Barnaby Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 wymianie sprezyn na dluzsze i czesto mocniejszew jaki sposób dobrać twardość sprężyn? myślę, że fabryczne wartości nie są ogólnie dostępne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 15 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2008 Do rodziny modeli Suzuki GS, ktora uzywana jest czesto w drag racingu sa po prostu sprezyny akcesoryjne, jak jest z Honda nie wiem. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Tak by the way, nitowałem kiedyś kosz, nie jest to aż tak niemożliwa do zrobienia rzecz. Tak samo z roznitowaniem. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hubert_afri Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 Podobno podczas nitowania kosz potrafi pęknąć aczkolwiek to są chyba rzadkie przypadki ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driverCB500 Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 ;) witam dziekuje za odpowiedzi pozdrawiam :icon_mrgreen: :) ;) problem naprawiony luzny łancuch rozrzadu witka. Jak to naprawiles? Ile kosztowaly czesci? Ile kosztowala wymiana?W mojej CB tez stuka lancuszek i sa 2 mozliwosci naprawy:- wymiana samego napinacza (tansza ale mniej pewna)- wymiana lancuszka i napinacza (drogo ale konkretnie)Moja ma przebiegniete 50 tys. km. tez rocznik 94 (czerwona)p.s. Trudno uwierzyc, ze twoja to tylko 18 tysiecy przejezdzila przez 14 lat :clap: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Barnaby Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 zaraz. masz nawinięte 50 tyś i jako naprawę chcesz wymieniać napinacz, a nie łańcuch? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
driverCB500 Opublikowano 16 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2008 zaraz. masz nawinięte 50 tyś i jako naprawę chcesz wymieniać napinacz, a nie łańcuch? Powinienem wymienic i to i to. Zastanawiam się tylko nad pozornie tanszą wersja czyli wymiana samego napinacza, ktore lubia szwankowac. Ostatecznie nie znam historii rozrzadu w moim moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.