Skocz do zawartości

Romet Ogar 205


adriandlugi
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Kolego z Sypniewa, ja przed kilkoma laty ujeżdzałem 4 sezony motorynke z takim silnikiem i historie typu jade nad jeziorko 4km a potem pcham bo zgasiłem i niechciała odpalic przerabiałem:D dopiero gdy sie nauczyłem co nieco i sam zacząłem drążyć ten temat co nieco się dowiedziałem. Powiedz mi czy nie pali ci często świec zapłonowych?

Edytowane przez Ziele90
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdecydowałem, że nie będę się bawił i inwestował w ten silnik. Kupie drugi na allegro taki po remącie kapitalnym z przebiegiem np.300km żeby było jasne że wszystko będzie ok.

 

Kolego z Sypniewa, ja przed kilkoma laty ujeżdzałem 4 sezony motorynke z takim silnikiem i historie typu jade nad jeziorko 4km a potem pcham bo zgasiłem i niechciała odpalic przerabiałem:D dopiero gdy sie nauczyłem co nieco i sam zacząłem drążyć ten temat co nieco się dowiedziałem. Powiedz mi czy nie pali ci często świec zapłonowych?

 

 

co rozumiesz pod pojeciem "nie pali ci świec" bo iskre wszystkie mają ale swiece są czarne...i właśnie dziś rano odpalałem i za pierwszym odpaliła, potem zgasł i już nie chciał odpalić-więc go wykręciłem. A opowiedz jak to u ciebie było, bo jestem ciekaw..

 

a oryginalnie jaka jest?

 

 

była 35 zębów

Edytowane przez adriandlugi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no gratuluje podejścia do sprawy :icon_biggrin:

A co jak drugi też popsujesz, kupisz następny?? Pomijam fakt że kupując silnik z allegro kupujesz kota w worku. Weź ty lepiej oddaj ten sprzęt komuś kto zna się na rzeczy, taka jest moja rada.

Nie mam pojęcia co w tym silniku może nie hulać, jego budowa jest tak niepojętnie prosta że na gołe oko widać co z nim jest nie tak.

 

we wcześniejszym poście pisałem że być może coś jest z platynkami, zaglądałeś tam, czy , ci się nie chciało a twoja naprawa polega na przekopaniu biednego sprzęta??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to jak po platynkach pilnikiem jeździsz to na pewno nie są już dobre!!Cały pic polega na tym ze one są pokryte warstwą platyny żeby sie nie wypalały a jeżeli przetarłeś je pilnikiem to już są do d**y i będą się palić.Platynki możesz co najwyżej przejechać papierem ściernym najlepiej wodnym,gradacja około 1000

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

palenie świec- świeca dostaje przebicie i nei działa. wg mnie kolego to nie umiesz wyregulować dostatecznie zapłonu. Dopóki sam tego nei zrobiłem to moja motorynka miała cały czas takie objawy tyle że 1 regulacja trwała tydzień:offtopic:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale skoro ten silnik jest świeżo po remoncie to może poprostu trzeba go dotrzeć :icon_razz: wiem, ze żadnej ameryki nie odkryłem, ale chodzi mi o to, ze jak ja mojego ogra docierałem (2 razy) to pierwsze 100km to była masakra silnik cały czas gorący, muliło go strasznie, świece źle wypalone, po tych 100km ustawiłem zapłon oraz gaźnik i docierałem jeszcze przez 500km ale silnik już chodził wtedy równo i wszystko było jak należy. Spróbuj może jeszcze trochę tak pojeździć i potem wszystko wyregulować, nie masz nic do stracenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...