Gość SirAdam Opublikowano 1 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2009 mysle o zalozeniu progresywnych sprezyn progresywne sprezyny, to jest pierwsze co sie w XX zaklada. Ja zalozylem Wilbers, i musze przyznac ze to jest calkiem inne moto. Nie zastanawiaj sie tylko zakladaj, tylko nie kup jakiegos badziewia. Wilbers,White Power szukaj dobrych firm, az takie drogie to nie jest. Koniecznie zalej wtedy taki olej jaki zaleca firma ktora te sprezyny wyprodukowala. Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 5 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2009 (edytowane) progresywne sprezyny, to jest pierwsze co sie w XX zaklada. Zobaczymy - Wirth-y zamowione Tylko pytanie o uszczelniacze - musza byc oryginaly czy wystarcza jakies Ariete ? Rozne opinie kraza - Ariete mialy dawniej slabsze okresy produkcyjne - pozniej sie ich jakosc znacznie polepszyla :) Edytowane 6 Czerwca 2009 przez Norbisz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robnn Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 Pisałem jakiś czas temu o kłopotach z chłodzeniem i dalej nic nie mogę poradzić, wymieniłem nawet termostat. Motor się dość szybko grzeje, ale czytałem, że to normalne, wiatrak na początku radzi sobie z temperaturą. Ale jak silnik jest bardzo gorący, to już nie. Temperatura rośnie podczas postoju na światłach do 108-109 stopni. I wszystko byłoby ok, bo potem jak się ruszy to spada, ale gdy się zatrzymam i zgaszę silnik (wiatrak pracuje) to temperatura rośnie do 108-109 i wywala mi płyn ze zbiorniczka. Moze bylo go za dużo, bo po wywaleniu w zbiorniczku go jeszcze widzialem, poza tym jak rozumie przy zgaszonym silniku nie ma obiegu plynu i wiatrak chlodzi tylko plyn w chlodnicy, oczywiscie jak po chwili odpale moto, to temperatura spada. Co robić? KIEDYŚ PRZECIEŻ MUSZE ZGASIĆ SILNIK:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 Co robić? KIEDYŚ PRZECIEŻ MUSZE ZGASIĆ SILNIK:) Nic, przeciez wszystko jest w porzadku. XX tak ma, w moim to nie jest inaczej. To ze wyrzucil plyn ze zbiornika wyrownawczego, znaczy ze bylo go tam za duzo. Jak nie bedziesz dolewal, to bedzie spokoj. Stan plynu w zbiorniku, na ZIMNYM silniku nie moze byc powyzej MAX. Slabo widoczne, ale tam sa oznaczenia MIN/MAX. Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMAS XX Opublikowano 9 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 Pisałem jakiś czas temu o kłopotach z chłodzeniem i dalej nic nie mogę poradzić, wymieniłem nawet termostat. Motor się dość szybko grzeje, ale czytałem, że to normalne, wiatrak na początku radzi sobie z temperaturą. Ale jak silnik jest bardzo gorący, to już nie. Temperatura rośnie podczas postoju na światłach do 108-109 stopni. I wszystko byłoby ok, bo potem jak się ruszy to spada, ale gdy się zatrzymam i zgaszę silnik (wiatrak pracuje) to temperatura rośnie do 108-109 i wywala mi płyn ze zbiorniczka. Moze bylo go za dużo, bo po wywaleniu w zbiorniczku go jeszcze widzialem, poza tym jak rozumie przy zgaszonym silniku nie ma obiegu plynu i wiatrak chlodzi tylko plyn w chlodnicy, oczywiscie jak po chwili odpale moto, to temperatura spada. Co robić? KIEDYŚ PRZECIEŻ MUSZE ZGASIĆ SILNIK:) Gdybyś nadal miał problemy z płynem spróbuj wymienić korek w chłodnicy w nim też jest zawór w rodzaju termostatu, jeśli ci wywala płyn przy 109 to raczej coś nie tak, normalne że płyn w zbiorniczku zostaje bo niby jak ma wywalić go do końca, pytanie tylko ile płynu ci zostało w układzie, no i sprawa chłodnicy czy nie jest zabita jakimś syfem, w nowościach wyczytałem o chłodnicach Fluidyne mają o 50% powiększoną powierzchnię wymiany ciepła i korki przystosowane do zwiększonego ciśnienia, na zamówienie w Inter Motors, nie mam pojęcia jaka cena, ale raczej tańsza niż drugi silnik. A wie ktoś jaka jest różnica między nowym modelem kierownicy, a starym i w którym roky wyszły te nowe i jeszcze jedna sprawa wydawało mi się że ktoś pisał o łożyskach główki ramy, a mianowicie że najlepiej wymienić na stożkowe chyba, albo ja mam jakąś fazę bo nie znalazłem tego na forum, a coś mi tak świta, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Truemaker Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Witam. Panowie (i Panie) mam taki problem: klik mozecie mi powiedziec czy sa to tlumiki do XX'a? A jesli jest ktos z Wrocka kto by mogl podjechac do mnie przymierzyc czy te tlumiki pasuja to bylbym bardzo zadowolony :) dzieki i pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ROBINSONADA Opublikowano 12 