Skocz do zawartości

Honda CBR 1100 XX i wszystko co z nim związane


Rekomendowane odpowiedzi

mysle o zalozeniu progresywnych sprezyn

progresywne sprezyny, to jest pierwsze co sie w XX zaklada.

Ja zalozylem Wilbers, i musze przyznac ze to jest calkiem inne moto.

Nie zastanawiaj sie tylko zakladaj, tylko nie kup jakiegos badziewia.

Wilbers,White Power szukaj dobrych firm, az takie drogie to nie jest.

Koniecznie zalej wtedy taki olej jaki zaleca firma ktora te sprezyny wyprodukowala.

 

 

 

 

Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

progresywne sprezyny, to jest pierwsze co sie w XX zaklada.

 

 

Zobaczymy - Wirth-y zamowione

Tylko pytanie o uszczelniacze - musza byc oryginaly czy wystarcza jakies Ariete ?

Rozne opinie kraza - Ariete mialy dawniej slabsze okresy produkcyjne - pozniej

sie ich jakosc znacznie polepszyla :)

Edytowane przez Norbisz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem jakiś czas temu o kłopotach z chłodzeniem i dalej nic nie mogę poradzić, wymieniłem nawet termostat. Motor się dość szybko grzeje, ale czytałem, że to normalne, wiatrak na początku radzi sobie z temperaturą. Ale jak silnik jest bardzo gorący, to już nie. Temperatura rośnie podczas postoju na światłach do 108-109 stopni. I wszystko byłoby ok, bo potem jak się ruszy to spada, ale gdy się zatrzymam i zgaszę silnik (wiatrak pracuje) to temperatura rośnie do 108-109 i wywala mi płyn ze zbiorniczka. Moze bylo go za dużo, bo po wywaleniu w zbiorniczku go jeszcze widzialem, poza tym jak rozumie przy zgaszonym silniku nie ma obiegu plynu i wiatrak chlodzi tylko plyn w chlodnicy, oczywiscie jak po chwili odpale moto, to temperatura spada. Co robić? KIEDYŚ PRZECIEŻ MUSZE ZGASIĆ SILNIK:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co robić? KIEDYŚ PRZECIEŻ MUSZE ZGASIĆ SILNIK:)

Nic, przeciez wszystko jest w porzadku.

XX tak ma, w moim to nie jest inaczej.

To ze wyrzucil plyn ze zbiornika wyrownawczego, znaczy ze bylo go tam za duzo. Jak nie bedziesz dolewal, to bedzie spokoj.

Stan plynu w zbiorniku, na ZIMNYM silniku nie moze byc powyzej MAX.

Slabo widoczne, ale tam sa oznaczenia MIN/MAX.

 

 

 

 

Adam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem jakiś czas temu o kłopotach z chłodzeniem i dalej nic nie mogę poradzić, wymieniłem nawet termostat. Motor się dość szybko grzeje, ale czytałem, że to normalne, wiatrak na początku radzi sobie z temperaturą. Ale jak silnik jest bardzo gorący, to już nie. Temperatura rośnie podczas postoju na światłach do 108-109 stopni. I wszystko byłoby ok, bo potem jak się ruszy to spada, ale gdy się zatrzymam i zgaszę silnik (wiatrak pracuje) to temperatura rośnie do 108-109 i wywala mi płyn ze zbiorniczka. Moze bylo go za dużo, bo po wywaleniu w zbiorniczku go jeszcze widzialem, poza tym jak rozumie przy zgaszonym silniku nie ma obiegu plynu i wiatrak chlodzi tylko plyn w chlodnicy, oczywiscie jak po chwili odpale moto, to temperatura spada. Co robić? KIEDYŚ PRZECIEŻ MUSZE ZGASIĆ SILNIK:)

Gdybyś nadal miał problemy z płynem spróbuj wymienić korek w chłodnicy w nim też jest zawór w rodzaju termostatu, jeśli ci wywala płyn przy 109 to raczej coś nie tak, normalne że płyn w zbiorniczku zostaje bo niby jak ma wywalić go do końca, pytanie tylko ile płynu ci zostało w układzie, no i sprawa chłodnicy czy nie jest zabita jakimś syfem, w nowościach wyczytałem o chłodnicach Fluidyne mają o 50% powiększoną powierzchnię wymiany ciepła i korki przystosowane do zwiększonego ciśnienia, na zamówienie w Inter Motors, nie mam pojęcia jaka cena, ale raczej tańsza niż drugi silnik.

