Skocz do zawartości

Problemy z zapłonem rm 250


crossmen7
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Więc tak,paplałem się w wodzie po sam bak przejeżdżając przez spory rów.Kapa była nieszczelna

i zalało trochę zapłon(poty),ale już wcześniej był problem moto na wysokich obrotach kichał.Po tym zdarzeniu

wyczyściłem i osuszyłem zapłon.Jest tragicznie.Na wysokich obrotach za każdym razem pali świece(5 szt.),na wolnych i do lekkich obrotów jest dobrze,pali od kopa.Może to cewka?.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z palącymi swiecami sie nie spotkałem w crossie. Może troche inaczej założyłeś spowrotem zapłon? Regulator napiecia może został uszkodzony od tego że coś robiło zware w instalacji ktura było pod woda. Według mnie to cos porobiło sie instalacji. Watpie że cewka by paliła swiece i że z nia coś nie tak bo one albo działaja dobrze albo wcale. Obstaje za regulatorem napiecia lub modułem(przez zware może nie działaja dobrze). pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to znaczy spalona świeca? Czy jest to świeca zalecana do twojego motocykla? Jak wygląd izolator po "spaleniu"? Czy "spalenie" oznacza brak iskry na świecy?

 

Btw. Tam nie ma regulatora napięcia...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moto 33 ostatnio błyszczysz swoimi wypowiedziami...

taka usterka jest doś trudna do rozwiazania, i najprostszym sposobem jest znalezienie jakiegoś drugiego takiego samego zapłonu i powmienianie po kolei pojedyńczych elementów, tj,cewki, impulsatora, modułu. (może jakiś znajomyu ma taki sam motor)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co to znaczy spalona świeca? Czy jest to świeca zalecana do twojego motocykla? Jak wygląd izolator po "spaleniu"? Czy "spalenie" oznacza brak iskry na świecy?

 

Btw. Tam nie ma regulatora napięcia...

 

Świeca po wykręceniu jest jak nowa,po prostu jest brak iskry.Miałem 3 oryginalne.Jak założę nową na fajke i machnę kopkę ręką iskra jest jak książka piszę

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spróbuj odpalić sprzęta po ciemku. Być może wtedy będą widoczne przebicia, sprawdź szczególnie w okolicach górnej cewki i przewodu z fajką ( tym bardziej ze popaplałes sie po sam bak i pewnie zatopiłeś cewkę WN :smile: ). Zakładam że przewody idące od silnika są w dobrym stanie i nie zassały wody.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...