Skocz do zawartości

Suzuki GSX 750 F gaźniki, iglice


orzyl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

 

Tym razem ja mam problem. Wożę się z nim od jakiegoś czasu, ale wreszcie zima a więc można pokombinować.

 

Do rzeczy:

 

Kupiłem Suzukę od swojego znajomego rok temu. Po generalnym przeglądzie, jedyny mankament jaki zauważyłem to powycierane iglice. Po jakimś czasie iglica w gaźniku od trzeciego cylindra wytarła się do tego stopnia że była już tak cienka że pękła. Wymieniłem na oryginał z Suzuki. Pozostały trzy pozostałe iglice powycierane znacznie. Nie wymieniałem z racji braku funduszy. Teraz pytanie. Napewno wymienie te iglice już zaraz. Ale.... Moto ma doła w okolicy 5-6 tyś obrotów. Dół nie jest zawsze. odkręcam manetke. Jedzie jedzie jedzie, 5-6 tysi jakiś dołek, przerywanie może delikatne, 7 tysi i dalej ogień aż po odcięcie. Podobny problem zdaża się na obrotach biegu jałowego. Stoje na światłąch, moto ma te 1200 rpm. Dodaje gazu a ono jakieś jakby wachy nie miało, przez momencik. Nie caly czas. Dzieje sie tak tylko powiedzmy co trzeci postoj na swiatlach. Czy obwiniać za to iglice właśnie? Wiem że musze je wymienić. co o tym sądzicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokladnie.

Niestety potrzebujesz nowych iglic i najlepiej rozpylaczy, bo tam tez robi sie jajo. Sprobuj dojscia do dealera Mikuni bo to te gazniki jak sadze, albo www.bikebandit.com, bo u polskiego dealera Suzuki bedzie duzo drozej.

 

Adam M.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem kiedyś GSX 600F i z tego co wiem to te sprzęty mają to do siebie że gaźniki trzeba w nich często ustawiać i synchronizować, przynajmniej raz na sezon. W moim było podobnie, że podczas ruszania łapał dół tak przy 2000 obrotów i potem już kręcił normalnie. Sprawa iglic to pierwszorzędna sprawa którą musisz się zająć, bo żadna regulacja nic nie pomoże jak waha będzie się lała przez iglice. A wymienić trzeba komplety tj. iglice zarem z dyszą. Jeżeli już to zrobisz to sprawdź membrany czy nie są popękane, bo to głównie od nich zalezy to owe płynne przejście na wyższe obroty i przy okazji stan gumowych wężyków podciśnienia oraz mocowanie całych gaźników czy gdzieś nie łapie lewego powietrza.Masz w nim seryjny wydech?? Co do funduszy to niestety, do NX 650 krzyczeli odemnie ponad 200 zeta za dysze z iglicą. Wpieniło mnie to i z racji wprawy dorobiłem sobie sam iglice. Jednak tego nie polecam robić, honda dominator jest singlem i inaczej tam sprawa wygląda a w suzuce masz 4 gaźniki które muszą dawać identyczne porcje paliwa.To było tak na marginesie odnośnie szukania oszczędności.

Edytowane przez ventura
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...