) ? Nie zaszkodzilo by sprawdzic przewody od aku do rozrusznika i mase (czy przewody/srednica jest oryginal ?).Pozniej sprawdz tak jak wspomniales odpreznik (czy w ogole dziala). Jezeli to nie poskutkuje to zostaje do sprawdzenia rozrusznik - jego lozyskowanie, szczotki itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezsek Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Ps.Ladowanie srednie na poziomie 13.5 V jest jaknajbardziej prawidlowe.Wiec zaden regulator. :)Chyba jednak nie bardzo...Prawidłowe napięcie ładowania winno zawierać się pomiędzy 13,9 - 14,4 V (dla akumulatorów 12V) Cytuj Do czasu, kiedy skorzystałem z internetu, nie wiedziałem, że w kraju jest tylu idiotów. (by S. Lem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Mozna to strescic tak, ze ladowanie jest na poziomie nisko srednim, pojemnosc aku za mala, bardzo mozliwe ze akumulator byl zalozony nowy ze sklepu przed sprzedaza i nigdy nie doladowany do 100% prostownikiem, co trzeba zrobic po zakupie.Do tego objaw z niemoznoscia przekrecenia silnika, bez ruszenia najpierw motocyklem wskazuje na jakies opory mechaniczne w samym rozruszniku, lub po prostu za gesty w niskiej temperaturze olej.Pierwszy krok to dla mnie naladowanie aku do pelna, potem sprawdzenie ladowania z wlaczonymi swiatlami, na koniec sugestia Urala o sprawdzeniu poboru pradu przez rozrusznik. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 na koniec sugestia Urala o sprawdzeniu poboru pradu przez rozrusznik. Adam M. A jak Adamie to sprawdzic? Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Amperomierzem włączonym szeregowo między akumulator a rozrusznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 albo prosciej czyms np takim (to nie jest zadna reklama z mojej strony tylko przyklad) : http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=281735083 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Amperomierzem włączonym szeregowo między akumulator a rozrusznik. A widziales Rafciu taki amperomierz??? Ty wiesz jak prad tam plynie?. albo prosciej czyms np takim (to nie jest zadna reklama z mojej strony tylko przyklad) : http://aukcja.onet.pl/show_item.php?item=281735083 dzieki Ural, to jak widze jest rozwiazanie :icon_twisted: Ja wlasciwie uzywalem voltomierza... Po przylaczeniu do akumulatora i uruchomieniu rozrusznika sprawdzam odczyt miernika 9 V lub mniej wskazuje na nadmierny pobór prądu przez rozrusznik. Może być tospowodowane złym połączeniem lub uszkodzonym rozrusznikiem; lub akumulator jest zbyt mały w stosunkudo potrzeb pojazdu.Zawsze nalezy pamietac o tym ze pomiarow dokonujemy na cieplym silniku pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.