Skocz do zawartości

"Forumowy klub V-Stroma" ( DL 650 , DL650 , DL 1000 , DL1000 )


Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Takie pytanko, orientuje się ktoś ile obecnie stoi oryginalny (OEM) centralny podnóżek do V-stroma 650?

 

Nie wiem jak "oryginalna" centralka, ale za Touratecha zapłaciłem w marcu 540 PLN - to już było po nowych cenach. Podejrzewam, że w Suzuki jak zawsze drożej...;)

Ale centralkę polecam, przydatna rzecz.;)

 

Vatzeque - naprawdę samo wstawienie KN aż tak zmienia spalanie i skład mieszanki? :icon_eek:

Sam przymierzam się do zmiany filtra na KN przy najbliższym przeglądzie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

njoyXX wstaw standardowy filtr papierowy na miejsce KN.

 

 

Hej!

Dzieki za odpowiedz.

Myslisz ze to przez KN?

A moze oddac moto na jakies ustawienie do serwisu?Jesli jest to wogole mozliwe by cos podregulowac.

Pozdro!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej!

Dzieki za odpowiedz.

Myslisz ze to przez KN?

A moze oddac moto na jakies ustawienie do serwisu?Jesli jest to wogole mozliwe by cos podregulowac.

Pozdro!

 

W zasilaniu wtryskowym nic się nie reguluje, chyba , że TBs ...Throttle Body Synchronization... czyli potocznie mówiąc synchronizacje podciśnienia w gardzielach dolotowych...za pomocą zwykłych wakuometrów... można też ustawiać TPS Throttle position synchronization.... pozycje drugich przepustnic ... ale raczej nie maja one dużego wpływu na znaczne podwyższenie spalania.... może raczej sonda lambda daje błędny sygnał do komputera o zwiększonym poziomie O2 w spalinach.... ale wtedy powinien pojawić się na wyświetlaczu kod błędu.... generalnie, tak jak sugerowano wyżej lepiej wrócić do oryginalnego filtra.... jesli już K&N to z Power Commanderem a i najlepiej z przelotowym układem wydechowym...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

zachodzę w głowę jak trzeba jeździć aby 1000 spalił 5,5 litra. Jakbym się nie starał to nigdy mniej jak 6,5 mi nie spalił, no po prostu nie da sie...

a odnośnie filtra k&N to nie ma wpływu na spalanie paliwa, bo za to odpowiada prawa ręka ;) no chyba że jest zapchany filtr powietrza to może i oleju pociągnąć z silnika.

 

A może moja prawa ręka jest zbyt przyzwyczajona do odkręcania??!!??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zachodzę w głowę jak trzeba jeździć aby 1000 spalił 5,5 litra. Jakbym się nie starał to nigdy mniej jak 6,5 mi nie spalił, no po prostu nie da sie...

Jazda na ostatnim biegu. Nie przekraczać 100km/h.

Nie zapomnij się pochwalić :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

miałem okazję pojeździć na małym DL i cholera... jakby skrojony pode mnie...

od roku juz mi chodzi on po głowie, lecz niestety nie odpowiadał mojej pani, choć teraz po obiciu sobie siedzenia w 250km trasy chyba zmieni zdanie i przekona sie do turystyków.

wprawdzie Triumph Tiger którym jezdziłem kilka tygodni wczesniej wypadał lepiej w trasie pod wzgledem komfortu, ergonomii, odchylania strug powietrza (choć pewnie wystrczyloby przestawic szybe w DL) to pewniej czulem sie na Suzi.

Paradoksalnie choć wg tabel to V-Strom jest cięższy i to prawie 20kg, jednak niżej osadzone siedzenie dawało wrażenie lepszej manewrowości na postoju. taki ból krótkonogich ;-)

jak dla mnie rewelacja, choc brakowało mi wyswietlacza biegów

 

 

miałem też okazję przejechać się Gladiusem...

fajne małe zwinne moto ale qrde to jest chyba bardziej niewygodne od naszej obecnej Shadow, no i kompletnie się nie czułem na nim

generalnie wyleczyliśmy się już oboje z niego. niepotrzebny nam kolejny motocykl ktorym mozna wyskoczyc co najwyżej do miasta na kawe bo gdzies dalej to szkoda nam naszych dup

chyba jestem już za stary i za wygodny ;-)

Edytowane przez marcinn72

CZ 175 '1961 -> Honda VT600c '1999 -> BMW F650GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co było bardziej komfortowego w Triumphie...? :) Wydaje mi się, że akurat komfort to naprawdę bardzo mocna strona Vstroma, na razie jeszcze na wygodniejszym nie siedziałem...:)

Tiger zdecydowanie "ostrzejszy" sprzęt, takie prawie supermoto (wiem prawie robi wielką różnicę), jak planujesz turystykę w 2 osoby to Vstrom da radę lepiej. Jak chcesz poszaleć to pewnie Tiger na więcej szaleństwa pozwoli.

Wyświetlacz zapiętego biegu można kupić na alledrogo jak ktoś potrzebuje - połowa forum vstrom już to zamontowała. Ja nie wiem za bardzo po co, ale nawet nie kosztuje to jakichś wielkich pieniędzy.

Fabryczna szyba dla osób powyżej 175 cm się jednak nie sprawdza pomimo regulacji jej ustawienia. Są za to dostępne różne akcesoryjne i można sobie z tym poradzić. Jak kupisz sprzęta to znajdziesz wszystko do niego, ten model jest już długo produkowany bez zasadniczych zmian, więc akcesoriów jest naprawdę duży wybór.

:lalag:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale ja nie napisałem że V-Strom jest niekomfortowy :-)

po przejechaniu się obydwoma miałem subiektywne wrażenie że Tiger nieznacznie lepiej wybiera nierównosci polskich dróg

ale ponieważ pewniej czuję się na V-Stromie to jest to mój faworyt... (zaraz za BMW) ;-)

CZ 175 '1961 -> Honda VT600c '1999 -> BMW F650GS

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Witam wszystkim DL-wców, właśnie przesiadłem się z Intrudera na DL1000 i mam mały kłopot, szukam instrukcji obsługi (niestety dostałem sprzęt bez), w serwisie nie mają (bo nie ma w ofercie), na Allegro widzę tylko instrukcje do naprawy (na tym sie nie znam), a potrzebuję do takich banalnych rzeczy jak obsługa wskaźników (np ustawienie daty ), regulacja świateł itp. A propos może wiecie czy jest możliwa zmiana licznika cyfrowego z mil na km? :icon_biggrin:

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propos może wiecie czy jest możliwa zmiana licznika cyfrowego z mil na km? :icon_biggrin:

Na pewno jest możliwa, bo każda marka motocykla z jaką się spotkałem ma taką możliwość.

 

Dziwi mnie, że instrukcji obsługi nie można kupić.

Zadzwoń do innego dealera i jeszcze innego.

Ja gdy zapytałem w Hondzie o polską instrukcję, to wycenili mi ją na 79PLN.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwi mnie, że instrukcji obsługi nie można kupić.

Zadzwoń do innego dealera i jeszcze innego.

Ja gdy zapytałem w Hondzie o polską instrukcję, to wycenili mi ją na 79PLN.

po co kupować coś co możesz całkowicie za darmo i legalnie ściągnąć ze strony suzuki ???

 

http://www.suzuki-moto.pl/page.php?id=instrukcje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...