Skocz do zawartości

ktm 450 lub honda crf 450


Rekomendowane odpowiedzi

kurcze, teraz to już sam nie wiem co bym chciał ;) honda okazała sie że to honda - dobry wytrzymały sprzęt, ktm też raczej ma dobrą renomę i bezawaryjność. Dwa sprzęty po prostu są na wypasie. Pewnie z tego i tego był bym zadowolony.

wielkie dzięki za wstawiony artykuł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te motocykle wymagaja czestego i dokladnego serwisu , nie liczysz tam km a raczej mh , moze cos ciezszego ale trwalszego ? LC4 SC , XR R , KLX R , TTR ?? - nadaja sie nawet na dalsze szosowe wypady

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te motocykle wymagaja czestego i dokladnego serwisu , nie liczysz tam km a raczej mh , moze cos ciezszego ale trwalszego ? LC4 SC , XR R , KLX R , TTR ?? - nadaja sie nawet na dalsze szosowe wypady

To może też być ważna kwestia w takim razie o jak częstym serwisie mówimy ? Co ile mh trzeba wymieniać zużyte części ?

 

ogólnie mógłby mi ktoś naświetlić sprawę kosztów eksploatacji

Edytowane przez Kraka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może też być ważna kwestia w takim razie o jak częstym serwisie mówimy ? Co ile mh trzeba wymieniać zużyte części ?

 

ogólnie mógłby mi ktoś naświetlić sprawę kosztów eksploatacji

Ja też bym się chętnie dowiedział ile ktoś przykładowo wydał na 4t full czy hart enduro przez dany okres i ile za tą cenę miał przyjemności? Tylko szczerej wypowiedzi bym chciał poczytać.

Wesołych Świąt :icon_mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to czesto zalezy od stanu moto , chyba ze macie na mysli tu nowego sprzeta to polata jakis czas prawie bezobslugowo.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te motocykle wymagaja czestego i dokladnego serwisu , nie liczysz tam km a raczej mh , moze cos ciezszego ale trwalszego ? LC4 SC , XR R , KLX R , TTR ?? - nadaja sie nawet na dalsze szosowe wypady

 

 

+ DRZ :D .

co jak co ale jak mam ochotę wrzucam szosowe oponki z odpowiednimi zębatkami i latam po województwie aż się znudzi :) .

serwis 4x rzadziej niż u konkurencji

transport bus + 4os

stała trasa Łódź-Paryż-Łódź
PW, GG lub 663 231 860

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wlasnie DRZ to takie przejscie meiedzy hard a soft - lekkie i srednio mocne.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi chodzi o powyżej 2000 rok. Dokładnie w miarę niech ktoś sie odważy napisać. Taki tekst: Drożej kosztuje 4t od 2t ale za to w 4t rzadziej robi sie remont i serwis. to nie piszcie tylko co sami kupujecie do swoich crossów.(???) Bo ja z tego co dowiedziałem się o crossach 4t to za wesoło nie jest tak jak jak np. w XR 600 z 89' co (jak sie trafi na dobry egzemplarz) co można nim do śmierci śmigać tylko aby pilnować oleju przekładni i luzów zaworów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też bym się chętnie dowiedział ile ktoś przykładowo wydał na 4t full czy hart enduro przez dany okres i ile za tą cenę miał przyjemności? Tylko szczerej wypowiedzi bym chciał poczytać.

Wesołych Świąt :icon_twisted:

 

ok 1/3 wartosci nowego motoru, ktm'y sa tylko dobre jak sie o nie dba - raz czegos nie zrobisz i potem zalujesz i wsadzasz 2 razy wiecej kasy; takie jest moje zdanie po calym roku latania na "hart" :buttrock: enduro ( dot. 250 4t )

 

moj kolega mial crf 450 - super motor ale juz dla wprawionych

exc jest lagodniejszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok 1/3 wartosci nowego motoru, ktm'y sa tylko dobre jak sie o nie dba - raz czegos nie zrobisz i potem zalujesz i wsadzasz 2 razy wiecej kasy; takie jest moje zdanie po calym roku latania na "hart" :icon_mrgreen: enduro ( dot. 250 4t )

 

moj kolega mial crf 450 - super motor ale juz dla wprawionych

exc jest lagodniejszy

Ja jeździłem dużo bardziej lajtowo od Ciebie ale poza wymiana oleju nie włożyłem ani złotówki w WR.

P.S. pozdro i do zobaczenia na wiosnę na torze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeździłem dużo bardziej lajtowo od Ciebie ale poza wymiana oleju nie włożyłem ani złotówki w WR.

P.S. pozdro i do zobaczenia na wiosnę na torze.

 

1. Jestes master, moj sensei, przodownik pracy :icon_mrgreen:

2. Masz yamahe ( teraz wiem ze to duzy plus :( )

3. Moje zdolnosci autodestrukcji nie maja granic

4. Pare drzew i kamieni na enduro zrobilo swoje

5. n wywrotek na treningach ( n -> nieskonczonosc )

 

Juz sie wiosny nie moge doczekac ( ponoc jakis kozak bedzie jezdzil crf'ą :biggrin::D:D...)

 

Wniosek: Kraka nie wiesz co brac? - bierz niebieskie :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...