Skocz do zawartości

czerwone kolanko?


Rogerege
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

a dzieje sie to zaraz po odpaleniu na ssaniu?? bo jezeli tak to jest normalne w drkach. Nie powinno sie tak dziac jak motor jest odpalany bez ssania (czyli cieply).

odpalił na ssaniu, chwile pochodził zgasł, odpali bez ssania 5 min postoju na chodzie chwila jazdy i zobaczyłem kolanko to zgasiłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy odpalił niedawno goldasa z 88 roku i też kolanko zrobiło się czerwone a wcześniej ktoś brał mu się za ustawianie gaźników i zaworów więc może u ciebie być podobnie. Osobiście też stwiałbym na przestawione fazy rozrządu ale skoro nic tam nie dłubałeś i wcześniej było dobrze to sprawa nasówa się sama na sład mieszanki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy odpalił niedawno goldasa z 88 roku i też kolanko zrobiło się czerwone a wcześniej ktoś brał mu się za ustawianie gaźników i zaworów więc może u ciebie być podobnie. Osobiście też stwiałbym na przestawione fazy rozrządu ale skoro nic tam nie dłubałeś i wcześniej było dobrze to sprawa nasówa się sama na sład mieszanki.

 

Ze swego doświadczenia wiem, że przestawienie rozrządu jest mało prawdopodobne. Natomiast opuźnienie zapłonu już bardziej realne. Czerwona rura wydechowa będzie wówczas wyniukiem spalania się mieszanki częściowo już w fazie wydechu, zjawisko niekożystne, bo przede wszystkim nadmiernie rozgrzewają się zawory co skutkuje ich wypaleniem. Równie możliwa jest przyczyna związana z gaźnikiem. Jeśli motocykl stał jakiś czas, to mogła zatkać się jakaś dysza i w konsekwencji mieszanka jest za uboga lub też zacina się ssanie i mieszanka bedzie za bogata. Obie przyczyny dają podobne objawy. Tak czy inaczej należy przeczyścić i wyregulować gaźnik i sprawdzić stroboskopem zapłon.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam kolegę z forum DR:)

słuchaj w mojej DR tylko jeszcze jak była u poprzedniego własciciela zrobiło sie cos takiego że impulsator na wale się nieco przestawił. Odkręciła się sruba i scieło klin na wale. Motorek chodzil tylko powyzej 3 tyś obr i grzał na czerwono kolanko. Po naprawie problem zanikł. Nie wiem jak jest w 350 ale prawdopodobnie to będzie jedna z tych rzeczy:

- uboga mieszanka

- zawory

- przestawienie sie zaplonu.

widzę ze tez jestes z krakowa:)

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1witam kolegę z forum DR:)

słuchaj w mojej DR tylko jeszcze jak była u poprzedniego własciciela zrobiło sie cos takiego że impulsator na wale się nieco przestawił. Odkręciła się sruba i scieło klin na wale. 2 Motorek chodzil tylko powyzej 3 tyś obr i grzał na czerwono kolanko. Po naprawie problem zanikł. Nie wiem jak jest w 350 ale prawdopodobnie to będzie jedna z tych rzeczy:

- uboga mieszanka

- zawory

- przestawienie sie zaplonu.

3 widzę ze tez jestes z krakowa:)

pozdro

 

 

1 pozdrawiam

2 też tak mam :buttrock:

3 pozdrawiam

:eek:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...