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2009 A wie ktoś jaka jest różnica między nowym modelem kierownicy, a starym i w którym roky wyszły te nowe i jeszcze jedna sprawa wydawało mi się że ktoś pisał o łożyskach główki ramy, a mianowicie że najlepiej wymienić na stożkowe chyba, albo ja mam jakąś fazę bo nie znalazłem tego na forum, a coś mi tak świta, Przy stozkowych masz mozliwośc kasowania luzu o ile nie jest za duży, a w kulkowych jedynie wymiana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMAS XX Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Zobaczymy - Wirth-y zamowione Tylko pytanie o uszczelniacze - musza byc oryginaly czy wystarcza jakies Ariete ? Rozne opinie kraza - Ariete mialy dawniej slabsze okresy produkcyjne - pozniej sie ich jakosc znacznie polepszyla :) Przetestowałeś już może nowe sprężyny, jest jakaś odczuwalna różnica??? I co z olejem producent coś sugerował, czy zalałeś według własnego uznania? Co do uszczelniaczy to nic nie wiem na temat ich jakości, ale ostatnio byłem w serwisie Hondy i tam wisiały tylko Ariete. czy ktoś wie w którym roku wyszły nowe przednie kierunki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemoXX Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 czy ktoś wie w którym roku wyszły nowe przednie kierunki? Jeśli się nie mylę, to nowe kierunki pojawiły się w modelach z wtryskiem, czyli od 1999 roku. Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 25 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2009 Przetestowałeś już może nowe sprężyny, jest jakaś odczuwalna różnica??? I co z olejem producent coś sugerował, czy zalałeś według własnego uznania? Co do uszczelniaczy to nic nie wiem na temat ich jakości, ale ostatnio byłem w serwisie Hondy i tam wisiały tylko Ariete. czy ktoś wie w którym roku wyszły nowe przednie kierunki? Jeszcze nie - brak czasu u mechanikow i troche trzeba poczekac bylo na sprezyny. Nie ma zadnej informacji odnosnie oleju - nie bede kombinowal - zaleje 10W Uszczelniacze jakies Atheny wzialem + lozysko w glowce do zmiany na stozkowe... :) Postaram sie w przyszlym tygodniu zmienic - na razie czas na zrobienie nowej zabawki - DRZ-ty :) Nowe "gladkie" kierunki weszly od 01 r. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mucha56 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 witam, jestem nowym posiadaczem xx z Radomia:) przeczytałem cały temat i tak między nami 70% to offtopiki :), ale nie powiem bo dowiedziałem się paru ciekawych rzeczy. p.s ma ktoś oznaczenia łożysk stożkowych do główki ramy?? kupował ktoś śróbki do mocowania szyby w czaszce?? jeśli tak to gdzie można kupić prucz servisu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMAS XX Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 SSH903R to jest symbol kompletu łożysk na allegro 100 zeta, śrubki też znajdziesz na allegro w różnych kolorach razem z gumkami coś koło 30 złociszy tylko w XX dwie ostatnie śrubki są troszke inne tzn. nie mają gwintu do końca, mocują one wypełnienia zegarów tych śrubek brak w komplecie, możesz założyć zwykłe, tylko dokręcaj z wyczuciem żeby nic nie pękło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbisz Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 witam, jestem nowym posiadaczem xx z Radomia:) przeczytałem cały temat i tak między nami 70% to offtopiki :), ale nie powiem bo dowiedziałem się paru ciekawych rzeczy. p.s ma ktoś oznaczenia łożysk stożkowych do główki ramy?? kupował ktoś śróbki do mocowania szyby w czaszce?? jeśli tak to gdzie można kupić prucz servisu?? Kup w serwisie - obejdzie sie bez przeklinania :) Oryginalne szyby maja malutkie otworki na obsadzenie gumowych kolkow i standardowe ktore mozesz kupic na Allegro nie beda bez przerabiania szyby pasowac. Pod wzgledem srubek i zapinek XX jest wymagajacy - niby da sie na jakies uniwersalne go poskladac ale efekt czasem bedzie mizerny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarnycbr Opublikowano 29 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2009 Witam. Koledzy, czy ma ktos z Was w uzytku torby boczne? Mozecie cos polecic? Dodam, ze mam zalozony kufer cenralny Givi, a torby maja byc jako dodatek na podroz. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcincbr600 Opublikowano 1 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2009 Jeśli się nie mylę, to nowe kierunki pojawiły się w modelach z wtryskiem, czyli od 1999 roku. Pozdrawiam! chyba dopiero od modelu z cyfrową deską Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.