Nitomen Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 (edytowane) umnmie na odwroconym obiegu bardziej sie grzal , ale ja mam jedna chlodnice a 600 dwie tylko nieco mniejsze. Z tym wirnikiem to nie wiem czy to kowalstwo , czy slaby material na walku sadze ze jednak to drugie. Edytowane 3 Stycznia 2008 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 Ale czego tam wymagać? Wirnik pompy przenosi małe obciążenia. Jeśli już to cieplne. A głównym powodem zrywania tak małych gwintów jest za duży moment. "A jeszcze troszke to sie nie odkręci" i ch,j:P sie przekręciło. A to w 650 jest jedna chłodnica? A masz wentylator? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2008 no prawda , przekreca sie gwint :P wentla mam , ogolnie chlodzenie jest ok , tylko po zalepieniu silnika blotem ( lacznie z cylindrem) juz sie potrafi mocno grzac i wskazowka trzyma sie blisko konca skali. Wiec chlodnica to jakies 50% oddawania ciepla z silnika. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 Kurnala dziwne trochę. Jedna chłodnica w większym motorze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 jak by pokombinowal to bym wstawil 2 chlodnice , ale mija sie to z celem , ta co jest wyrabia. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 No wiem wiem, tylko dziwią mnie zamierzenia konstruktora względem modeli.. O właśnie Niotomen, masz jakiś pomysł na lepsze hamulce? Z tyłu bęben jest ok, ale przedni hebel zdecydowanie za słaby szczególnie na asfalt... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 (edytowane) tez mam ten problem , zostaje dokladne wyczyszczenie zacisku/tloczka i wypolerowanie go , swiezy plyn hamulcowy i co najwazniejsze przewod hamulcowy w stalowym oplocie , naprawde duzo daje. KLocki tez maja znaczenie , jak kupilem moto to byly zalozone klocki SBS - calkiem niezle hamowala , poniez uzylem EBC - porazka po 1 miesiacu byly gole , innym razem Ferodo a teraz od roku niebieskie Goldfreny ( bardzo trwale i przyzwoicie hamuja) ale zadne z nich nie maja takiej skutecznosci jak SBS-y. Niestety przewod w stalowym oplocie kosztuje ok 200 - 300 zl :/. Ale nie wykluczone ze zaloze taki na wiosne. Edytowane 5 Stycznia 2008 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Ja myślałem długo nad innym zaciskiem hamulcowym. Jakiś przynajmniej dwutłoczkowy. Myśle że dopasowaniem od jakiegoś enduraka nie było by problemu. Np w aprilce tuareg jest dwutłoczkowy zacisk pływający. Tam hamulec jest konkretny mimo że to tylko 125. Albo przerzucić cały przód od czegoś innego razem z mocniejszym heblem. Przewód w oplocie też może coś zmienić ale pewnie nie tyle co zacisk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 hm 25 letni przewod hamulcowy, moze tracic 70% sily hamulcowej. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 heh zapewne masz racje:P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dowian Opublikowano 6 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 (edytowane) Byłem przekonany że przedni hamulec lepiej hamuje od tylnego( bynajmniej tak jest w moim moto). Nawet w terenie musiałem mocno przycisnąć żeby zblokować tylne koło. A tu prosze następne zdziwienie :) . Zdąrzyłem zajeżdzić klocki ale widze że w pierwszej kolejności zajrze do tylnego hamulca.Pompę złożyłem na klej( nakrętkę turbinki).Zostało mi wymienic uszczelnienia pod zębatką napędową i mam nadzieje że olej silnikowy zobaczę już tylko w okienku. :D Jeszcze raz dzięki za odpowiedzi i porady. :biggrin: Edytowane 6 Stycznia 2008 przez dowian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 Z tym hamulcem to prawda, przedni hamuje lepiej ale nie tak jak trzeba. Na asfalcie jest sporo za słaby i często przechodziły mnie ciarki po plecach jak musiałem nagle hamować... U mnie tylny hamulec wystarczy lekko nacisnąć by koło sie zablokowało:P Nitomen potrzebuje pomocy. Temat offtop ale chciałem sie dowiedzieć o luz zaworowy i długość łańcuszka rozrządu. Jutro lub po jutrze składam głowice i musze wyregulować zawory. Z góry dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 6 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2008 (edytowane) umnie przedni hamuje nawet nawet , bez rewelacji ale nie narzekam ze za slaby, tylni nawet za mocny ( ale ja ma tarczowke na tyle) - ale to normalne rozkald sil przy hamowaniu jest taki ze wiekszosc idzie na przod , dlatego montuje sie 2 tarcze z przodu w sportach, albo poprostu wieksze tarcze i 2 tloczkowe zaciski w enduro. luz zaworowy: ssace 0.10 - 0.20 wydechowe 0.15 - 0.25 - radze ustawic gorna granice bo i tak sie zaciesniaja luzy lancuszek roz. : Standard 127 -127.4 - max serwis limit 128.9 Edytowane 6 Stycznia 2008 przez Nitomen Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafciu Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 Z tym łańcuszkiem nie rozumiem.. To długość całego czy jak sie do tego zabrac?:banghead: A i przeszukałem forum i znalazłem jakieś linki do serwisówki od 600 ale żaden nie działa. Masz dostęp do jakiejś?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 8 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2008 manuiala mam tylko na kompie , ale ma tylko ponad 500 mega :/ - tak ktos go spakowal do PDF-a , poszukaj na emule tam te kiedys widzialem manuale do 600 i 650 . Sorki z tym lancuszkiem to dlugosc sprawdzasz na 20 ogniwach. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.