Vatzeque Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 njoyXX wstaw standardowy filtr papierowy na miejsce KN. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaG_1975 Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Witam, Takie pytanko, orientuje się ktoś ile obecnie stoi oryginalny (OEM) centralny podnóżek do V-stroma 650? Nie wiem jak "oryginalna" centralka, ale za Touratecha zapłaciłem w marcu 540 PLN - to już było po nowych cenach. Podejrzewam, że w Suzuki jak zawsze drożej...;) Ale centralkę polecam, przydatna rzecz.;) Vatzeque - naprawdę samo wstawienie KN aż tak zmienia spalanie i skład mieszanki? :icon_eek: Sam przymierzam się do zmiany filtra na KN przy najbliższym przeglądzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mobi1er Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 Z tego co widzę Sw-Motech kosztuje 600-700. Niestety cennik "oryginalnych" akcesoriów Suzuki jest jakoś bardzo ukryty przed potencjalnymi kupcami :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
njoyXX Opublikowano 8 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2009 njoyXX wstaw standardowy filtr papierowy na miejsce KN. Hej! Dzieki za odpowiedz. Myslisz ze to przez KN? A moze oddac moto na jakies ustawienie do serwisu?Jesli jest to wogole mozliwe by cos podregulowac. Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin2 Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Myslisz ze to przez KN? mam zamontowany filtr K&N (przejechałem z nim ok. 16 tys.) i spalanie pozostało na takim samym poziomie czyli niskim :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 Hej! Dzieki za odpowiedz. Myslisz ze to przez KN? A moze oddac moto na jakies ustawienie do serwisu?Jesli jest to wogole mozliwe by cos podregulowac. Pozdro! W zasilaniu wtryskowym nic się nie reguluje, chyba , że TBs ...Throttle Body Synchronization... czyli potocznie mówiąc synchronizacje podciśnienia w gardzielach dolotowych...za pomocą zwykłych wakuometrów... można też ustawiać TPS Throttle position synchronization.... pozycje drugich przepustnic ... ale raczej nie maja one dużego wpływu na znaczne podwyższenie spalania.... może raczej sonda lambda daje błędny sygnał do komputera o zwiększonym poziomie O2 w spalinach.... ale wtedy powinien pojawić się na wyświetlaczu kod błędu.... generalnie, tak jak sugerowano wyżej lepiej wrócić do oryginalnego filtra.... jesli już K&N to z Power Commanderem a i najlepiej z przelotowym układem wydechowym... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bratek Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 zachodzę w głowę jak trzeba jeździć aby 1000 spalił 5,5 litra. Jakbym się nie starał to nigdy mniej jak 6,5 mi nie spalił, no po prostu nie da sie... a odnośnie filtra k&N to nie ma wpływu na spalanie paliwa, bo za to odpowiada prawa ręka ;) no chyba że jest zapchany filtr powietrza to może i oleju pociągnąć z silnika. A może moja prawa ręka jest zbyt przyzwyczajona do odkręcania??!!?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 18 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2009 zachodzę w głowę jak trzeba jeździć aby 1000 spalił 5,5 litra. Jakbym się nie starał to nigdy mniej jak 6,5 mi nie spalił, no po prostu nie da sie... Jazda na ostatnim biegu. Nie przekraczać 100km/h. Nie zapomnij się pochwalić :D Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinn72 Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 (edytowane) miałem okazję pojeździć na małym DL i cholera... jakby skrojony pode mnie... od roku juz mi chodzi on po głowie, lecz niestety nie odpowiadał mojej pani, choć teraz po obiciu sobie siedzenia w 250km trasy chyba zmieni zdanie i przekona sie do turystyków. wprawdzie Triumph Tiger którym jezdziłem kilka tygodni wczesniej wypadał lepiej w trasie pod wzgledem komfortu, ergonomii, odchylania strug powietrza (choć pewnie wystrczyloby przestawic