Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

kilka firm ubezpieczeniowych ma na stronach www kalkulatory. albo podajesz tel w link4, oddzwaniają i po paru min rozmowy masz ofertę (z gatunku tych tańszych)

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

symulator na www ma się nijak do rzeczywistości .

w moim przypadku powinienem płacić prawie 800 zeta więcej niż mi w biurze policzyli , a zniżki tu i tu niby te same :buttrock:

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Pojemność silnika ma znaczenie, a i cenią się różnorodnie. Ja jestem młodym kierowcą (24 lata), doświadczenie poniżej roku, silnik 2.0. OC mam w MTU - 1403,50 zł/rok :icon_eek: Dla porównania - fiat 126p w PZU - 1200 zł/rok :icon_eek: Trzeba dobrze poszukać, gdzie najlepiej ubezpieczyć zależy od stażu za kółkiem, wieku, posiadanych zniżek itd itp...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojemność silnika ma znaczenie, a i cenią się różnorodnie. Ja jestem młodym kierowcą (24 lata), doświadczenie poniżej roku, silnik 2.0. OC mam w MTU - 1403,50 zł/rok :D Dla porównania - fiat 126p w PZU - 1200 zł/rok :icon_eek: Trzeba dobrze poszukać, gdzie najlepiej ubezpieczyć zależy od stażu za kółkiem, wieku, posiadanych zniżek itd itp...

 

 

to prawda, ale który jest najtańszy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja słyszałem, że najtańsze jest TUW - Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych. Może trochę zbacza z tematu ale powiem tak: znajomy twierdzi, że nie ma żadnej zniżki i ma zwyżkę za wiek i za OC motocykla zapłacił ok 90 pln (!!!) więc samochody może też mają taniej? Na ich stronie są adresy placówek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...