Skocz do zawartości

KTM lc4 600 91r.-warto kupic??-forum przeszukane


Rekomendowane odpowiedzi

Szukam cos do jazdy w terenie i jest własnie taki KTM.Sprzet w b.dobrym stanie,ale nie wiem czy warto to kupic,jak z częsciami?,serwisem?sprzet z 91 roku.Przeczytałem wszystkie posty na forum i nie bardzo wiem co robi,a nie mam nikigo znajomego z takim sprzętem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wedlug mnie nie warto sie w to pakować ze wzgledu na rocznik ktm ma czesci do 10lat (czyli teraz 1998) a jak nie ma czesci to nie ma co marzyc o serwisie. Nie lepiej kupic mniejsza pojemnosc ze swiezszego rocznika :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wedlug mnie nie warto sie w to pakować ze wzgledu na rocznik ktm ma czesci do 10lat (czyli teraz 1998) a jak nie ma czesci to nie ma co marzyc o serwisie. Nie lepiej kupic mniejsza pojemnosc ze swiezszego rocznika :)

Tak właśnie myśle ,ze to za stary sprzęt i jest problem z częściami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak w dobrym stanie-kupić.

Jak w złym-omijać szerokim łukiem ze względów jak wyżej koledzy powiedzieli.

Sam latałem LC4 z tego rocznika przez 3 lata, i tym się po prostu jeździło, jeździło, jeździło, bez awarii, bez problemów. Były na poczatku problemy z prądami-ratowalem sie przez e-bay de. Części opór w używce.

Ale generalnie ten motocykl jezdził a nie psuł się, i tak to wygladało. Bardzo dużo częsci jest wymiennych z nowszymi LC4.

Pzdr.

Edytowane przez jarek s
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koles mial tez starego kata i nie narzekal ze sie sypie , a w idealnym stanie to on napewno nie byl , moc i zawieszenie niespotykane w japoncach tej klasy , czesci praktycznie identyczne jak w 620 wiec uzywek ci unas dostatek.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo że najlepiej kupić jak najmłodszy motor. Ze starych moto to jak wspomniano to tylko japoniec. Jak do tej pory można kupić prawie wszystkie części np. do hondy xl 600. Jakiś czas temu to różnie było a teraz jest masa zamienników najważniejsze do silnika co jest podstawą i zaletą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do czesci to the fex kupil nowy oryginalny kosz sprzeglowy do lc4 z 95 , cena nie powalila go z nog , zapewne znacznie mniejsza niz w japoncach

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moze lepiej dolozyc ze 2 tys i kupic pierwsze modele 620 - bardziej popularna od 600 ktorych nie jest za duzo na rynku wtornym.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...