mzpower Opublikowano 1 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2008 Witam Mam problem z odpalaniem RD 350 LC YPVS silnik 31K. Bardzo cieżko pali na zimnym silniku. Trzeba sie ostro nakopać z 10 minut. Zapala już po kilku kopach ale wchodzi na 2tys. obrotów i gaśnie. Po odpaleniu nie można dodawać gazu przez chwile bo odrazu gaśnie.Na ciepłym silniku odpala na dotyk. Ssanie działa bo po włączeniu obroty sie zwiekszają. Aha motor ma założone stożkowe filtry i jeden tłumik nie ma wkładu. Pomóżcie bo mnie noga boli. Czy ten motor ma normalne cylindry czy niclasil, bo znalazłem tłoki (rozmiary na 6 szlifów) i nie wiem czy bedą dobre? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 1 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2008 Coś mi sie zdaje ze paliwo nie dochodzi, dobrze by było abyć przeczyścił gazniki oraz sprawdził czy paliwo płynie weżykami :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 1 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2008 jeśli mówisz ze ssaniedziała, a wskazuje to na ewidentny brak paliwa, to albo gaxnik jest brudny, albo remontu:/ jeśli chcesz łatwo go odpalić zasłoń ręką wlot od filtra powietrza i zapal, ale to tak tylko w razie czego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 2 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Paliwo leci dobrze z kranika. Gaźniki faktycznie mogą być do czyszczenia. tylko dlaczego na ciepłym silniku jest dobrze. Miałem coś takiego w jawie tam powodem była stacyjka (kabel+ miał słaby styk). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubus2905 Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 moze masz juz slaba kompresja ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pikus91 Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 zmierz kompresje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 a na poczatku załóz jakis normalny filtr powietrza;] Bo pewnie dzieki tym wariata stożkowym twój silnik wymaga remontu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motowojtas Opublikowano 2 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Paliwo leci dobrze z kranika. Gaźniki faktycznie mogą być do czyszczenia. tylko dlaczego na ciepłym silniku jest dobrze Z tego powodu że na ciepłym silniku nie potrzebuje tyle paliwa co na zimno... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzpower Opublikowano 2 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2008 Narazie wymieniłem fajki bo tamte same spadały, do tego musze jeszcze wymienić przewody. Iskra jest bardzo słaba. Do tego zauważyłem że świece są za jasne pewnie za uboga mięszanka. Jutro pewnie sie pobawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.