 

 

A wie ktoś jaka jest różnica między nowym modelem kierownicy, a starym i w którym roky wyszły te nowe i jeszcze jedna sprawa wydawało mi się że ktoś pisał o łożyskach główki ramy, a mianowicie że najlepiej wymienić na stożkowe chyba, albo ja mam jakąś fazę bo nie znalazłem tego na forum, a coś mi tak świta,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

A wie ktoś jaka jest różnica między nowym modelem kierownicy, a starym i w którym roky wyszły te nowe i jeszcze jedna sprawa wydawało mi się że ktoś pisał o łożyskach główki ramy, a mianowicie że najlepiej wymienić na stożkowe chyba, albo ja mam jakąś fazę bo nie znalazłem tego na forum, a coś mi tak świta,

 

 

Przy stozkowych masz mozliwośc kasowania luzu o ile nie jest za duży, a w kulkowych jedynie wymiana.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Zobaczymy - Wirth-y zamowione

Tylko pytanie o uszczelniacze - musza byc oryginaly czy wystarcza jakies Ariete ?

Rozne opinie kraza - Ariete mialy dawniej slabsze okresy produkcyjne - pozniej

sie ich jakosc znacznie polepszyla :)

 

Przetestowałeś już może nowe sprężyny, jest jakaś odczuwalna różnica???

I co z olejem producent coś sugerował, czy zalałeś według własnego uznania?

Co do uszczelniaczy to nic nie wiem na temat ich jakości, ale ostatnio byłem w serwisie Hondy i tam wisiały tylko Ariete.

 

czy ktoś wie w którym roku wyszły nowe przednie kierunki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przetestowałeś już może nowe sprężyny, jest jakaś odczuwalna różnica???

I co z olejem producent coś sugerował, czy zalałeś według własnego uznania?

Co do uszczelniaczy to nic nie wiem na temat ich jakości, ale ostatnio byłem w serwisie Hondy i tam wisiały tylko Ariete.

 

czy ktoś wie w którym roku wyszły nowe przednie kierunki?

 

Jeszcze nie - brak czasu u mechanikow i troche trzeba poczekac bylo na sprezyny.

Nie ma zadnej informacji odnosnie oleju - nie bede kombinowal - zaleje 10W

Uszczelniacze jakies Atheny wzialem + lozysko w glowce do zmiany na stozkowe... :)

 

Postaram sie w przyszlym tygodniu zmienic - na razie czas na zrobienie nowej zabawki - DRZ-ty :)

 

Nowe "gladkie" kierunki weszly od 01 r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, jestem nowym posiadaczem xx z Radomia:) przeczytałem cały temat i tak między nami 70% to offtopiki :), ale nie powiem bo dowiedziałem się paru ciekawych rzeczy.

 

p.s

ma ktoś oznaczenia łożysk stożkowych do główki ramy??

kupował ktoś śróbki do mocowania szyby w czaszce?? jeśli tak to gdzie można kupić prucz servisu??

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SSH903R to jest symbol kompletu łożysk na allegro 100 zeta, śrubki też znajdziesz na allegro w różnych kolorach razem z gumkami coś koło 30 złociszy tylko w XX dwie ostatnie śrubki są troszke inne tzn. nie mają gwintu do końca, mocują one wypełnienia zegarów tych śrubek brak w komplecie, możesz założyć zwykłe, tylko dokręcaj z wyczuciem żeby nic nie pękło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, jestem nowym posiadaczem xx z Radomia:) przeczytałem cały temat i tak między nami 70% to offtopiki :), ale nie powiem bo dowiedziałem się paru ciekawych rzeczy.

 

p.s

ma ktoś oznaczenia łożysk stożkowych do główki ramy??

kupował ktoś śróbki do mocowania szyby w czaszce?? jeśli tak to gdzie można kupić prucz servisu??

 

 

Kup w serwisie - obejdzie sie bez przeklinania :)

Oryginalne szyby maja malutkie otworki na obsadzenie gumowych kolkow i standardowe ktore mozesz kupic na Allegro nie beda bez przerabiania szyby pasowac.

Pod wzgledem srubek i zapinek XX jest wymagajacy - niby da sie na jakies uniwersalne go poskladac

ale efekt czasem bedzie mizerny...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...