wojtek85 Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 czescKilka miesiecy temu sprowadzilem ze stanow yamahe v max 2006 rok motocykl ma przejechane 1500mil i byl po leciutkim slizgu na lewa strone uszkodzeniu ulegla dzwignia zmiany biegow tak mysle koles musial wylozyc sie na 5-tce moim zdaniem jest zgiety jakis wodzik po prostu nie dopycha 5 biegu szukam osoby ktora podejmie sie naprawy tego sprzetu do sezonu zostalo malo czasu na prawde pilna sprawa ewentualnie sprzedam ten motocykl pilnie!!! i pozdrawiam podaje swoj numer tel 661480151 pozdrawiam czesc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 a czy zmieniałeś biegi na samym wałku? (bez przedłużek i dźwigni- po prostu samymi kombinerkami na wałku wychodzącym ze skrzyni).Bo to trochę nierealne, żeby uszkodzony był PODCZAS wypadku tylko 5. birg. prędzej wałek się skrzywi albo cuś... Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jawic Opublikowano 27 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2007 Jak szukasz mechanika to najlepiej powiedz skąd jesteś bo ... wiadamo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek85 Opublikowano 28 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 Jestem z okolic Suwałk.dodam tylko ze 1,2,3,4 bieg wchodzi bez zarzutu.na paczatku 5 bieg tez byl ale po pewnym czasie zaczal wyskakiwac .teraz wogole nie mozna wrzycic 5.Nawet jak motor jest zgaszony i wlacze 5 bieg to do przodu moto nie moge popchac (co jest rzecza normalna) ale za to do tylu moto zachowuje sie jakby byl na luzie.Biegi zmienialem na samym walku.Poprostu calkowicie zdjalem dzwignie biegow tak ze byla osobnym elementem nasadzilem na walek wychodzacy ze skrzyni i zmienialem biegi.pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 Jak jesteś z Suwałk to podjedź do Dziawera na ul Łanową. Jest on dilerem yamahy i ma też serwis. Dziawer-Motocykle autoryzowany dealer Yamaha Suwałki ul. Łanowa 26 tel.: 0-604 822 551, 0-692 426 515 (0-87) 563 04 73 e-mail: [email protected] [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek85 Opublikowano 29 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2007 dzieki za informacje.juz wczesniej tam bylem.pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek85 Opublikowano 31 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2007 Moze ktos mial podobny przypadek i wie co moze byc przyczyna tej usterki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 31 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2007 bez rozebrania silnika nieczego sie nie dowiesz. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek85 Opublikowano 31 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2007 wlasnie szukam kogos chetnego kto rozebral by ten silnik i zlikwidowal ta usterke.pozdraiwam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek85 Opublikowano 4 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 Czyżby nie ma kogos kto podjałby sie rozbiorki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slayer Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 Dziawer nie chce sie podjac czy za duzo chce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 4 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2008 śliska sprawa z naprawą czegoś takiego, coś będze zgięte, niby złoży potem znowu zacznie wyskaiwać, i problem gotowydla mechanika, a koszty nowych części będą nie małe. nie orientuję sie w cenach czesci do tego motoru ale nie lepiej kupić skrzynie biegów np z rozbitego motoru?? a tylko zostaje pytanie ktos ie teog podejmie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Kolego jezeli spodziewasz sie ze to drobiazg, ktory da sie latwo naprawic, to jestes w bledzie - tak moze byc, ale wieksze prawdopodobienstwo jest ze wygiety jest wodzik w samej skrzyni, ktora trzeba wyjac z silnika i rozebrac.Rowniez jest niewielkie prawdopodobienstwo ze sprzegla klowe kol zebatych tego biegu dostaly po krzyzach i tez moze trzeba bedzie je wymienic.Ceny tych czesci sa dosc wysokie, cena samej robocizny za wyjecie / wlozenie silnika do ramy a pozniej jego rozpolowienie i zlozenie w kupe tez nie mala.W dodatku balbym sie zostawiac VMaxa w rekach kogos, kto nie ma z nim za duzego doswiadczenia.Tak ze podstawowe pytanie jest dlaczego nie chcesz tego oddac do miejscowego dealera Yamahy ? Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek85 Opublikowano 5 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 miejscowy dealer yamahy za bardzo nie chce podjac sie tego zadania a ja upieram sie ze to drobiazg.Czy dostanie sie do skrzyni w takim motorze wymaga ingerencji w uklad korbowo tlokowy czy tez nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2008 Naprawa tego uszkodzenia nie wymaga ingerencji w uklad tlokowo korbowy, tylko wyjecia silnika, rozpolowienia go od dolu co z kolei wymaga rozebrania bokow i osprzetu, rozlacznia napedu pierwotnego i wymiany wodzika + jak widze kol zebatych 5 biegu.Przeczytalem dokladniej twoje pierwsze posty i jezeli 5 na poczatku byla a potem znikla, to jak amen w pacierzu poszly sprzegla klowe 5. Dowiedz sie najpierw jakie sa ceny czesci ( nie radze korzystac z uzywek w wersji USA - otwartej ) w gre wchodza 2 zazebiajace sie ze soba kola 5 biegu i wodzik tego biegu. Oprocz tego robocizna za robote jak wyzej.Jezeli uwazasz ze wyjecie silnika z VMaxa to chwila nieuwagi to tez zbyt optymistycznie na to patrzysz. Nie robilem tej konkretnej naprawy wlasnorecznie, ale moj kumpel wlasciciel warsztatu u ktorego robie stale rozne rzeczy, robil dokladnie ta naprawe VMaxa swojej dziewczyny i mimo to ze jest bardzo szybkim i efektywnym mechanikiem to okolo tygodnia to trwalo ( w okresie zimowym, gdy nie mial zadnej innej roboty, czyli robil codziennie tylko Yamahe ). To przy uzyciu pneumatycznych narzedzi, 2 podnosnikow i wlasnej duzej wiedzy jaka ma o tym motocyklu ( sam uzytkuje Royal Venture z 82 r o identycznej mechanice jak VMax ). Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.