quki26 Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 (edytowane) witam Czym najlepiej polerować wydechy? Jak pasta i jakie materiały? Pozdrawiam Edytowane 28 Stycznia 2009 przez quki26 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MTBlackbird Opublikowano 28 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2009 (edytowane) witam Czym najlepiej polerować wydechy? Jak pasta i jakie materiały? Pozdrawiam Ja poleruję Auto max'em i są całkiem niezłe efekty, specjalną polerką z regulacją obrotów. W komplecie do niej jest materiał do polerowania pastą i później do nabłyszczania, ale niestety nie wiem co to jest dokładnie za materiał, (na pewno nie filc). Jeżeli masz głębokie rysy to mozesz zacząć czymś ostrzejszym(np pasta polerska G3), a następnie Automax, dla idealnego lusterka można poprawić na koniec pastą Tempo. Trochę czasu Ci to zajmie, ale są efekty. Jeżeli chcesz polerować żółte przebarwienia to i tak po jakimś miesiącu pojawią się z powrotem. Miłego polerowania życzę. Pozdr Edytowane 28 Stycznia 2009 przez MTBlackbird Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarnycbr Opublikowano 31 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2009 witam Czym najlepiej polerować wydechy? Jak pasta i jakie materiały? Pozdrawiam Witam . Ja z kolei uzywam pasty "autosol". Moje tlumiki w miejscach katalizatorow byly brazowe jak herbata, a teraz sa jak nowki. Fakt, ze po jakims czasie to powraca, ale , jezeli bedziesz czyscil je regularnie nie bedzie to zabieralo tyle czasu , a i czyszczenie bedzie przyjemnoscia. Swoje robilem ok 5 godz ( 80 % reczna robota), ale wartobylo. Takze; do dziela! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzy0 Opublikowano 6 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2009 Ja swoje czyscilem w miejscach gdzie sa katalizatory,filc na wiertarke i pasta polerska taka w kostce zielona i tylko dotknac go filcem i od razu sie robil czysty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andzuscb900 Opublikowano 10 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2009 Witam od dwóch dni jestem szczesliwym posiadaczem xx-sy, dzis odkrylem maly problem. Moja xxsa ma zamatowany kófer cętralny (dodam ze jechalem bez plecaczka) czcialem sprawdzic czy moto idzie rowno jak puszcze kierownice, puscilem a tu odrazu shimmy predkosc byla okolo 70 powtozylem to kilka razy i zawsze to samo, obojetnie jaka predkosc odrazu moto lapie shimmy , ale tylko jak puszcze kiere wystarczy jedna reką przetrzymac i shimmy ustaje, pomyslalem ze kupilem moto zlom, dla ciekawosci zdjolem kufer i wyobrazcie sobie ze wszystko ustalo obojetnie jaka predkosc czy 60 czy 100 puszczam kierownice i moto idzie jak po sznurku, czy ktos sie juz z czyms takim spodkał? czy powinienem sie martwić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 (edytowane) Ten typ tak ma.Mozesz sprawdzic czy lozyska glowki nie maja luzu,ale nawet jak wszystko jest O.K ww. objawy moga wystapic.Generalnie im bardziej zuzyta przednia opona tym moto ma wieksza tendencje do telepania kierownicy.Tak samo z rozkladem obciazen przod i tyl. Wielu wlascicieli w U.S. osiwialo i wylysialo usilujac rozwiazac ten problem w XX,ludzie zmieniali opony,lozyska kol,obracze i generalnie nic.Wymiana lozysk glowki na stozkowe bardzo redukuje tendencje do shimmy,no i oczywiscie amor skretu. Edytowane 11 Lutego 2009 przez tomekd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andzuscb900 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Opona jest nowa, cisnienie w trakcie prób 2,8 (obydwa koła) , łozysko glowki ramy jest po wymianie (tak twierdzi sprzedawca ale jest wiarygodny), moje obawy dotycza tego jak moto bedzie sie zachowywal podczas duzych predkosci, czy nie bedzie wyrywalo kiery z rak oczywiscie chodzi mi o jazde z kuframi, bylem pewien ze na trasie przelotowa dla x-sy (z bagazami) 200 to pestka. Moj poprzedni moto (CB 900 hornet) w dwie osoby + sakwy przy predkosci 180 szedl jak po sznurku. Moja wymazona xx a tu na poczatek ......:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makumba Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Mój XX zachowuje się tak samo. Po zamontowaniu 3 kufrów z bagażem samo odchylenie się do tyłu w celu rozmowy z pasażerem powoduje trzepanie kierownicy. Przy wiekszych prędkościach nie ma zadnych problemów, idzie jak po sznurku. Chętnie bym zobaczył jak wyglada zamontowany amortyzator skrętu w XX, wcześniej miałem Suzuki GSX-R 1100W i tam amortyzator był w standardzie, w sumie mały i nieskomplikowany, a robił swoje. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andzuscb900 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 No dzieki troche mnie podniosłeś na duchu:) mam nadzieje, ze moja x-sa jest ok:) pozdrawiam Mam jeszcze jedno pytanko: Jaka jest maksymalna predkos obladowanej w kófry x-sy? oczywiscie na autostradzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
makumba Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 Generalnie producent kufrów twierdzi że nie wolno jechać szybciej niz 120 km/h. Ja jechałem około 180 km/h, bez problemu można szybciej, ale bałem się że kufry odpadną. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andzuscb900 Opublikowano 11 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2009 najlepiej znaleść "jelenia" który pojedzie na wakacje autem i wcis mu bagaże :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemoXX Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Mam jeszcze jedno pytanko: Jaka jest maksymalna predkos obladowanej w kófry x-sy? oczywiscie na autostradzie. Ja z kufrem centralnym Givi Maxia52 jechałem 250 (jak się zapomniałem że go mam) i dalej nie chciał już iść, a producenci faktycznie zalecają jakieś śmieszne prędkości poniżej 150. Co do shimmy to u mnie też występuje przy 65-80km/h szczególnie z kufrem. Pozdrawiam :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzy0 Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 MI tez kiedys zapomniało sie o centralnum kufsze givi 47 i 270 lecialen na szczescie dla mnie i jego nic sie nie stalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
medyk84 Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 Witam posiada ktos moze szablony naklejek ?? mile widziane w Corelu :) model wtryskowy. pozdrawiam Medyk :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quki26 Opublikowano 12 Lutego 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2009 (edytowane) Jak ma taki problem że jak puszcze kiere to moto troche znosi, kierownicą nie telepie ale mnie tr4och ściąga, musze wtedy balansować ciałem że utrzymać prosty tor jazdy. Moto proste. Jakieś pomysły? Pozdro Edytowane 13 Lutego 2009 przez quki26 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.