Rafciu Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Ok dzięki. Mam nadzieje że coś znajde. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dowian Opublikowano 10 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 Zajrzę do tylnego hamulca bo zżera mnie ciekawość co tam zastanę. Ale pewnie brak szczęk. Szukałem już trochę tych szczęk i widzę że raczej trudno osiągalne. Znalazłem w Larssonie za 50 zeta. Za takie pieniądze można spodziewać się jakości? Rafciu : u mnie tarcza jest już trochę sfatygowana, klocki na rezerwie i fakt że przewód mam w oplocie ale jak przycisnę na hamulec to trzeba się trzymać kierownicy. :icon_question: Może u ciebie problem tkwi w klockach : jak będą twarde to też nie chcą hamować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 10 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2008 raczej w przewodzie , stalowy oplot nie wymyslono dla jaj :banghead: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 Właśnie musze zainwestować w ten oplot:P Ja też kupowałem szczęki w larsonie LUCASA zdaje sie. Bardzo przyzwoicie wykonane i nawet sprężynki są;) Jeszcze ich nie wymieniałem bo stare jako tako. A z przodu wymieniłem klocki ale jeszcze nie wiem jak sie sprawują bo moto w częściach:) Mam klocki EBC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 uj ebc to shit - szybko o nich zapominsz :D ja 2 lata temu zamontowalem niebieskie goldfreny i ciagle sa grube , tarcza ok nie zjechalo mi jej , sila hamowania ok - ale ciezko cholerstwo dostac Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 cholera gdybym wcześniej o tym napisał i sie dowiedział że to syf, to bym ich nie kupował. Esh w morde jeża. Mam zamiar przerobic nieco uszczelnienie pompy wodnej :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 tzn jak , moze tak jak ja mialem po kupnie moto , kilo sylikonu w pompie znalazlem ;) cala od srodka byla zapeckana tym gownem , lacznie z otworem kontrolnym tym z dolu pompy ( co by nie cieklo se bez powodu :icon_mrgreen: ) - zreszta glowice tez mialem zlozona na sylikon :icon_mrgreen: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 Heheheheh, nie no aż taki kot to nie będe: ;) Miałem raczej na myśli zamiast tego dociskowego uszczelnienia dać drugi simmering. Jeden olejowy, a drugi wodny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 ktory dociskowy uszczelniacz ? ten glowny ze sprezyna ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 11 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2008 Tak właśnie ten. Dziwne rozwiązanie takie. Dlatego chciałem dać dwa normalne simmeringi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 hehe kombinujesz jak kon po gore :bigrazz: Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 Głównie rozchodzi sie o to, że zestaw naprawczy jak wiesz kosztuje 70zł!!!+ koszt przesyłki ok 100zł za byle gówno. A dwa simmeringi z odp materiałów (już nawet wiem z czego muszą być żeby dobrze spełniały swoją role), wyniosą mnie 5zł. Czy to nie jest tzw oszczędność?:buttrock: W samochodowych pompach wody bez problemów są stosowane właśnie simmeringi. Stąd mój pomysł:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dowian Opublikowano 12 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 (edytowane) Rafciu -- RESPECT. ;) Jak się uda to daj znać. A może tak drewniane klocki hamulcowe, w tramwajach dawały rade. :buttrock: Daj sobie lepiej spokój z poprawianiem fabryki. Będzie taniej jak pójdzie woda do oleju i za póżno to zauważysz.A pro popos hamowania: rozebrałem tylne koło i szczęki mają jakieś 3-4 mm grubości. Przeleciałem papierem ściernym szczęki, bęben i zamieniłem miejscami szczęki bo miały odciski na rozpieraku.Dziwne że to nie hamuje. Muszę jeszcze obejrzeć dokładnie stopkę hamulca bo jest lekko podgięta. Może coś tam blokuje?Jeżeli chodzi o łańcuch to kąpiel w nafcie w 75% dała rade. Pozostałe 25% to gimnastyka przy pomocy małego młotka (delikatnie stosowane - skuteczne).Spróbuje jeszcze metody "starej szkoły" i wygotuje go smarze grafitowym. (co nie zabije to wzmocni).Pozdrawiam Edytowane 12 Stycznia 2008 przez dowian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2008 abys tylko nie ugotowal oringow :icon_exclaim: , a nie macie zuzytego bebna ?? pozatym czy obczysciles beben i odtlusciles ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dowian Opublikowano 13 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Odtłuściłem i obczyściłem bęben zmywaczem do hamulców. Przetarłem lekko papierem ściernym bo tak samo jak szczęki trochę się "szklił" (błyszczał). Wskazówka przy kole wskazuje trochę za połowę zakresu pokazanego na zewnętrznej stronie bębna. Wydaje się że powinno hamować. Zobacze jak to będzie jak poskładam.Co do eksperymentów kulinarnych na łańcuchu to wydaje mi się że oringi powinny to wytrzymać. Ale na wszelki wypadek sprawdzę przed zanurzeniem łańcucha na jakimś pjedyńczym oringu tej grubości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.