orzyl Opublikowano 11 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2007 Witam! Tym razem ja mam problem. Wożę się z nim od jakiegoś czasu, ale wreszcie zima a więc można pokombinować. Do rzeczy: Kupiłem Suzukę od swojego znajomego rok temu. Po generalnym przeglądzie, jedyny mankament jaki zauważyłem to powycierane iglice. Po jakimś czasie iglica w gaźniku od trzeciego cylindra wytarła się do tego stopnia że była już tak cienka że pękła. Wymieniłem na oryginał z Suzuki. Pozostały trzy pozostałe iglice powycierane znacznie. Nie wymieniałem z racji braku funduszy. Teraz pytanie. Napewno wymienie te iglice już zaraz. Ale.... Moto ma doła w okolicy 5-6 tyś obrotów. Dół nie jest zawsze. odkręcam manetke. Jedzie jedzie jedzie, 5-6 tysi jakiś dołek, przerywanie może delikatne, 7 tysi i dalej ogień aż po odcięcie. Podobny problem zdaża się na obrotach biegu jałowego. Stoje na światłąch, moto ma te 1200 rpm. Dodaje gazu a ono jakieś jakby wachy nie miało, przez momencik. Nie caly czas. Dzieje sie tak tylko powiedzmy co trzeci postoj na swiatlach. Czy obwiniać za to iglice właśnie? Wiem że musze je wymienić. co o tym sądzicie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzyl Opublikowano 14 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 naprawde nikt nie wie nic na ten temat ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 ten dolek w obrotach moze byc spowodowany wlasnie iglicamy po polozenie iglicy odpowiada za srednie obroty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2007 Dokladnie. Niestety potrzebujesz nowych iglic i najlepiej rozpylaczy, bo tam tez robi sie jajo. Sprobuj dojscia do dealera Mikuni bo to te gazniki jak sadze, albo www.bikebandit.com, bo u polskiego dealera Suzuki bedzie duzo drozej. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 (edytowane) Miałem kiedyś GSX 600F i z tego co wiem to te sprzęty mają to do siebie że gaźniki trzeba w nich często ustawiać i synchronizować, przynajmniej raz na sezon. W moim było podobnie, że podczas ruszania łapał dół tak przy 2000 obrotów i potem już kręcił normalnie. Sprawa iglic to pierwszorzędna sprawa którą musisz się zająć, bo żadna regulacja nic nie pomoże jak waha będzie się lała przez iglice. A wymienić trzeba komplety tj. iglice zarem z dyszą. Jeżeli już to zrobisz to sprawdź membrany czy nie są popękane, bo to głównie od nich zalezy to owe płynne przejście na wyższe obroty i przy okazji stan gumowych wężyków podciśnienia oraz mocowanie całych gaźników czy gdzieś nie łapie lewego powietrza.Masz w nim seryjny wydech?? Co do funduszy to niestety, do NX 650 krzyczeli odemnie ponad 200 zeta za dysze z iglicą. Wpieniło mnie to i z racji wprawy dorobiłem sobie sam iglice. Jednak tego nie polecam robić, honda dominator jest singlem i inaczej tam sprawa wygląda a w suzuce masz 4 gaźniki które muszą dawać identyczne porcje paliwa.To było tak na marginesie odnośnie szukania oszczędności. Edytowane 15 Grudnia 2007 przez ventura Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzyl Opublikowano 15 Grudnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 problem w tym ze one są przetarte na odcinku gdzie obierają nie o dyszę w o plastikowe tłoczki w gaźnikach :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 15 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2007 Musisz poszukać zestawów naprawczych gaźników, bo zazwyczaj dają to co sie najbardziej zużywa. Ewentualnie całych gaźników od jakiegoś rozbitka, bo mogą się okazać tańsze od tych zestawów naprawczych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukaszgolus Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 witam posiadasz moze serwisowke do suzy GSXF750jesli tak to bede wdzieczny jak przeslesz na [email protected] pozdro :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
twizzter Opublikowano 13 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 Poszukaj w dziale serwisowek ,wrzucilem tam linki do serwisowek olejakow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orzyl Opublikowano 13 Stycznia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2008 poszukaj pod linkami... nie takie proste przeslac, zajmuje 70-80mb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.