artib4 Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Szukam cos do jazdy w terenie i jest własnie taki KTM.Sprzet w b.dobrym stanie,ale nie wiem czy warto to kupic,jak z częsciami?,serwisem?sprzet z 91 roku.Przeczytałem wszystkie posty na forum i nie bardzo wiem co robi,a nie mam nikigo znajomego z takim sprzętem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati kmx125 Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Wedlug mnie nie warto sie w to pakować ze wzgledu na rocznik ktm ma czesci do 10lat (czyli teraz 1998) a jak nie ma czesci to nie ma co marzyc o serwisie. Nie lepiej kupic mniejsza pojemnosc ze swiezszego rocznika :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artib4 Opublikowano 5 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Wedlug mnie nie warto sie w to pakować ze wzgledu na rocznik ktm ma czesci do 10lat (czyli teraz 1998) a jak nie ma czesci to nie ma co marzyc o serwisie. Nie lepiej kupic mniejsza pojemnosc ze swiezszego rocznika :)Tak właśnie myśle ,ze to za stary sprzęt i jest problem z częściami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Dobrze koledzy ci radzą daruj sobie starego ktma -jednego miałem i wiem co to znaczy.masakra części nie było a jak już sie załatwiło to cena "zwalała z nóg" Jeśli chcesz stare moto to jedynie japoniec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarek s Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 (edytowane) Jak w dobrym stanie-kupić.Jak w złym-omijać szerokim łukiem ze względów jak wyżej koledzy powiedzieli.Sam latałem LC4 z tego rocznika przez 3 lata, i tym się po prostu jeździło, jeździło, jeździło, bez awarii, bez problemów. Były na poczatku problemy z prądami-ratowalem sie przez e-bay de. Części opór w używce.Ale generalnie ten motocykl jezdził a nie psuł się, i tak to wygladało. Bardzo dużo częsci jest wymiennych z nowszymi LC4. Pzdr. Edytowane 5 Stycznia 2008 przez jarek s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mackon4089 Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Zgadzam się z kolegom "jarek s" Generalnie mój stary ktm też nie nawalał- długo go katowałem nim coś padło-wytrzymałem motocykle jednak jak już coś padło to wtedy kombinacja z częściami sie zaczynała:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 koles mial tez starego kata i nie narzekal ze sie sypie , a w idealnym stanie to on napewno nie byl , moc i zawieszenie niespotykane w japoncach tej klasy , czesci praktycznie identyczne jak w 620 wiec uzywek ci unas dostatek. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Dobry stan czy nie i tak nie warto,mialem GS 125 z tego roku to czesci nie ma wogole,szkoda sie w to pakowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Wiadomo że najlepiej kupić jak najmłodszy motor. Ze starych moto to jak wspomniano to tylko japoniec. Jak do tej pory można kupić prawie wszystkie części np. do hondy xl 600. Jakiś czas temu to różnie było a teraz jest masa zamienników najważniejsze do silnika co jest podstawą i zaletą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Zgadzam sie starego KTM kupic to ostatnai glupota... zresztą mozna napisac do Gawrona na PW to ci opisze swoje przezycia,ja tez mialem podobne i kata nizej 98 ni chce... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artib4 Opublikowano 5 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Dziękuje wszystkim,rezygnuje z tego KTM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 co do czesci to the fex kupil nowy oryginalny kosz sprzeglowy do lc4 z 95 , cena nie powalila go z nog , zapewne znacznie mniejsza niz w japoncach Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arbiterpl Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 ja tam mam KTMa 600 i jestem bardzo zadowolony. Starsze roczniki nie kosztuja dużo a jeżdzi to super. Za niewielką kasę dobry sprzęt do jazdy.Na razie nie potrzebowałem żadnych części Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 thefex ma 95 a katalogi sie zaczynają od 94 przed 94 nie ma częsci....moze i są dobre ale szkoda zachodu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 moze lepiej dolozyc ze 2 tys i kupic pierwsze modele 620 - bardziej popularna od 600 ktorych nie jest za duzo na rynku wtornym. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.