Piotr Dudek Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 Sprawdzić luz zaworów ssanie 0.05 wydech 0.08-0.10i sprawdzić odległość impulsatora od nadajnika koła magnesowego powinno być 0.15-0.20mm Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 Ja zawory ustawiałem na 0,05 i w tedy te koszmarki najlepiej działają Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 23 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2007 ja ustawiam 0,05 i na wydechu 0,06. Pali od strzału;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekbuli Opublikowano 24 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2007 W czwartek sprawdzę mase(doprowadze nową) obejrze rozrusznik zawory są wyreglowane. Zazwyczaj wine ponosił impulsator a przerwa jest prawidłowa. W czwartek ogłosze winiki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2007 kiedys składałem z paczki skuterek nóweczke odpalił. Pochodził zgasiłem potem odpalam a tam nic! Wkuryzłem sie wyregulowałem zawory jeszcze raz palił znowu! Urok tego typu maszyn. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2007 (edytowane) Przyczyna jest dosyć prosta - on się stęsknił za serwisem naprawiającym tę markę skuterów.Ale niestety nie podałeś nam ani marki ani modelu tego skutera.Wiem ale chyba Ty nie wiesz że w Chinach jest ponad 1000 fabryk skuterów i każdy z nich jest trochę inny a każdy ma trochę inne wady.Jeżeli podasz nam markę, model, pojemność i przebieg to istnieje prawdopodobieństwo że znajdziemy powód tej awarii.Daj nam szansę Ok, nazwa nazwą, ale przecież silniki w tych skuterach są takie same? Nie? Silniki, moduły, ramy, elektryka... Edytowane 24 Grudnia 2007 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 24 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2007 Jeszcze raz na tym 4um. W Chinaj jest ponad 1000 fabryk skuterów i co najmniej 3 duże fabryki silników które różnią się wewnątrz. Tylko konstrukcja dla laika jest z zewnątrz taka sama.Modułów zapłonu ponad 20 typów a iskrowników ponad 30 typów.Jak montażysta na linii myśli o uzupełnieniu nafty w domowym oświetleniu a nie o wykonywanej pracy to mamy potem poważne problemy.Ale do rzeczy. Woltomierz ustawiony na prąd zmienny do łapy , kolega do pomocy i pomiar napięcia w stosunku do masy na poszczególnych kabelkach z iskrownika. Jeden kręci rozrusznikiem a drugi mierzy ale UWAGA bo potrafi nieźle pier(kopnąć).Sprawdzić szczelinę na nadajniku zapłonu i napisać wyniki. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekbuli Opublikowano 28 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 Witam już wszystko gra. Wczyściłem rozrusznik i doczepiłem zwisającą masę. i wszystko zaczęło chodzić.Impulstator był na właściwej wysokości (przerwa w normie).Wyregulowane zawory i wszstko graDziekuje za pomocBULI Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 no niewiem co ci chińczycy robia z tym kablem masy ale przewaznie zwisa i sam musze go doczepić;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 (edytowane) wydaje mi sie ze to wina chinskiego skutera :D im w fabryce nawet sie dokrecac nie chce Edytowane 28 Grudnia 2007 przez radzio Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 30 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2007 nie wiesz to duzo zalezy od firmy :buttrock: Jedynymi z najlepiej złozonych sa Romety!! chociaz dalej cholera niedokrecaja łozysk główki ramy!! Ale naprawde tam wszystko raczej działa itp. inna sprawa ze materiały sa jedene z gorszych. Niema zarzutów zato do kymco czy TGB :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.