Tomski_01 Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 Ktos nawet nie dawno podal skany calego artykulu o CRF X. Warto poczytac zeby potem nie pisac idiotyzmow. CRFX mozna bardzo latwo i w sumie tanio odblokowac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 http://www.dirtrider.com/tests/motocross/1...450x/index.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal_dh Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 Fakt sorka za glupote ale to prawda ze widzialem w katalogu tylko :) No ale forum jest po to zeby sie uczyc i dowiadywac nowych rzeczy... Wiec sie nie wkurzajcie ;) Pozdrawiam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...1ac3c4db00.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...645f525c8a.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...156b8cf6e8.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...9a30cb3f5e.html Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kraka Opublikowano 22 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 kurcze, teraz to już sam nie wiem co bym chciał ;) honda okazała sie że to honda - dobry wytrzymały sprzęt, ktm też raczej ma dobrą renomę i bezawaryjność. Dwa sprzęty po prostu są na wypasie. Pewnie z tego i tego był bym zadowolony. wielkie dzięki za wstawiony artykuł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 te motocykle wymagaja czestego i dokladnego serwisu , nie liczysz tam km a raczej mh , moze cos ciezszego ale trwalszego ? LC4 SC , XR R , KLX R , TTR ?? - nadaja sie nawet na dalsze szosowe wypady Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kraka Opublikowano 22 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 (edytowane) te motocykle wymagaja czestego i dokladnego serwisu , nie liczysz tam km a raczej mh , moze cos ciezszego ale trwalszego ? LC4 SC , XR R , KLX R , TTR ?? - nadaja sie nawet na dalsze szosowe wypadyTo może też być ważna kwestia w takim razie o jak częstym serwisie mówimy ? Co ile mh trzeba wymieniać zużyte części ? ogólnie mógłby mi ktoś naświetlić sprawę kosztów eksploatacji Edytowane 22 Grudnia 2007 przez Kraka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 To może też być ważna kwestia w takim razie o jak częstym serwisie mówimy ? Co ile mh trzeba wymieniać zużyte części ? ogólnie mógłby mi ktoś naświetlić sprawę kosztów eksploatacjiJa też bym się chętnie dowiedział ile ktoś przykładowo wydał na 4t full czy hart enduro przez dany okres i ile za tą cenę miał przyjemności? Tylko szczerej wypowiedzi bym chciał poczytać.Wesołych Świąt :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 to czesto zalezy od stanu moto , chyba ze macie na mysli tu nowego sprzeta to polata jakis czas prawie bezobslugowo. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 te motocykle wymagaja czestego i dokladnego serwisu , nie liczysz tam km a raczej mh , moze cos ciezszego ale trwalszego ? LC4 SC , XR R , KLX R , TTR ?? - nadaja sie nawet na dalsze szosowe wypady + DRZ :D .co jak co ale jak mam ochotę wrzucam szosowe oponki z odpowiednimi zębatkami i latam po województwie aż się znudzi :) .serwis 4x rzadziej niż u konkurencji Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 no wlasnie DRZ to takie przejscie meiedzy hard a soft - lekkie i srednio mocne. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 Mi chodzi o powyżej 2000 rok. Dokładnie w miarę niech ktoś sie odważy napisać. Taki tekst: Drożej kosztuje 4t od 2t ale za to w 4t rzadziej robi sie remont i serwis. to nie piszcie tylko co sami kupujecie do swoich crossów.(???) Bo ja z tego co dowiedziałem się o crossach 4t to za wesoło nie jest tak jak jak np. w XR 600 z 89' co (jak sie trafi na dobry egzemplarz) co można nim do śmierci śmigać tylko aby pilnować oleju przekładni i luzów zaworów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theNaturat Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 Ja też bym się chętnie dowiedział ile ktoś przykładowo wydał na 4t full czy hart enduro przez dany okres i ile za tą cenę miał przyjemności? Tylko szczerej wypowiedzi bym chciał poczytać.Wesołych Świąt :icon_twisted: ok 1/3 wartosci nowego motoru, ktm'y sa tylko dobre jak sie o nie dba - raz czegos nie zrobisz i potem zalujesz i wsadzasz 2 razy wiecej kasy; takie jest moje zdanie po calym roku latania na "hart" :buttrock: enduro ( dot. 250 4t ) moj kolega mial crf 450 - super motor ale juz dla wprawionychexc jest lagodniejszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 ok 1/3 wartosci nowego motoru, ktm'y sa tylko dobre jak sie o nie dba - raz czegos nie zrobisz i potem zalujesz i wsadzasz 2 razy wiecej kasy; takie jest moje zdanie po calym roku latania na "hart" :icon_mrgreen: enduro ( dot. 250 4t ) moj kolega mial crf 450 - super motor ale juz dla wprawionychexc jest lagodniejszyJa jeździłem dużo bardziej lajtowo od Ciebie ale poza wymiana oleju nie włożyłem ani złotówki w WR.P.S. pozdro i do zobaczenia na wiosnę na torze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theNaturat Opublikowano 22 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2007 Ja jeździłem dużo bardziej lajtowo od Ciebie ale poza wymiana oleju nie włożyłem ani złotówki w WR.P.S. pozdro i do zobaczenia na wiosnę na torze. 1. Jestes master, moj sensei, przodownik pracy :icon_mrgreen:2. Masz yamahe ( teraz wiem ze to duzy plus :( )3. Moje zdolnosci autodestrukcji nie maja granic4. Pare drzew i kamieni na enduro zrobilo swoje 5. n wywrotek na treningach ( n -> nieskonczonosc ) Juz sie wiosny nie moge doczekac ( ponoc jakis kozak bedzie jezdzil crf'ą :biggrin::D:D...) Wniosek: Kraka nie wiesz co brac? - bierz niebieskie :( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.