Skocz do zawartości

Honda CBR 1100 XX i wszystko co z nim związane


Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

Czym najlepiej polerować wydechy? Jak pasta i jakie materiały?

Pozdrawiam

 

Ja poleruję Auto max'em i są całkiem niezłe efekty, specjalną polerką z regulacją obrotów. W komplecie do niej jest materiał do polerowania pastą i później do nabłyszczania, ale niestety nie wiem co to jest dokładnie za materiał, (na pewno nie filc). Jeżeli masz głębokie rysy to mozesz zacząć czymś ostrzejszym(np pasta polerska G3), a następnie Automax, dla idealnego lusterka można poprawić na koniec pastą Tempo. Trochę czasu Ci to zajmie, ale są efekty. Jeżeli chcesz polerować żółte przebarwienia to i tak po jakimś miesiącu pojawią się z powrotem. Miłego polerowania życzę. Pozdr

Edytowane przez MTBlackbird
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam

 

Czym najlepiej polerować wydechy? Jak pasta i jakie materiały?

Pozdrawiam

Witam . Ja z kolei uzywam pasty "autosol". Moje tlumiki w miejscach katalizatorow byly brazowe jak herbata, a teraz sa jak nowki. Fakt, ze po jakims czasie to powraca, ale , jezeli bedziesz czyscil je regularnie nie bedzie to zabieralo tyle czasu , a i czyszczenie bedzie przyjemnoscia. Swoje robilem ok 5 godz ( 80 % reczna robota), ale wartobylo. Takze; do dziela! Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam od dwóch dni jestem szczesliwym posiadaczem xx-sy, dzis odkrylem maly problem. Moja xxsa ma zamatowany kófer cętralny (dodam ze jechalem bez plecaczka) czcialem sprawdzic czy moto idzie rowno jak puszcze kierownice, puscilem a tu odrazu shimmy predkosc byla okolo 70 powtozylem to kilka razy i zawsze to samo, obojetnie jaka predkosc odrazu moto lapie shimmy , ale tylko jak puszcze kiere wystarczy jedna reką przetrzymac i shimmy ustaje, pomyslalem ze kupilem moto zlom, dla ciekawosci zdjolem kufer i wyobrazcie sobie ze wszystko ustalo obojetnie jaka predkosc czy 60 czy 100 puszczam kierownice i moto idzie jak po sznurku, czy ktos sie juz z czyms takim spodkał? czy powinienem sie martwić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten typ tak ma.Mozesz sprawdzic czy lozyska glowki nie maja luzu,ale nawet jak wszystko jest O.K ww. objawy moga wystapic.Generalnie im bardziej zuzyta przednia opona tym moto ma wieksza tendencje do telepania kierownicy.Tak samo z rozkladem obciazen przod i tyl.

 

Wielu wlascicieli w U.S. osiwialo i wylysialo usilujac rozwiazac ten problem w XX,ludzie zmieniali opony,lozyska kol,obracze i generalnie nic.Wymiana lozysk glowki na stozkowe bardzo redukuje tendencje do shimmy,no i oczywiscie amor skretu.

Edytowane przez tomekd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Opona jest nowa, cisnienie w trakcie prób 2,8 (obydwa koła) , łozysko glowki ramy jest po wymianie (tak twierdzi sprzedawca ale jest wiarygodny), moje obawy dotycza tego jak moto bedzie sie zachowywal podczas duzych predkosci, czy nie bedzie wyrywalo kiery z rak oczywiscie chodzi mi o jazde z kuframi, bylem pewien ze na trasie przelotowa dla x-sy (z bagazami) 200 to pestka. Moj poprzedni moto (CB 900 hornet) w dwie osoby + sakwy przy predkosci 180 szedl jak po sznurku. Moja wymazona xx a tu na poczatek ......:(

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój XX zachowuje się tak samo. Po zamontowaniu 3 kufrów z bagażem samo odchylenie się do tyłu w celu rozmowy z pasażerem powoduje trzepanie kierownicy. Przy wiekszych prędkościach nie ma zadnych problemów, idzie jak po sznurku.

Chętnie bym zobaczył jak wyglada zamontowany amortyzator skrętu w XX, wcześniej miałem Suzuki GSX-R 1100W i tam amortyzator był w standardzie, w sumie mały i nieskomplikowany, a robił swoje.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam jeszcze jedno pytanko: Jaka jest maksymalna predkos obladowanej w kófry x-sy? oczywiscie na autostradzie.

Ja z kufrem centralnym Givi Maxia52 jechałem 250 (jak się zapomniałem że go mam) i dalej nie chciał już iść, a producenci faktycznie zalecają jakieś śmieszne prędkości poniżej 150. Co do shimmy to u mnie też występuje przy 65-80km/h szczególnie z kufrem. Pozdrawiam :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ma taki problem że jak puszcze kiere to moto troche znosi, kierownicą nie telepie ale mnie tr4och ściąga, musze wtedy balansować ciałem że utrzymać prosty tor jazdy. Moto proste. Jakieś pomysły?

 

Pozdro

 

 

Edytowane przez quki26
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...