szybe w DL) to pewniej czulem sie na Suzi. Paradoksalnie choć wg tabel to V-Strom jest cięższy i to prawie 20kg, jednak niżej osadzone siedzenie dawało wrażenie lepszej manewrowości na postoju. taki ból krótkonogich ;-) jak dla mnie rewelacja, choc brakowało mi wyswietlacza biegów miałem też okazję przejechać się Gladiusem... fajne małe zwinne moto ale qrde to jest chyba bardziej niewygodne od naszej obecnej Shadow, no i kompletnie się nie czułem na nim generalnie wyleczyliśmy się już oboje z niego. niepotrzebny nam kolejny motocykl ktorym mozna wyskoczyc co najwyżej do miasta na kawe bo gdzies dalej to szkoda nam naszych dup chyba jestem już za stary i za wygodny ;-) Edytowane 13 Lipca 2009 przez marcinn72 Cytuj CZ 175 '1961 -> Honda VT600c '1999 -> BMW F650GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaG_1975 Opublikowano 16 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2009 Co było bardziej komfortowego w Triumphie...? :) Wydaje mi się, że akurat komfort to naprawdę bardzo mocna strona Vstroma, na razie jeszcze na wygodniejszym nie siedziałem...:) Tiger zdecydowanie "ostrzejszy" sprzęt, takie prawie supermoto (wiem prawie robi wielką różnicę), jak planujesz turystykę w 2 osoby to Vstrom da radę lepiej. Jak chcesz poszaleć to pewnie Tiger na więcej szaleństwa pozwoli. Wyświetlacz zapiętego biegu można kupić na alledrogo jak ktoś potrzebuje - połowa forum vstrom już to zamontowała. Ja nie wiem za bardzo po co, ale nawet nie kosztuje to jakichś wielkich pieniędzy. Fabryczna szyba dla osób powyżej 175 cm się jednak nie sprawdza pomimo regulacji jej ustawienia. Są za to dostępne różne akcesoryjne i można sobie z tym poradzić. Jak kupisz sprzęta to znajdziesz wszystko do niego, ten model jest już długo produkowany bez zasadniczych zmian, więc akcesoriów jest naprawdę duży wybór. :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinn72 Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 ale ja nie napisałem że V-Strom jest niekomfortowy :-) po przejechaniu się obydwoma miałem subiektywne wrażenie że Tiger nieznacznie lepiej wybiera nierównosci polskich dróg ale ponieważ pewniej czuję się na V-Stromie to jest to mój faworyt... (zaraz za BMW) ;-) Cytuj CZ 175 '1961 -> Honda VT600c '1999 -> BMW F650GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pgajus Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 Witam wszystkim DL-wców, właśnie przesiadłem się z Intrudera na DL1000 i mam mały kłopot, szukam instrukcji obsługi (niestety dostałem sprzęt bez), w serwisie nie mają (bo nie ma w ofercie), na Allegro widzę tylko instrukcje do naprawy (na tym sie nie znam), a potrzebuję do takich banalnych rzeczy jak obsługa wskaźników (np ustawienie daty ), regulacja świateł itp. A propos może wiecie czy jest możliwa zmiana licznika cyfrowego z mil na km? :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 11 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2009 A propos może wiecie czy jest możliwa zmiana licznika cyfrowego z mil na km? :icon_biggrin: Na pewno jest możliwa, bo każda marka motocykla z jaką się spotkałem ma taką możliwość. Dziwi mnie, że instrukcji obsługi nie można kupić. Zadzwoń do innego dealera i jeszcze innego. Ja gdy zapytałem w Hondzie o polską instrukcję, to wycenili mi ją na 79PLN. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtasik Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Owner's manual pozdr, w Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 12 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2009 Dziwi mnie, że instrukcji obsługi nie można kupić. Zadzwoń do innego dealera i jeszcze innego. Ja gdy zapytałem w Hondzie o polską instrukcję, to wycenili mi ją na 79PLN. po co kupować coś co możesz całkowicie za darmo i legalnie ściągnąć ze strony suzuki ??? http://www.suzuki-moto.pl/page.php?id=instrukcje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.