Raio Opublikowano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2007 Jedyną dobrą odpowiedź dadzą ci wykresy zdławionego sprzęta i wykres nie zblokowanego. Wydaje mi się że plusem tulejki jest to że można sobie dobrać dowolną jej długość a co za tym idzie daje to większe możliwości dostosowania moto do własnych potrzeb. Jasne że nie da się nic z dołem zrobić ale przynajmniej będziesz mógł sobie dobrać jak chcesz i po okresie zapoznawczym nie będziesz musiał od razu przechodzić do pełnej mocy tylko sobie weźmiesz np połowę długości wyjściowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2007 Myślicie, że zablokowanie tej linki okaże się porównywalne z blokadą mocy silnika? jeśli robi tak kawasaki w er 6 i yamaha w r6 i może jakieś inne firmy/modele to chyba producenci wiedzą co robią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość zygi12 Opublikowano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2007 Ale chrzanienie z tym blokowaniem,jak chcesz kup z niemiec wersje zdlawiona fabrttycznie i final.a cbr to nie hayabusa zeby sie bac f3 to juz leciwa maszyna i mocy zawiele na polskim paliwie nie ma.jak sie boisz to jezdzij samochodem.i skaczcie to gadanie bez sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 25 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2007 Ja jestem takiego zdania że linka byłaby lepszym rozwiązaniem od dławienia silnika chodź by dlatego że bedzie taniej. Zrobić to odpowiednio np. do 8tyś obr/min o git. To wystarczyło by ci i tak pewnie nad to. Z tego co wiem to jedyne wyjście blokady silnika to grzebać w kablach/module co jest (dla mnie)nie warte zachodu. :icon_razz: Myśląc że zblokujesz silnik(który będzie się wkręcał na 15tyś) do 40KM? To jest szosowy cross, który na taką moc z obrotów(tkw żyła szosowa). Wiem że jest to możliwe zrobienie tak ja w poprzednim moim zdaniu ale będzie to tak kosztowna operacja zablokowania a za rok odblokować że heeej. Odblokowanie będzie nie uniknione bo nawet nikt nie będzie chciał takiej. Więc dowiedz się ile to kosztuje. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid22 Opublikowano 25 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2007 A jest gdzieś wyjaśnione jak zablokować linke w cbr f4 krok po kroku w garażowych warunkach? Przy okazji ile cebra wyciąga przy 8tyś obrotów na pierwszym i ostatnim biegu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto33 Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 To jest z poniższej strony. "Mimo tej samej mocy, co poprzedniczka, CBR dysponowała teraz bardziej użytecznym zakresem obrotów. Naprawdę ostra jazda zaczyna się teraz już od 7000 obr/min a kończy na odcięciu zapłonu przy 13500 obr/min."http://www.scigacz.pl/Honda,CBR,600F,1210.htmlPoczytaj sobie co i jak było w różnych modelach.(Ciekawe wiadomości) A co do tego jak zrobić to w garażu to nic nie znalazłem. Ale ktoś(mechanik przeważnie) który ma trochę oleju w głowie powinien poradzić sobie ze zrobieniem jakiegoś solidnego ogranicznika w rol-gazie. Można tak zrobić że będzie spełniało zadanie i nie będzie widać. Dokładnie nie wiem jak wygląda ten roll-gaz ale na pewno można zastosować jakiś (DOBRY)patent na tą blokade roll-gazu przed odkręceniem dalej jak 8tyś obr/min. Dokładnych info nie posiadam co do osiągów ale jestem pewny że wystarczyło by Ci te 8tyś. Można podpytać maszych kolegów z forum który to mają właśnie Hondy CBR 600 F3-F4.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid22 Opublikowano 26 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 Dzięki za link do arta, ale czytałem już go wcześniej. V-max 170km/h by mi w zupełności wystarczyło [co by głupio nie wyglądało, że GSy mnie biorą] tylko boje się o przyśpieszenie, wolałbym żeby maszyna również pod tym względem miała podobne parametry co wspomniany GSik. Mam nawet kumpla, który ma F2, ale ta maszyna jest cięższa i dużo starsza, więc pewnie wskazania prędkości w F4 będą trochę wyższę. Interesuje mnie f-max na pierwszym i ostatnim biegu dla 7 i 8 tyś obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Reaper Opublikowano 26 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 Dawid22 sorki że sie wcinam w twój temat ale mam podobny problem chce się dowiedzieć jak można zdławić Thunderace normalnie ma on 145km ale wiem że można go zdławić do 100 wie może ktoś jak to zrobić i jakie były by koszty , a może da sie tak jak pisaliście z linką do np 7000/obr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid22 Opublikowano 26 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2007 Dawid22 sorki że sie wcinam w twój temat Spoko, forum do tego służy żeby sobie wzajemnie pomagać i żeby z tej wiedzy w przyszłości korzystały inne osoby. a może da sie tak jak pisaliście z linką do np 7000/obr Sposób z linką jest raczej uniwersalny i można go zastosować do każdego sprzęta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzyl Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 troche sie zastanawiam jak chcecie zblokowac silnik do 8tysi? powiedzmy ze bedzie to odkrecenie manetki na 3/4. na luzie 3/4 da Ci odcine. na 1 biegu, to będzie opór, czyli odcina. a na 3 biegu moze byc 8 tysi bo większe obciążenie dla silnika. ale na 6 biegu moze to juz byc tylko 5 tysi. a wiec na pierwszych 2 biegach wlasciwie nie wiele zmienimy. zmieną zauwazymy jak bedziemy jezdzic sportowo czyli opor (w tym wypadku 3/4) jesli sie myle to mnie poprawcie. chodzi mi o to ze im wyzszy ieg tym wieksze obciążenie. blokująć manetkę moim zdaniem nie uzyskamy blokady do 8tysi na kazdym biegu. na 3 biegu bedzie to 8 tysi a na 6 mniej niz 8 tysi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 Wydaje mi się, że orzyl ma rację. Moim zdanim najtańszym i najprostrzym rozwiązaniem jest zmiana przełożeń. Zakładasz większą zębatkę z przodu lub mniejszą z tyłu i moto traci na mocy, a prędkości maksymalnej nie musisz wykorzystywać. Jest gdzieś na forum programik do obliczania wielkości zębatek. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzyl Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 ta :flesje: dobra sugestia. wtedy nam sie młody stunter zrobi odrazu :( guma guma guma guma :bigrazz: na każdym biegu ;) a jak dla mnie to mozna by pokombinowac z przykruceniem tej manetki i zmianą przełożeń troche. sugeruję też zmiany przełożeń na dłuższe... czyli zmniejszenie przyspieszenia maksymalnie. co nam po v-maxie jesli skrocimy troche obrot manetki. moze tak ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 ta :P dobra sugestia. wtedy nam sie młody stunter zrobi odrazu :P guma guma guma guma :( na każdym biegu :( tylko w kwestii formalnej jeśli założy mniejsza zębatkę z tyłu a większą z przodu to chyba moc na kole spadnie :bigrazz: ;) :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 Zakładasz większą zębatkę z przodu lub mniejszą z tyłu ta dobra sugestia. wtedy nam sie młody stunter zrobi odrazu guma guma guma guma na każdym biegu Czytaj uważnie :bigrazz: nie piszę tu o zakładaniu pizzy na tył. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzyl Opublikowano 28 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2007 a sorka :) na odwrót przeczytałem, w pracy jestem i na szybko :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.