adriandlugi Opublikowano 29 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 to chyba bym się kapnął.... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 Witam Sprawdz czy wydech nie jest zapchany pozdrawiam Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adriandlugi Opublikowano 29 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 próbowałem z prawieże odkręconym tłumikiem i to samo było... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 Może źle dobrany tłok i ma za duże tarcie i na niskich obrotach jest mu cieżko?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JanuszK30 Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 No to pzostaja nieszczelne kartery lub siemeringi na wale... Cytuj Mechanika Motocyklowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziele90 Opublikowano 29 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 (edytowane) Kolego z Sypniewa, ja przed kilkoma laty ujeżdzałem 4 sezony motorynke z takim silnikiem i historie typu jade nad jeziorko 4km a potem pcham bo zgasiłem i niechciała odpalic przerabiałem:D dopiero gdy sie nauczyłem co nieco i sam zacząłem drążyć ten temat co nieco się dowiedziałem. Powiedz mi czy nie pali ci często świec zapłonowych? Edytowane 29 Grudnia 2007 przez Ziele90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adriandlugi Opublikowano 30 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 zamówiłem na allegro zębatke 42 zęby i zobacze jak będzie. Teraz jest 33 zęby, więc różnica powinna być duża.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rajdowiec Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 zamówiłem na allegro zębatke 42 zęby i zobacze jak będzie. Teraz jest 33 zęby, więc różnica powinna być duża....a oryginalnie jaka jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adriandlugi Opublikowano 31 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2007 (edytowane) zdecydowałem, że nie będę się bawił i inwestował w ten silnik. Kupie drugi na allegro taki po remącie kapitalnym z przebiegiem np.300km żeby było jasne że wszystko będzie ok. Kolego z Sypniewa, ja przed kilkoma laty ujeżdzałem 4 sezony motorynke z takim silnikiem i historie typu jade nad jeziorko 4km a potem pcham bo zgasiłem i niechciała odpalic przerabiałem:D dopiero gdy sie nauczyłem co nieco i sam zacząłem drążyć ten temat co nieco się dowiedziałem. Powiedz mi czy nie pali ci często świec zapłonowych? co rozumiesz pod pojeciem "nie pali ci świec" bo iskre wszystkie mają ale swiece są czarne...i właśnie dziś rano odpalałem i za pierwszym odpaliła, potem zgasł i już nie chciał odpalić-więc go wykręciłem. A opowiedz jak to u ciebie było, bo jestem ciekaw.. a oryginalnie jaka jest? była 35 zębów Edytowane 31 Grudnia 2007 przez adriandlugi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 31 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2007 Nie no gratuluje podejścia do sprawy :icon_biggrin: A co jak drugi też popsujesz, kupisz następny?? Pomijam fakt że kupując silnik z allegro kupujesz kota w worku. Weź ty lepiej oddaj ten sprzęt komuś kto zna się na rzeczy, taka jest moja rada.Nie mam pojęcia co w tym silniku może nie hulać, jego budowa jest tak niepojętnie prosta że na gołe oko widać co z nim jest nie tak. we wcześniejszym poście pisałem że być może coś jest z platynkami, zaglądałeś tam, czy , ci się nie chciało a twoja naprawa polega na przekopaniu biednego sprzęta?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adriandlugi Opublikowano 31 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2007 (edytowane) platynki były ok. nawet je pilnikiem potraktowałem.... A, a budowa faktycznie bardzo prosta tylko przez tą prostotę same problemy. Edytowane 31 Grudnia 2007 przez adriandlugi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek2812 Opublikowano 1 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2008 no to jak po platynkach pilnikiem jeździsz to na pewno nie są już dobre!!Cały pic polega na tym ze one są pokryte warstwą platyny żeby sie nie wypalały a jeżeli przetarłeś je pilnikiem to już są do d**y i będą się palić.Platynki możesz co najwyżej przejechać papierem ściernym najlepiej wodnym,gradacja około 1000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziele90 Opublikowano 1 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2008 palenie świec- świeca dostaje przebicie i nei działa. wg mnie kolego to nie umiesz wyregulować dostatecznie zapłonu. Dopóki sam tego nei zrobiłem to moja motorynka miała cały czas takie objawy tyle że 1 regulacja trwała tydzień:offtopic: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzia Opublikowano 1 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2008 ale skoro ten silnik jest świeżo po remoncie to może poprostu trzeba go dotrzeć :icon_razz: wiem, ze żadnej ameryki nie odkryłem, ale chodzi mi o to, ze jak ja mojego ogra docierałem (2 razy) to pierwsze 100km to była masakra silnik cały czas gorący, muliło go strasznie, świece źle wypalone, po tych 100km ustawiłem zapłon oraz gaźnik i docierałem jeszcze przez 500km ale silnik już chodził wtedy równo i wszystko było jak należy. Spróbuj może jeszcze trochę tak pojeździć i potem wszystko wyregulować, nie masz nic do stracenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.