Rogerege Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 hi ho co moze byc powodem że po 5min pracy mam całe czerwone kolanko wydechu? dr350 , thx Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Źle ustawiony rozrząd lub bardzo uboga mieszanka w gaźniku. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogerege Opublikowano 15 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 wszystko bylo ok,potem przejechał się w bagażniku teraz po miechu mialem czas to go upaliem i tu taki zonk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Czekam na poprawienie Twojego opisu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 a dzieje sie to zaraz po odpaleniu na ssaniu?? bo jezeli tak to jest normalne w drkach. Nie powinno sie tak dziac jak motor jest odpalany bez ssania (czyli cieply). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogerege Opublikowano 15 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 a dzieje sie to zaraz po odpaleniu na ssaniu?? bo jezeli tak to jest normalne w drkach. Nie powinno sie tak dziac jak motor jest odpalany bez ssania (czyli cieply). odpalił na ssaniu, chwile pochodził zgasł, odpali bez ssania 5 min postoju na chodzie chwila jazdy i zobaczyłem kolanko to zgasiłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 Znajomy odpalił niedawno goldasa z 88 roku i też kolanko zrobiło się czerwone a wcześniej ktoś brał mu się za ustawianie gaźników i zaworów więc może u ciebie być podobnie. Osobiście też stwiałbym na przestawione fazy rozrządu ale skoro nic tam nie dłubałeś i wcześniej było dobrze to sprawa nasówa się sama na sład mieszanki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 Znajomy odpalił niedawno goldasa z 88 roku i też kolanko zrobiło się czerwone a wcześniej ktoś brał mu się za ustawianie gaźników i zaworów więc może u ciebie być podobnie. Osobiście też stwiałbym na przestawione fazy rozrządu ale skoro nic tam nie dłubałeś i wcześniej było dobrze to sprawa nasówa się sama na sład mieszanki. Ze swego doświadczenia wiem, że przestawienie rozrządu jest mało prawdopodobne. Natomiast opuźnienie zapłonu już bardziej realne. Czerwona rura wydechowa będzie wówczas wyniukiem spalania się mieszanki częściowo już w fazie wydechu, zjawisko niekożystne, bo przede wszystkim nadmiernie rozgrzewają się zawory co skutkuje ich wypaleniem. Równie możliwa jest przyczyna związana z gaźnikiem. Jeśli motocykl stał jakiś czas, to mogła zatkać się jakaś dysza i w konsekwencji mieszanka jest za uboga lub też zacina się ssanie i mieszanka bedzie za bogata. Obie przyczyny dają podobne objawy. Tak czy inaczej należy przeczyścić i wyregulować gaźnik i sprawdzić stroboskopem zapłon. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogerege Opublikowano 16 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 Dzięki wszystkim.Zaczne od gaźnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pack84 Opublikowano 16 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 witam kolegę z forum DR:) słuchaj w mojej DR tylko jeszcze jak była u poprzedniego własciciela zrobiło sie cos takiego że impulsator na wale się nieco przestawił. Odkręciła się sruba i scieło klin na wale. Motorek chodzil tylko powyzej 3 tyś obr i grzał na czerwono kolanko. Po naprawie problem zanikł. Nie wiem jak jest w 350 ale prawdopodobnie to będzie jedna z tych rzeczy: - uboga mieszanka- zawory- przestawienie sie zaplonu.widzę ze tez jestes z krakowa:)pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogerege Opublikowano 16 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2007 1witam kolegę z forum DR:) słuchaj w mojej DR tylko jeszcze jak była u poprzedniego własciciela zrobiło sie cos takiego że impulsator na wale się nieco przestawił. Odkręciła się sruba i scieło klin na wale. 2 Motorek chodzil tylko powyzej 3 tyś obr i grzał na czerwono kolanko. Po naprawie problem zanikł. Nie wiem jak jest w 350 ale prawdopodobnie to będzie jedna z tych rzeczy: - uboga mieszanka- zawory- przestawienie sie zaplonu.3 widzę ze tez jestes z krakowa:)pozdro 1 pozdrawiam2 też tak mam :buttrock: 3 pozdrawiam:eek: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.