Świeżak1100 Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2008 Ten jest do gaźnikowca dzienks :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Ja już sprzedałem swojego XX`a, więc teraz mogę tylko słuzyć pomocą i radą :bigrazz:. Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smoku Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2008 Za to widzę, że w profilu masz haykę :buttrock: :bigrazz: :lalag: Super moto! Smoku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Ostatnio pośmigałem trochę taka maszyna. Swojego moto nie mam i jak na razie tak zostanie. Zawsze coś będzie stało w redakcyjnym garażu. Dzisiaj skuterkiem wożę dupę i powiem szczerze sprawia mi to masę frajdy :biggrin: Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smoku Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Ostatnio pośmigałem trochę taka maszyna. Swojego moto nie mam i jak na razie tak zostanie. Zawsze coś będzie stało w redakcyjnym garażu. Dzisiaj skuterkiem wożę dupę i powiem szczerze sprawia mi to masę frajdy :flesje: Pawel No to przyznaj sie jeszcze czemu XX'a się pozbyłeś? Smoku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gizmucik Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Dzisiaj skuterkiem wożę dupę i powiem szczerze sprawia mi to masę frajdy :spam: Pawel Czy nie denerwuje Cię że to jest automat.Ja komukolwiek dałem skuter dałem się przejechać, a ktoś jeździł moto-maualem to jechał tym jakby pierwszy raz jakimkolwiek moto jechał :crossy: Ja właśnie ze skuta chce się na manuala przesiąść a Ty zrobiłeś odwrotnie :biggrin: chyba ze to tylko chwilowo :) A co do przesiadki z XX lub Hajki na skuta to odczuwalny muł pewnie był nieziemski :buttrock: :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cbrxx Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2008 Ostatnio pośmigałem trochę taka maszyna. Swojego moto nie mam i jak na razie tak zostanie. Zawsze coś będzie stało w redakcyjnym garażu. Dzisiaj skuterkiem wożę dupę i powiem szczerze sprawia mi to masę frajdy Prawdziwy twardziel z Ciebie... Z XX na skuter...Nie wiem jak wy ale ja juz 5000km zrobiłem w tym roku :biggrin: http://cbrxx.6te.net/news.php Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2008 (edytowane) Spokojnie, nie przesiadam się na skuter na stałę, ale czasami to fajna odmiana popyrkotać na jakiejś 125 ccm :). Jak wiecie (albo i nie, więc już wiecie) pracuję teraz na stałę w redakcji ŚM więc dosiadam sprzętów testowych. XX by się marnował, bo motocykl musi jeździć. Jest on w bardzo dobrych rękach, u znajomego, będzie o niego dbał, to wiem na pewno. Nie sprzedał bym swojego "Żuczka" w złe ręce :banghead: Pawel Edytowane 17 Kwietnia 2008 przez Pawel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smoku Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 (edytowane) Paweł, miło było się spotkać :icon_eek: To jedna z niewielu rzeczy z których mogę się dzisiaj cieszyć :biggrin:No i przyznam, że czułem się zaskoczony, że mie poznałeś takim natłoku motocykli stojących przed wyjazdem na paradę. :bigrazz: Smoku Edytowane 19 Kwietnia 2008 przez Smoku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Machoney Opublikowano 19 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2008 WiamJa mam pytanie bo z tego co wiem to chyba jeszcze nikt nie pisał nic o tym , że xx to ma trochę słabe chłodzenie .Rozmawiałem z kilkoma użytkownikami i mówili to samo , że jak się jedzie to jest ok , ale tylko wystarczy stanąć w korku i od razu temperatura gwałtownie rośnie a wiatrak to słabo sobie radzi .Czy ktoś wie coś może na ten temat ??Z góry wielkie dzięki :D Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Ja tam nie mialem jeszcze takich problemow, a swoja droga to temperatury rzedu 105°C to nie jest tragedia, i calkowicie OK. Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Machoney Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Ja tam nie mialem jeszcze takich problemow, a swoja droga to temperatury rzedu 105°C to nie jest tragedia, i calkowicie OK.Adam A spoko ale taką temp w korku to bardzo szybko łapie . no i zaraz się wiatrak włancza . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Nie da sie ukryc ze chlodzenie jest do d,,,,aczkolwiek przy temperaturach i wilgotnosci w Polsce to raczej nie powinno byc problemem.Co innego w goracych i parnych klimatach i na duzej wysokosci nad poziomem morza.System wtedy jest z zerowym marginesem bezpieczenstwa i duzo uzytkownikow XX zagotowalo plyn w chlodnicy odnotowujac temperatury ponad 120 Cel. Chlodnica ma tylko jeden maly wiatrak debilnie umieszczony po srodku,powietrze wyssysane przez niego nie ma dokad uciec.Bardzo malo wydajny system.Kazdy inny motocykl podobnej pojemnosci ma dwie bocznie umieszczone wiatraki ktore sa w stanie przepompowac duzo ilosc powietrza przez chlodnice. W wersji gaznikowej chlodnica oleju jest w innym miejscu i ma wlasny doloty powietrza.We wtrysku umieszczona ona jest razem z chlodnica cieczy blokujac doplyw powietrza do chodnicy cieczy.Olej w silniku odprowadza 20-25 % ciepla,,,,, Pelny,mniej restrykcyjny wydech z power commander odpowiednio oprogramowanym obnizy temperature pracy silnika znacznie stajac w korku. Woda jest bardziej wydajnym medium chlodniczym niz typowy plyn do chlodnic.W przypadku uzywania wody na okres letni nalazy dodac do niej dodatki anykorozyjne jak np. Watter Wetter.Mozna tez uzyc specjalne plyny jak Engine Ice ktore sa nawet lepsze od wody. Paru kolesi zamontowalo podwojne wiatraki z ZX12,co pomaga w jezdzie w korku.Mozna tez zamontowac reczny wlacznik wiatraka,co da kilka dodatkowych minut zanim temperatura wejdzie na "czarwone". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Machoney Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Witam.Ja mam pytanie związane z ładowaniem , jaka może być przyczyna słabego ładowania ?? Z góry wielkie dzięki .Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość SirAdam Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2008 Skonkretyzuj; "slabe ladowanie"Przewaznie pada regulator napiecia, ale czasem lubi sie tez (w efekcie spalonego regulatora) spalic alternator, albo odwrotnie. Adam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.